Punk-protesta: u figliolu di l'ex-giudiziu Sex Pistols abbruciava una cullizzioni di e cose di u gruppu

Son Vivienne Westwood è l'ex-giudiziale Sex Pistols Malcolm McLaren originalmente decide di celebrà u 40 anni anniversariu di u libru di a cumparazione di culte anarchia in a punk rock di u punk britannicu è dichjarà chì "Punk hè mortu". Joe Korr cummincianu a so ricchezza di e rossi Sex Pistols, ùn ùn ignurà a pratica, aghjuntu à i pupi di u focu cù faces di i capi di u guvernu britannicu.

I ghjurnalisti anu capu di capiscenu i ritratti di David Cameron, George Osborne, Boris Johnson attaccatu à i carichi di i maniquins.

L'accionu hà accadutu in mezu à u fiumu Tàmesu in u centru di Londra, nantu à a barca era carricheghjani audio, cartellerie, vestiti fatti pè i membri di a banda di a più Vivienne Westwood. A cullezzione di rarità hè stata stimata da i fannii di a cultura punk in 5-6 miliuni di sterile e puderanu cultivà in u prezzu nantu à u tempu.

In una entrevista dopu l'accionu, Joe Corr admitted that wanted to shock the audience and show how the punk culture of the 80s was dying. U flussu di a vanguardia, secondu u designer, hè stata turnata in una cultura di massa è hè perciata cum'è McDonald's. Corr hà dettu:

Panku ùn hà nunda di furnisce i ghjovani muderni, ideologicu hà mortu! Hè u tempu di brusgià allu vechju è cumincià à piglià una nova inspirazione.
Vivienne Westwood è Joe Corr
Leghje ancu

Burning hè stata a fiction?

Joe hà guidatu u prucessu tutale in u so propiu

Hè suspittatu ca l'ardoru di a rariella di e cose Sex Pistols hè stata solu una ficzioni. Cusì, u cunccidente è u direttore creativo di a casa di a moda vulia chjama l'attendu à ellu è a creatività di a banda punk. Ghjudicatu da l'agiotage tra i fanni, hà riesciutu!