Un in 13 hyposasis: Kate Blanchett hà ghjucatu in un prughjettu arti impruvisu

L'estrema di cine australiana ùn teme micca l'esperimenti. In ghjennaghju dopu l'annu, Sundance Film Festival Cate Blanchett torna a manifesta a so capacità di trasfurmarà in quellu in una manera maravigliosa. L'attrice di 47 anni hà participatu à l'ambiziu prughjettu di cinema "Manifestu" da l'artista alemanu Julian Rosenfeld. L'attrenda hè struitu à ghjucà 13 chjachi!

"Manifestu" pò esse definitu cum'è almanacatu di cinema, una cullizzioni di monologue about art. Hè nutate chì urigginariu stu prughjettu era prughjettatu com'è una installazione video in a mostra di l'artista. Invece, Herr Rosenfeld apprizzatu u putenziale di a so idea è a trasforma in un cinematograficu d'una 1.5 ore.

Attrice cù un putenzi unicu

Kate Blanchett hà maestru "pruvà à l'imàgine" di 13 caratteri diffirenti. Quale hè aspettatu in u Manifestu? Unnehabale, ballerina, star rock, educator è journalist di TV ... Queste persone parlarà di l'arti di a vita muderna duranti a bocca di una donna brillanti.

Leghje ancu

L'scelta di l'attrice ùn hè micca surprisa. Cum'è sapete, u guvernatore di l'Oscar è hà pruvatu prima in iostasi masculina, ghjucatu una di e "versioni" di u musicista Bob Dylan. È hè stata fatta cù Kate!