Curd pasta - ricetta

L'affullanza di Pasqua ùn pò passà senza micca di casque di Pasqua. I recipes per u furmagliu cottage, è ancu parechje platti populari, assai, ma sò tutti unificati da u fattu chì per qualsiasi furmagliu furmagliu in casu necessite una forma. Tradizionalmente, hè fattu di legnu, in forma di una piràmide truncata, chì simbulizeghja u Santu Santulfu, cù l'imaghjinate d'una spea, fiori (sprouts), una croce è un bastone di caminu nantu à i lati è e lettie "HB" in cima. A data, una forma disunificata hè fatta di plastica, ma, sfurtunatamente, ùn hè micca piacevule d'acquistà. E cumu, in poi, di cottu a pasta di curda, se esta forma di a casa ùn hè micca truvata? Per queste scopu, pudete aghjurnà un bucket squadre di plastica, è avete fattu assai borsi per u flussu di serum. A furmazione in i dui casi serà bisognu chì hè abbandunatu cù una gasa pocu nuda.

Ricetta per una Pasqua simulate curda

Ingredients:

Preparazione

Ricette frescu toccu à sente cun un tamarzu. Fremenu l'oliu cù u zuccherinu è u salitu finu à chì u discu di u zuccheru. Allora aghjunghjite a crema agria è stirate finu à chì a mezchezza si spiega aiuole è homogeneia. Omegliamu u furmagliu rossu cù questa mutazione, avemu spulatu curda in a forma è sottupostata sottu pressu per un ghjornu in un locu friddu. Dopu à l'oppressioni avemu alluntanatu, avemu spiancu a Pasqua in u pranzu è u decoru.

Ricetta per u curdulata frisca Pasqua

Ingredients:

Preparazione

Pudemu dui fugliale per un sieve cottage cheese cun una mantova, aghjustemu a crema agria è ova. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. Pudemu a pignata nantu à a stufa, è muvimenti sempri, purtate a massa à foglie. Quandu u situ pò succorsu, sguassate u panu da u focu è infucitallu subiendu, chì cuntene u cuntinuu in acqua fridda, senza scurdà di scava. Quandu a massa cresce, aghjustate a villeillina, a zuccheria, u zuccheru è a pasca. U mischju hè torna misificatu è pusatu in un mudellu, bè ramming. Partemu in u fretu sottu oppressione per un ghjornu.

A ricetta pè u pastore di curda

I amate di u casgiu chjappu ùn si rifieghjanu à pampermi è i so amori ùn sò micca solu cù a pasta di curda più dilicata, ma ancu cù cunghje purcina, stufa in un furasteru o furnu. Per fà un pastellu di Pasqua in un panificador, assai sforzu ùn hè micca necessariu - a principal hè di selezziunà u prugramma chjamatu, ma per preparà a torta à u fornu, l'espansione hanu da esse fatte più, dunqua esaminà a cuncetazione di stu modu.

Ingredients:

Preparazione

U lettuce cogliu adduluratu, aghjunghje una colazione di farina, una cullizzioni di zuccheru è levitu. Tutti misciuniu è pusonu l'spugna in un locu caldu per andà. Sittite un ovu da a catina da a proteina. Vulete sguassate a prutetta in u frettu, battore u guccini cù l'ova di u zuccheru. Pour this mixture in u furmagliu rossu, aghjunghjenu a mantra funnuta, culloca, vanille è u sali. Agghiuncemu tuttu ciò chì ferma, aghjunghje a farina, cunfundite una volta, fassi in i panii purcini è secchi è torna ne scurdate tuttu. In i formi cun formule (à u fondu di un cercolu di paper oiled, i lati sò oiled) dissiru a massa, micca più di a mità l'altura di u moltu. Lasciate per andà finu à a pasta di a mezza mità. Adupratu, a forma si ponu in un forru precuvenu à 200 oC, finu à chì u cima di i pasticchi sò sfumato. Dopu quì, apre u fornu è coperà i cime di i pasticcerie cù muged mugs of paper. Bake finu à prestu, 40-50 minutes. Mentre i taglioli sò in u fornu, preparanu u glaze - beate i pezzi di zuccherinu è u zucchero di limonu. Pour ready made pastries glaze.