Razza birmana di i misgi

Unu di i rapprisentanti di e razzi curtimi di i misgi hè un cat Burmese o solu un burm , cum'è se chjamatu spessu. Questu hè un animali di l'Asia sudorientale. In seguitu, u cat era purtatu à i Stati Uniti, è in Europa.

Cat Burmese - una descrizzione di a razza è u caratteru

L'individualità pronunzida è l'aspettu insoliticu di u catani birmanu distinguish it from other races. U birmanu hè un animali di medju cù musculi ben sviluppati è un fisicu forte. U corpu di u catturicu hè prupurziunale, è u pesu à e modesti grandezza hè abbastanza grande. In a testa redondeada, larghevule larga à l'ochji persunate di u piu di l'amber cun l'espressu spressiva sò particularmente prominenti. In questu casu, u tonu di l'occhi in u Birmanu pò varià secondu u gradimentu di illuminazione, u tipu di lumera è ancu di u so umore. Oghje sparghje cù una punta tondata sò inclinati pocu avantamente.

A lana di u burmese hè corta è brillanti, à u toccu cum'è un atlas. Hè assai ristretta à u corpu è ùn hà guasi nisun sottucattimentu. I culori di lana da i misgi Barman pò esse chjamatu: chocolate, marrone scuru (sable), russu. È pussibuli varianti di queste sfumature - tortoise, cream, platinum, blue. In questu casu, in tutti i misgi, a parti più rimessa di u corpu hè una cosa ligera da a parte suprana. I gatti ghjovani ponu esse un pianu di lignu nantu à a lana, è u so culore pò esse chjaru.

U cat ta Birmanu hè un animali sàviu, intelligente è intelligente. Hè assai piacevule à e persone è dedicatu incredibly dedicatu à a so famiglia, chì s'assumiglia à un cane. U burmese si mette in bè cù i zitelli, amori di ghjucà cun elli è pardunò tutti i pratichi di i zitelli in l'indirizzu.

Quessi i misgi sò assai ghjucattuli è artistii è ancu un ghjocu simple cun ghjocu pò esse diventatu un veru espectante teatrali, è un burm cum'è un artistu veru chì si bagnaia in i rai di a so gloria.

Catturianu birmanu hè assai avutu bisognu di l'attinzioni, cusì fighjatu solu in casa per un pezzu tantu ùn deve esse micca. Pigliate a so cumpagnia di un altru gattu o ancu un ghjugliu cù chì Burma serà bonu amici .