Kate Blanchett cuntò di u feminismu è a so attitudina à Harvey Weinstein

Shining and refined Kate Blanchett infrequently pampers journalists cun l'attinzioni. Ma à pocu tempu l'attrice australiana, premiere di dui Oscars, three Golden Globe Awards è trè BAFTA, hà datu una intrezium franco in chì hà sparte a so pensa nantu à u viulenza di i diritti è i libertà di a donna, cuntò da a so participazione vinuta in u tribunale di u Festival di Cannes com a testa è di a so ostilità a Harvey Weinstein:

"Mi piacemu cumunicà cù quelli chì sò megliu per elli è più interessanti, cù a ghjente invucata à qualcosa impurtante è necessaria, anche di i nostri opinioni diventenu in numerosi temi. Aghju apertu à tuttu u novu, mi piace à scopre à mè è per elli novi oportunità è perspettivi. Sò inspiratu da storii di a vita di persona forte, esibizioni di pitturi, libri. Essentanu pocu in Atlanta, truviu un duttore, da quale amparatu u terribbili fatti nantu à a venda di i zitelli. In Atlanta, ci hè un aeroportu internaziunale è questu participeghja à l'espansione di questi crimini terribili. Se un avea sentu qualcosa, ùn mi dettu micca.

"Aprènninu à esse scanta"

L'attrice di 48 anni hè cunvinta chì in u futuru vicinu, a situazione riguardente i prublemi di l'inequalità di ghioggiu vi migliurà è ci sò digià mudificazioni significati oghje ghjornu:

"U ghjocu hà trasfurpatu è avà sò aperte per i novi successi. Hè u tempu per novi oportunità per tutti e donne, omi, per i membri di minurità sessuale. A cosa principal hè d'apprendre cum'è scanta. "

U successu di i filmi cum'è "Arrival", "Gravitation", "Jasmine", "Wonder Woman" è parechje altri cù i caratteri principali - e femine, secondu a Blanchett, dà a speranza chì issa Hollywood serà più frequentu per sparà e fundà i pittura, induve u rolu principali hè assignatu à u sessu fair:

"Anu admittemu chì Hollywood hà sempre in l'estereotipi è hè ancu cunservatore. Ma vale nutà chì e donne si creanu sempri u successu creativu è a cugliera di u cuntenutu à u boxe. Oghje prupone numerosi opportunità è e plataforme per creà l'ultime filmu. Hollywood hà bisognu à riavverà l'onda è seguite, altri ùn avarà solu u polu chì nimu avia bisognu. Iè, sò feminista. Ma questu hè solu un desideriu di ricunnosce uguali di diritti. Questu ùn significheghja micca chì avemu trattatu di custruisce una matriarchia, ma, dapoi u nostru travagliu sennutu da a cúpula patriarcal, ùn aghju micca impastatu una libertà matriarchale pocu ".

Kate Blanchett attivamente favuriu i donne chì anu persunalizatu sessualmente, è dice chì ella hè stata faccia ripetutamente stu prublema. L'attrìzia aghjunghjia chì hà influitu in tutta a so famiglia famigliali. Harvey Weinstein hà statu ancu citatu in a cunversazione. Blanchett hà dichjaratu chì u pruduttori è insinuva repetidamenti à una relazione sessuale è chì a so incipientia timia:

"Weinstein hà dettu più d'una volta chì ùn sò micca solu amici. Ùn aghju mai accunsenu una di e so propositi. Iu vogliu ed è tutti l'altri ch'elli sia a pena per esse puniti è chì u precedente legal hè stituitu.

"Ùn aghju intesu cuntentu"

Kate hà parlatu ancu di a so participazione à u juratu à u 71u Film Festival di Cannes:

"Per mè hè assai seriu. Ùn hè micca faciile ghjustificà u travagliu di i culleghi, hè una grande rispunsabilità. U ricivete u premiu di u Film Festival di Cannes hè un principiu internaziunale impurtante di qualcunu. Nove membri di u ghjuridicu discutenu i participanti, pruvate d'identità i megliu travagli è truvà u significatu d'oru. Hè cume, ùn hè micca un esempiu faciule. Mi aspittà à u dispusitivu. U Festival di Film di Cannes hè di una natura multicultural, a mo missionu hè di vede tutte e sia sia capaci di valutà appena ".
Leghje ancu

L'attrenda accetta chì ella hè assai inquisitiva, però, piace à listessa più. Ma quannu veni à parlà, hè diretta è ùn pò micca ammuccià i so penseri:

"Ùn aghju mai u sensu ch'e sò felice è crede chì ùn hè micca male. Aghju aspettu à u futuru, andaraghju avanzatu è analizà i mo fatti. È, vogliu admittemu chì, à causa di i mio scatte, aghju avutu più experienceu di ciò ch'e aghju avutu cù u mo successu.