Hussein Chalayan

Hè chjamatu stranieru, un illusionist è un "alchemist of fashion". Per ellu u principale hè u cuncettu è l'idea di a ropa, ùn hè micca bisognu di truvà nisuna simetria in i so mudelli. A musa per u disignu hè a natura stessu. Hussein Chalayan hè un designer britannicu d'origine turcu, hè ancu un Cavaliere di l'Ordine di l'Imperiu Britannicu.

Hussein Chalayan - biografia

U famosu disignatore nascìu in 1970 in Nicosia (a capitale di Cipru). In 1982, i parenti di Hussein sò divorziati, è u zitellu trasladu à Londra à u so babbu. U so sonniu di zitiddina di divintà un pilotu ùn era realizatu. Fate hà urdinatu ch'ellu intrì in l'Art School di Warwickshire. Allora Hussein hè diventatu un studiente di u College di Londra di Design è Art of St. Martin.

Chjamò a so cullizzioni di graduazione "Tangenti". Hà criatu da un materiale chì fù enteratu in a terra cù serratura. Stu travagliu divintò una sensazione in u mondu di a moda.

Un annu dopu, Hussein Chalayan l'excite à tutti cù a so nova coleta di vestiti "Cartesia", in quale erani fatti di carta.

Hussein Chalayan - vistitu

A cullizzioni sensitiva "Dopu a parolla", libera in u 2000, hè sempre ricurdata. À u spettaculu, i mudeli sò stati posti nantu à i tavule chì si trasfurmavanu in varietà faldone, è ancu di u sedimentu cù l'assezzioni chì si vultonu in vestiti.

In u 2008, u designer fù numinatu cum'è creativu direttore di Puma. A robba di a famosa marca, dopu a so intervenzione, hà principiatu à diffirenza in funziunalità è praticità.

Hussein Chalayan 2013

In u spettaculu parisienu Primavera / Estiu 2013 Hussein Chalayan hà pruvucatu chapelli cù visorle di culore di culore, forma geomètrica è cilofanu bascu. U designer darà assai attinzioni à cutà è struttura, dettu tècnicu, è ancu di spirimintari, mischjendu parechji culturi. E vistiti fantastichi-transformatori cù l'aiutu di un mumentu luminosu di a manu diventenu in un vestitu completamente diferenutu, ùn piace nè a forma, nè u culore.