Stu gattu - una verita principessa di Disney, è avà scopre per quessa ...

Per esse onesto, u catatu di pridunatu chì chjamava Sochi chjamava a princesa di Disney, hè micca rispettu ind'e rispettu inde u ferrie, ma spiamu chì questu hè temporale è mentre chì l'animatori di u famosu studiu ùn vinaranu micca cù a versione maschile di Bianca ...

Cusì, più recenti, l'usu Imgur sottu à l'alcuni "ctrlatu" hà postu una foto di a so petrita, intriga da una firma inesperu:

"U mo cat, per ghjudiziarie da tuttu - Princess Disney. È a cunferma di questu hè stata avale è ora u dirittu voltu à i vostri ochji!

Ci hè chì hè scritta chì a so famosa bellezza Sochi, a razza "Foresta Siberiana" hè stata attraversata in i ghjovi Olimpichi di Ghjerusalemme in u Sochi in u 2014. Epparì, capì, in onore di quale ellu riceve u so nome distinta? Dopu questu tempu, hà sappiutu à voce nantu à l'oceanu è mette in a casa di u novu propietariu in Wyoming.

Ma ùn anu dettu di sti cambiamenti "fabulosi" di a vita, seranu discututi in u viaghju. Gattu hè veramente amatu di viva, in una casa spaziosa, chì ghjera un animali di a famiglia è cammina cù u patrone di caminari. È hè stata duranti i ghjoculi à l'esterna, chì i paesi vicini nn'attesu una maraviglia di stu casu - attraversu persone è animali per elli.

E si a ghjente vulia vultà è pruvà a lana suave di Sochi, allura l'acelli, i cani è l'altri animali anu vicinu à ellu senza teme ...

In generale, nantu à spassighjate cun amici, a materia ùn averebbe finita - in un tempu quandu Sochi ùn pudia esse salviatu, sapia chì ellu puderia andà à a finestra è vedi ciò chì passava. Hè un "koto-TV". Ma u più interessante hè chì u charmu di u caticu è a so sguardi attenti in a distanza hà veramente mudatu da esse magicu, è dopu à un ghjornu di ghjorni, i visitori inghjistini accuminciavanu à visità a so finestra: four squirils, l'occhi è un cervu! U pruprietariu anu ancu aduprà un alimentatore per trattà i so novi amichi à Sochi. Eppuru, chì ùn avete micca Bianca Neia è i so favori forestali?

Ùn avete micca cridutu, ma ancu secondu u so scuru, stu cat bonu ghjustu stilla à a finestra per un pezzu u tempu è aspetta per qualchissia per avvicinà! Eccu ...

E fècenu chì qualchissia pensate chì hè tutte e trattà, accunsentiscenu - ùn hè micca un capellu è un capricci di stu ghjattu. Ùn hè micca cusì?