Croissants da pasta

Fighjemu a mattina un pocu più alegrali è aghjunghjenu croisants delicati, cruciani, frizzati da a bocciola, è di sicuru avete imparu à fà di i ricetti in questu materiale.

Receta per croissants da pasticcini da u latte cunghjuntatu

Ingredients:

Preparazione

Sift a farina bianca, aghjunghje u salinu in fine è mettite. In questu quì, fate un saliu, apre u 0,5 litru di l'acqua carbonatoghja è pour è in u funnel. Pigliate a pasta a pezza finu à e bombe, è ponite u tergo risultatu nantu à a superficia di a to table, sprinkled cù farina bianca. Amminimu i movimenti ritmichi di a pasta finu à chì a so superficia si volve elàstica è micca persu.

Avemu scambià a pasta beni. Tuttu sta superficia grossa hè cu cura di lubricatu cù fridhe in un oliu microwave.

In seguitu, stuccatu in quatri di massa, pasta è aghjunghje cum'è un munzeddu di carta. Stacciona dinò sta stacci cù i nostri mani, rintra in u grigninu in quale emu rintrudendu inizialmente è novu appliice l'oliu. Cusì, ripetite u prucessu di capizzari l'oliu à duie volte più, è poi colpitu tuttu in un saccu chì hè struitu chjusu è putu in u friddà durante almenu 45 minuti.

Cumpigliule a pasta di ognulida è rintra fora da manera chì un circhiu ci hè da questu, quale chjamemu in trianguli longu. Per ogni parte larga di a prova, stanu 1,5 cullenade di latte furmèntu, chì hè stata imbruttata in una pasta scannata di cima à fondu. Scambià i croissants nantu à u pergamino sparghje nantu à a furmagliu, è aghjunghjia à u fornu à un massimu di 25 minuti à 185 gradi.

Croissants cun u furmagliu da pasta di levitu preparata

Ingredients:

Preparazione

Dough la lay from the freezer on the table and wait until it becomes leaner.

U furmagliu torna u gustu nantu à a rossu cù i più maiori, dopu avè aghjunghje à un ovo grossu è i cunghjuntalli.

À a superficia di a tavula, distribuzione ancu a farina è ripuse in un capzu di massa di funditu. Un sciccareddu spressinu, è da quì cun un cutiddu cuteddu chjappà in pezzi triangulari cum'è s'ellu si sparghje un bè. In u latu di a cima di ogni triangulu, distribuisce u nostru fugliale di furmagliu è aghjunghjela cù una pasta, intruduce cù rotuli.

Scopre a tappa di panificate cù un pappagallo, è nant'à stà scambià a croissants. A so superficia hè copertazione cù a catina è a mandemu tuttu in u fornu, cale à 170 ° Celsius. Ci hè solu à 28 minuti à cocchi.