Cumu scrive Luntika?

I parechji volenu chì i so figlioli crescenu in armonii è avete attente à l'evoluzione fisica è creativa. Disegnu hè una di l'attività chì pò attruvarà un zitellu di qualsiasi età è aiutà à esce a so putenza è l'imaginazione. I soleti ci sò animali, famiglia, fiori, carchi, ghjucarii. Parechje persone ti piace à rilevu i caratteri di i so cumpunenti favuriti.

Unu di l'eroie populari di seria animata hè Luntik. Questa criatura bona da a Luna nantu à a Terra hà truvatu fideli amici è di famiglia. Hè cascatu in amore cù parechji zitelli. I paisani ponu sapè cumu si chjama Luntik in u passiu. Questa occupazione ùn diversa ùn diversifica l'ocio in famiglia, ma dinò per favvi i ghjovani amatori di sta maravigliosa seria animata.


Comu pozzu crià Luntika?

Pudete cunsiderà 2 manere di stampa un caratteru. Ogni matri pudete sceglie un metudu chì li piace. I parechji puderanu pruvà una ocupazione interessanti à u zitellu dopu à visualizà a serata dopu.

Opzione 1

  1. U debitu di emissione deve esse da a testa, chì deve esse illustrated in una forma chì s'assumiglia un trapezu. E questu averebbe fattu fine.
  2. In seguente, pudete sculacciate un cùaddu di corpu, pedi, troncaghju, chì deverà esse apertuate quì sottu, cum'è e manichi è i peri.
  3. Avà una stampa impurtante, chì piace à tutti i zitelli chì anu interessatu à cume i sculari Luntika. Avà hè u tempu di riproduce l'armati di stu strumentu insoliticu.
  4. Hè necessariu attentu à i dati. I prutezzioni sapemu chì sapete bè chì Luntik s'assezmenta, per quessa ellu vi cuntrarà bè cù u disignu di a so fàccia. Ùn avemu bisognu di l'ochji, cigliu, guderdi.
  5. Chì u caprettu seguite affruntà cù e dettagli, per esempiu, sdegnu un nasu, bocca, dete.
  6. À l'ultima tappa, vi pudete sculari un postu nantu à u panicu di Luntik.

Questa stampa pò essa pittatu cù colpi o marcati. Pudete salvà micca solu per a memoria, appìannulu nantu à una parete o dà.

Opzione 2

Pudete suggerisce un altru modu di rilevaccià u vostru cartoon favorito. Questa opzione hè chì pensa ch'ella hè a geomitria chì vi aiutarà à truvà cumu faciule hè di gràtisi Luntika.

  1. Prima hè bisognu à circà un cìrculu, dividite cù e assi finti per avete da vene 4 sectorii idèntii.
  2. Avà pressu più densu di un lapisu per pudè mette l'imaghjini di una testa, per quessa, si svolge simetricu.
  3. Avete bisognu di sguassà annantu à l'apprussia di u circhiu (ùn tocchi micca sempre l'assi), è dinò un pesu cùaddu.
  4. In ogni settore superiore, bisognu à scrive un annu santu, cigliu. Sceta un panu à u fondu.
  5. Dopu, avete bisognu di vede a bocca, chechi, spots nantu à a faccia di u caratteru.
  6. Avà chì u zitellu pruvà di sguassà l'assi di simetria cù u borratore. Ancu s'ellu ùn hè micca successu, a so mamma hà sempre solu cura.
  7. È l'ora di finiscinu i contorni di l'uce. U zitellu induprà per questa scusa.
  8. Avete bisognu di attentu à i dati di e gricchi.
  9. Di sicuru, ci hè bisognu di mette una parte di u troncu cù e to mani, è ancu di u cunchju di u cascaru d'ova, da quale Luntik speranu.
  10. À l'ultima tappe, permessa u zitellu aghjunghje un dettu impurtante cum'è un spiceu nantu à a so zucca. Sì u zitellu hà scurdatu di manera cusì apposta, pudete sempre rinfrescante in memoria per vede un clip di u cartoon.

Hè mpurtanti di seguità l'observazione di simetria, è ricordate puru chì a faccia di Luntik vi pò esse amiche è bonu.

U zitellu pittendu una figura per ellu stessu. Hè ancu interessante per aghjunghje un fondo. Sapendu diversi modi cumu di gràtisi Luntik in u lápice, forsi, i zitelli i vulete sparte cù l'amichi o parenti.