Cumu a determinazione di rabia in i cani?

L'idrofufia hè una tale insidiosa è terribili chì l'attitudine in sensu devia esse gravissima. Negligenza di vaccinazione in ogni mumentu pò guidà micca solu à a morte di a vostra mascu, ma ancu per i vittimi umani. L'annu pò esse infettatu com'è u risultatu di piccati di un cat afatta da a rabia, chì ghjera in u paese di una fossa maligna, raccoon, una altra criatura di sangue caciu. U locu di u muzzicu u picculu cracke hè capaci di turnà in una porta chì l'infezione hè capacitu per annunzià à u corpu.

Cume di determinà se u cane hè raffu?

Ci hè parechje staddi di a forma di a ravette in a forma più tipica "violenta":

  1. Prima hè questu u stadiu prodromale, quandu i cani addiventanu letargia ùn sò micca interessatu in u mondu circundante. L'altri cani ammanu di colpu d'amici per i patroni è u caritate. Signalli caratteristii di a malatia - bagnu constante, camminendu cù a bocca aperta, forma deprimida, saliva da a bocca hè pocu più di l'usu.
  2. In u periodu manicò hè assai più faciule di capisce a manera di determinà a rabia di u to ghjacaru dopu à un muccuni, perchè in questu tempu cambia in modu di cumpurtamentu u cumpurtamentu. L'animali senza una causa di murmutulà, ponu rintra o tagliatelle, u longu di i genti. Saliva hè una ferma forte è assai difussa idrofobia - i criaturi malati anu u scantu è ùn avè micca avvicinà u liquidu à tuttu. I preferite per escalciassi sottu u sufettu o perde in u cabinet. Cum'è animali cum'è per quandu duvete fà cumportà, i cani ùn sparti micca di e stranieri è di i membri di a famiglia, cugliu lampu à i persone.
  3. U stadiu paralìticu si face terribili. L'animali ùn mancianu o piglia l'acqua, perde interesse in vita. A paràlisi hè a lotta di a larynx e di corpu, a morte vene a maiò spessu cù a fine di respirazione in u terzu ghjornu.

In i formi di ritornu, certe volte esse migliori di parechje ghjorni o una settimana, ma più spessu di sti periodi sò sustituiti da novi sughjimi più severi di a malatia. Inoltre pare à quale ci hè una forma atipica di rabia, in a quale ùn ci hè micca una divisionu in i tempi spiciali. L'extinzione di l'animali hè aggratu da debbulizza, vòmitu è diarrea, si mette in pocu o ancu cinque mesi. In questu casu hè assai difficiule per un capimuzza per capiscenu a manera di cunfurmà a ràbia in i ghjacari. Quandu u so petu cuntattate animali salvatichi o suzzichi, hè megliu cuntattà i veterinariani immedanevi e ùn abbandunate micca a vaccinazione.