Cani islandese

Sè vo circate di un amicu fidelu, intellighjenti è affidante, u zitellu Islandese (Can Pastore Islandese) hè a petite chì avete bisognu. I cose truveri francu di dì chì ùn ci era micca difetti è difficultà à a cura di u cane islandese.

L'esistenza di sta razza fù cunnisciuta in u seculu passatu. Questi animali sò bè ​​cunziddi affidate assai affidativi, ponu esse fiduciuti. Esternamente, pastori islandese pariranu cum'è Boohunds u Spitz finlandese.

Dopu chì u cane islandese da a patria hè statu purtatu à u Regnu Unitu, diventa a basa per a ripruduzzioni di razzi novi - welsh-corgi è u collier di pastore .

Descrizzione

I rapprisentanti di a razza di i canari Islandese riferenu l'animali di medium size. A so altezza à a vaghjula ùn deve esse micca più di 48 centimetri. A lana di sti pastori hè di una longa di media, chiuviva cun un cappachita pocu è densu, è u culore di u cane islandese pò esse di tutti i tralimi di russu: da a luce à u scuru. L'arechje di sti cani sò stati, è l'ochji ponu esse marroni o marroni scuru. A custituzione hè cumplicata, bè. Cuglie Fluffy in ghjocu curled ring.

Una funzione di a natura di u cani islandese hè amicificazione. Hè summamente difficult to meet with a representative agressively minded of this national Icelandic breed. A carica ùn pò micca tollerà trattamentu rude è boorish. Queste l'animali prulunzanti sò capaci di vive in qualchi condicioni, è a furmazione per elli hè un piacè.

Cura

Ùn hè micca difficiule di mantene un cani Islandese. Piglianu u so capeddu, cibu. A petità deve longu, caminu longu è una gran attività fìsica, perchè piglià u vostru ghjacari cun voi durante a notte di notte o sera. A question di l'alimentazione hè ancu più faciule: un cane Islandese deve esse dati un raziu mediu è un ghjornu.