Dolce Gabbana Collection 2015

A nova cullizzioni Dolce Gabbana 2015 ùn hè micca solu di cantà a feminità - hà fattu una ode verdade à a maternità. U spettaculu si chjamava Viva la Mamma, parechji mudelli eranu nantu à a catana cù i zitelli chì danu à l'audienza assai emozioni pusitivi cù a so spontaneità lumera. A musa di i diseggiani di moda italiani Domenico Dolce è Stefano Gabbana - Bianka Balti - orgogliamente camina longu à a catana in un casu spettaculativu di vestimenta , sketchendu a so "pusizioni interessanti".

I mudelli è stili à a Dolce Gabbana show 2015

In a nova colture, i diseggiani abbandunonu sse i pallutti. Tutti i messagi di 90 prisintonu parechje serate. A maiò parte di i mudeli sò stati fatti in u spiritu di i 50 è 60 di l'ultimu seculu. I sposi sò prisenti per tutti i gustosi: Siluette in forma di a mezzu di a còscia, "casi" cunfundanti di distanzi diffirenti è mudelli classic, cù una cintura dispunibile. Inoltri, grazzi à a cullezione di u culleghju di Dolce Gabbana 2015-2016, fashionisti anu a pussibilità di ricusalli u so vestitariu cù novi ferries effettivi "lapis" è "trapezium".

Elegante imaghjini di mudelli sò suppliti cù u capigliu di lignu, tutti tipi di capelli, capelli di pelle è voluminous sheepskin coat.

Accessori

Fashion Dolce Gabbana 2015 ùn saria micca cusì espectacularmente senza una quantità enorme di accessori originali. À i capelli tradiziunali è l'urdinatore per i capelli d'altru annu, u designer di moda additava rimani è fronti di luxuriusi. I ricordi sò stati ricchiamente decorati cù pietre è pelle.

A maiò parte di e borse offerte da u duotu Italian sò chjuchi. Questi sò o cassati pulitichi, è ancu i capelli baschi nantu à e pecuri, o sacchetti di carpinteria d'altitudina mediu - pocu ma capaciuse.

Materieali è decorazione

Unu di l'articuli aduttati da i diseggiani hè una caracula di culore curtume. I so ricche di decorazione di sacchetti è i scarpi da l'ultima recita di Dolce Gabbana in u 2015. U velu cù jacquard hè stata apprezzata. A nubbirtà di sti tessili, pruvata nè per una dicada, hà accentatu l'altu statu di a maternità.

Da i patti è di e textu ci sò:

E interessanti è eleganti vistianu di i tessuti cù stampa, stilizata cum'è i dipinti di i zitelli inghjuttivi. Una idea simili hè realizata in u vestitu di vestiti d'Angelina Jolie, à u quale u cuncepimentu Luigi Massey hà trasferitu a creatività di i figlioli di a stella coppiu.