Supersetti - esercizii per tuttu u corpu (fat burning workouts)

A furmazione cù sopra ghjustizia hè una solu ideale per i persone chì vulete perdiri pesu. A lezziò hè basatu annantu à fà esercitazioni senza reste, chì vi permette di ottene risultati favvi. A furmazione adattata hè offruta à l'attelli novi è novu.

Supersetti di fatta di furmagliu grassa da Ekaterina Buida

Un fitness fitness beni cunnisciutu offra un furmolu univirsivu, aiutà à trattà cù l'excrementu pisu. Duvete fà almenu trè volte à settimana. Cumincià cù un warm-up, è cun cullega. Fai sei settimi. Fate cù u cronista, perchè ogni simmeru hè fattu per un minutu. Se una fatigue forte si sentiata durante a sessione, hè megliu per piglià un spaziu.

Accuminciamu cu u warm-up, chì hè inclusu in u prugramma di u prugramma di furmazione per a perdita di pisu. Scopre e pendulate, giorni è rotazione di a testa. Fate movimenti circustenti cù i vostri spalle di ritornu è di vena, pigliate e vostre mani, è da cunsiderate. Cunsigliu ancu u cuddaru, mani, cunfettu. E realizà i movimenti di e cadli prima à i lati, è in u circhiu. Fate a pente à i costi è in diagonali. Caminiscia nantu à u puntu cù un rotulu da u toe à u pede. Per calenderà i ghjinochje, fate i movimenti rotanti, facennu un énfasi cù e so mani. Purtate e so perte più largu chì i vostri spalle è rotulu da u colpu à u latu. Finisce u sforzu cù poutite prufundita per rinforzà a respirazione.

E cumpetenze per i supercelli in una furmazione di grassu in tutti i corpi:

  1. Stand upright è dissiminate i vostri brazzi à i lati, girannusi i vostri palme. Pigliate turnà, culligamentu i omopuli.
  2. Purtate e mani, turnendu i to palme. Fate a mahi, cumu si compressione a primavera. E spalle se spiegari.
  3. Pigliate e to mani allacciatimi cumu possibbili è eseguisce cusciottu per elli.
  4. Fate push-ups, altrumente altru una o l'altra banda. Sì hè difficiule di sparà da i genichi.
  5. Dopu issu travagliu di l'esercitu in capacità per una zitella hè cunsigliata per fà stinzione per e mani.
  6. Chjapperà nantu à u pavone, cuncintrau i coddi è i destruzioni. Scopre cù u vostru pede, pigliate u to pede mentre andare in altizza è tagliu, accuminciannu. Allora fate u maestru movendu u pede in a direta opposta.
  7. Fighjate cun un pianu stinatu, è dopu, cun un abruptu. Dopu ddu sercitu, stendi è ripetì tuttu in l'altra parte.
  8. Menti di u to lado, vultèndusi a parti suprema di u corpu à u pettu era nantu à u pavone, è l'énfasi era in l'antenatu. Fà rinfurzà cù a tota superiore.
  9. Accurrencia in u to lado, appujatu à u pianu cun l'antépine di u to braccio. Fasce a perna superiura in u ghjinochju è esce u so retrettu.
  10. Posa à u columbu è raghjunghje a mosca cù una cima righta.
  11. Mantene a to lega in modu chì hè in l'angle angusti à u corpu. Aprizzate u toe nantu à sè stessu. Aghjunghjite a to pierdura à 30 gradi. Fate stendi è ripetì tutte l'altra parte.
  12. Chjapperu in u to dorsu, è suscitarà e so pericherie per ch'ellu ci hè un angulu right entre elli è u pianu. Petti sò da taglià. Per turnalli, eppò, purtàtemi inseme.
  13. Seite da u to lado è reste à u pianu cun l'antépine di u to braccio. Pòglia in altru parte davanti à voi nantu à a cintura. A cima di u rimette à u ghjinochju, è u fondu - viaghja u mahi. U gghiè duverebbe stinnilitu.
  14. Seite nantu à a vostra spinta, mantene a perpendeciule di i peri di u pianu, mentri i piedi deve esse cutatu. Fate a ripruduzzione è imbulighjendu i peri senza abbassiziu in i ghjinochji. Dopu quì, fate l'exercitu d'allungamentu.
  15. Pigliate e so maghju è arme, è dappellate, sfurmate sottu a diagonal, per quessa, piglià a vostra manu à a perna upposta.
  16. Aghjustate dui armari è dui pericultori à u stessu tempu.
  17. Assicurata nantu à a chjera, fucalizza nantu à e mani chì si mette a so back. À l'altru, rinfriscà u corpu è dàchanu i gambi attentati à i ghjinochji.
  18. Fate un bar classicu, è poi allungà i musculi.
  19. Posa à i vostri dritta, per dàchja i ghjinochji. Aghjunghjite a pelvis, perchè chì u corpu hè diretta, è bassa, ma ùn tocchi in u pavimentu. Allora posanu e pede nantu à i so tacchi è fà u stessu exercitu. Raising the pelvis up, dà e calzini à i lati.
  20. Puteva un pede nantu à u ghjinochju di l'altra parte. Raising the pelvis up, risicate a perra.
  21. Sì senza cambià a pusizioni di partenza, rinfriscà a pelvis è realizanu mozzi circular. Finite cun un straccu.