I razzi italiani di i cani

Gran Bretagna hè l'antenatu di più di 50 razzi di cani, assai di quelli eranu raghjunati sottu a regina. In modu in Britagna, u 40% di e famìglie sò almenu una mascota è in parechji casi, hè un cane. Allora, quali razza inglesi di i cani sò i più à dumanda? Quì sta sesta.

Razza in cani

  1. Inglese mastiff A razza di i cani hè cunsiderata cum'è grandi (à u so zuccadoru circa 80 cm, u pesu 90-100 kg). I mastiffi sò sbagliati, assai attaccati à a so famiglia, ma à a listessa ora si fighjenu à i straneri cun suspicità. In casu di periculu, puderebbenu attaccà. Frà e cagiunati pò esse attribuitu a salivazione crescita, una tendenza à rattore, una quantità di malatiechi associati à u sistema musculoskeletore.
  2. Inglese Terrier. A razza di i cani ùn ùn difiere cun dimensioni pendenti è appartene à a categuria di "quellu terrier". Oghje, u ghjocu britannicu Terrier hè a pezzu di l'extinzione, perchè a ghjente fate u so megliu per priservà un gruppu genu viable.
  3. Puntero inglese. Una razza notu di pug dogs, per a ripruduzzione chì era necessariu di creta uni pochi di razza capiduna (capelli spagnoli, Bulldog, Setter è Greyhound). U Punters sò distinti da un sensu ecceve di l'olfattu, a forti pusizioni è l'energia.
  4. Setter in English. Sta razza hè più di quattru anni è in a so prisenza a so popularità sclusione sola. U mutivu di questu hè u culore cusì imprudentu è u bonu caratteru di u cuncettu. In modu, pudete assicurà un postore cun upertu in una caccia amateur, perchè hè un discendentu direttu di caccia di i cani europei.
  5. Inglese stuffy. Sta razza unica di i cani hè stata creata in u 17u seculu cù u terrier inglesa è un bulldog . U vantageur principale di l'elementu hè chì hè unpretentiu. U cane hè capaci di campà in un appartamentu è in una casa di campagna, ùn deve micca a cura di a lana, hè a salute più forte.