Cake "Napoleon" - una ricetta classica di l'era soviètica

Parechje bè avemu vulete rinvivisce cù precizione a ricetta di u pane Napoléon classica di l'era soviètica, è ancu anchi l'abbundanza di i più variati ricetti nantu à a reta, per truvà l'unicu veru ùn hè micca faciule. Per cullà tutte e varianti più savurinu per voi pruvate à questu materiale.

Cake "Napoleon" - una ricetta classica suviètica in casa

Invece ancu chì "Napoleon" hè cunsideratu un pastu russu, i so cumpunenti sò stati sviluppati ancu prima di u nàscita di u pastore in l'esteru, è dopu, i confetteri russii paragunate à elli in u so modu, è ricevenu questu pezza unica. Cusì, per rinviviscia a ricetta classica per a crema è a pasta pè u pastore di Napoleone hè assai simplice, hè abbastanza à vultà à l'urigine di l'articuli di cunfisaria francese è di truvà e ricchieri originali per questi cumpunenti.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Oghji pacenanu cù a crema agria è aghjunghje a mezchemu à u bulu dulce. Quandu l'ingredienti anu chjappu per l'omogeneità, pour a soda dissipatu per elli è cumincianu a vintura di a farina tamanta. Pudete bisognu di una cantina supplementa di farina (sicondu a so umidità), è perchè ùn sò micca paura di valdi nantu à quandu necessariu finu à ottene una pasta bruttissima. Divide a fossa in 16 partimenti uguale è caghjà cù un filmu, lasciate in u friddu per u tempu di coglie a crema.

Circa un litru di latti, mette nantu à u caldu moderatu. U lupus è u zuccheru sò trasfurmati in una crema blan stante, pour u ron è pour à a farina. Dilute a lattice di cumentu in legnu cun u latinu fretu. Pouru a meztrava in u latti quente è lasciate a crema à fogghjela, cù sputichi regula, nantu à u focu finu à u focu. In a finali, aghjunghje a vainilla cù u ronu è sguassate tuttu da u focu. Pirmettenu à a crema à friddà à una temperatura cunzistenti per u dettu, è poi a piglia cù petra petroleum.

Piglia a pasta in capasti di ughju stessu, ogni mottu è mandà à aghjunghjite in giru à 210 gradi per un pocu minuti. Dopu avè rinfriscenu u pilatu di torte, rinfriscà l'eccessi, ammugnu di tutti cù crema è lasciate pè trasfurmà per tutta a notte. Trimate i scorci di u pastellu in una feglia è l'utilizate à decorate a superficia.

A più bona ricetta classica per u pastu "Napoleon"

Per fà e pasticcii più friable, vodka o cerveza fridda era aghjuntu à a pasta prima - i dui cumpunenti impediscenu u sviluppu di u gluten è hà fattu a massa più dilicata.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Cumincià cù a base per a pasta, chì hè tagliata cù oliu di farina. Crumb d'oliu hè recullatu, cibu una cervecita di ghiaccio, è dividendu a pasta in sei pusizioni è sia u ghjornu in u frescu per una ora. Dopu à u passatu di u tempu, ogni unu di i pezzi hè spustatu in una furmazione rettangulari è trasfurmata. Avà chì ferma a cura à u pastore "Napoleon" à 200 gradi da 3 à 5 minuti, tuttu hè determinatu propiu da u to furnu.

Mentre i taglioli fin'à quessi ci sò frischi, capisce a crema. Precalece u latte per quasi fraccionate. Oghji passanu à a crema cù u zuccherinu è a farina. Aos gradualmente, a travaglio continuamente a mestura cun un battu, fremenu u latti quannu à i ova, in porzioni. Quandu u latti hè aghjustatu, rinviu a crema à a stufa e cocurate finu à grassu cù e piante di u vignettu. Quandu a crema hè stata fritita, distribuzza trà e pasticci è l'abbanduneghja cù almenu un paru d'ora.