Kate Middleton è a duchessa di Wessex in Sophia hà avè dispostu una edizione in u muru di u Palazzu di Buckingham

Avà chì a Semana da Moda si trova in a capitale di Gran Bretaña. In questu ghjornu, in Londra, avè cugglieru un grande numaru di mudelli, diseggituri è e persone chì sò cun noi stati cunnessi cù stu bonu mondu. Mentre chì certi fanni di i novità di moda avete a visualizazione di e funzioni di Burberry è a Victoria Beckham, altri anu honored to receive a invitation da Kate Middleton è a Condessa di Wessex per visità u Palazzetti di Buckingham durante a notte di a Night Trade Exchange.

Kate Middleton è a Condesa di Wessex, Sophie

Kate è Sophie hà parlatu cù disinzatori è invitati di l'avvenimentu

Ùn hè micca sicretu chì in a famiglia reale, a mòglia di u prìncipi William Kate è a mòglia di u Prudentiu Edward Sophie sò cunsiderati u più educatu in u mondu di a moda. Tuttavia, questu ùn hè micca surprisante, perchè per i dui e donne hè statu longu u statu di "Icons of style". Hè statu Kate è Sophie chì decide dinò l'annu per urganizà una accultura induve disinieri di i paesi di Commonwealth, ancu tutti quelli altre famosi famosi di u mondu di a moda, sò stati invitati. Quandu si supponi chì u formatu di l'avvenimentu era cuncessu, i monarchi cumunicati prima cù e quelli chì viaghjanu à a accugliente, è dopu chì tutti cuminciaru à acquistà cù e cullizzioni purtati. Ghjudicatu da questi robbi eranu prisentati à a Night Trade Exchange di a Natale, assai di elli anu stati cun u centru solenni è a catifa russa. Ci era interessante per vede cumu chì Kate è Sophie, avvicinendu ogni parti, anu trattatu cun grande dettagliu è discuttu.

A strada, per vede u travagliu di diverse designatori chì vinìanu da 52 paesi, ùn ci era micca menu interessanti interessanti. Chì era l'editore di a rivista americana Vogue, Anna Wintour, chì hà dicisu à assistisce à l'avvenimentu in un vestitu rita satinico è grisu cù una falda flared da midi length. Sottu st'infesta, hà decisu di valdi stufi marrone di u tufu, i sti belli di colore, è in i so mani piglià un embrague di color beige. In più di a so riputazione, pudete vede a stile di moda Stella McCartney, chì hè assai amica cù Wintour. À a sera, a donna hè apparevuta in un vestitu satinatu nìvuru, chì era assai simili à u vestitivu di a so famiglia senza famiglia mai più famosa. Cum'è Anna, Stella hà suplementatu a so imaghja cù stivelli nìuri altri è un embrague di u listessu colore.

Kate Middleton, Stella McCartney è Anna Wintour
Kate Middleton è editore in capu di Vogue Britannicu Enninful
Leghje ancu

Kate è Sophie anu vistutu di vestiti di designer

Comu esse stimatu in un tali event, tutti i ghjorni eranu stati vistimenti in marchi famosi. A Condesa di Wessex hà dimustratu un cumpagnu strettu da a marca Burberry. U pruduttu era fattu di materiale nìvuru, chì quandu hè stata culpitu cù u lume, fù sceltu in russu. U vestitu hè un fattu in un cuteddu simplici: trimmed in forma, a larghezza di u midi cun un edging rouge in u mità. In quantu à l'accessori, ùn ci era praticamenti nisun ornamentu di Sofia. Ma i scarpi ciranu l'attenzione di parechji. A cunghessa hè vinuta à una riunione cù disinzatori in boni barche prugne bianchi. Ùn falete à u rapprisentanu di a famiglia reale è Kate Middleton. A Duchessa hà dimustratu un stile eleganti, vestitu cù un vestitu di a marca Erdem, chì era fattu di materiale biancu è biancu cù una stampa fiurali. In più di questu, Kate hà purtatu calzoni netti d'altive tufone cù una dicurazioni delicata.