Disegnaturi Domenico Dolce è Stefano Gabbana torna scontru in un scandalu

Domenico Dolce è Stefano Gabbana longu hà pigliatu di Jean-Paul Gaultier u titulu di "un figliu insupportable" di alta moda. A creazione di u duellu di designu era novu in u centru di u scandalu, questa ora si critichi per i sandali "slave" prisentatu à a Stage Milane di Moda, chì sò digià venduti in a tenda online di a marca.

Bright Shoes

Ùn si cunnosce chì u creatore creatore Dolce & Gabbana hà pensatu, chì appruva u nomu di calza chì hè offensiva à i Afaritici americani. I sandali Motley cun balavoli multi-culore sò chjamati Slave Sandal (traduttu da l'Inglesi com "Sandale Slave"), è ogni persona pò cumprà stu miraculu per quasi 175 000 rublu ($ 2.395).

Dopu à l'accusazioni, a gestione di a Casa urdinò è urdinò a rimuzione di a parola Slave da u titulu.

Stupid grievances

A strada, in i primi ghjorni di marzu, Domenico Dolce è Stefano Gabbana si distingueru da u fattu chì urganizianu à u persunale di a unità Vogue di Italia per ùn esce più à u cunfine. Comu l'argumintazzioni, dicenu chì l'impiccati stampi francesi annantu à a marca in un pianu volinu.

Leghje ancu

Disertu di Disney

Per creà una cullizzioni di u 2016/17 disinatorii d'autunno-inverndu, evidentemente inspirati da i famosos caricaturas Walt Disney. Durante u manifestu, a Cenzu Trè i Cumpigliate è di Bè di Durmiera sò stati nantu à u palcuscenicu, a ropa di quale eranu generosamente decorati cù lustre, perle, paillettes è stingi. Comu una decorazione annantu à a robba eranu spunta in grossi fiori, sentate gattei, rato, capelli teddi.

A cullezzione turnu à esse cumbugliosa è micca di pressa, ma solu appena solu per i ghjovani donne di a moda, crede à i sperimentali di moda.