Candele di Livarol durante a gravidanza

Cù un prublemu accussì delicatu chì tartassi, circa 3 da 4 donne facanu a gravidanza duranti a gravidanza. Ancu parechji omi cunzidenu l'afflittu di esse assai inutilizazioni, in a realtà, duranti u periodu di gestazione u zitellu presenta un seriu risicatu per u corsu di u gravidenza è per a salute di u fetu in u corpu maternu.

Hè per quessa per trattà a malatia fungosa di a vaġina durante u pezzu di u zitellu chì hè stata d'aspettatu hè necessariu di manera immediata, è quessa deve esse fatta sottu tutta stima è sopra tutta di u ginecologu. Unu di i medicini più populari, quale i medichi prescritti per u trattamentu di i pelle durante a gravidanza, sò i suppositori LIVAROL.

In questu articulu, vi diceremu chì pruprietà per questa droga hè, è se puderà perisce un futuru picciriddu in casu d'usu prolongatu durante u gravidenza.

Hè pussibule di dà candelli à Livarol à e donne pregnant?

I suppositori vaginali Livarol anu un effettu fungicidali pronunzianu, a causa di a quali prontamente causanu a morte di fungi di u genulu Candida. Inoltre, questa droga hè attivu contra certu varietà di estreptococci è stafilocucchi, per quessa, durante u so usu, l'action antibacterial hè ancu furnita.

Hè per quessa Livarol hè cunzidiratu unu di i medii efficaças per u trattamentu di candidiasi vaginal. Intantu, sicondu l'urdinamentu per l'usu, i candelotti da tartardiu Livarol durante a gravidanza avè bisogna cun a curazione extrema. In questu casu, finu à 12 settimani, u rimediale ùn ponu micca usatu categuricu, mentre chì dopu à fini di u primu trimesteru pò esse usatu in u casu quandu u benefiziu espertu per a futura mamma supera i risichi possibbili à u nascitu.

Tali limitazioni sò assuciati à a prisenza di ketoconazole, chì hà un effettu tossicu, in a formulazione di a sustanza attiva. Eppo chì i suppositori vaginali cuntenenu una quantità minima di stu ingredientu, ancu, quandu si prisentanu u medicamentu duranti u pezzu d'aspettu per un infante, questa propriu negativa ùn pò micca esse ignorata.

Istruzzioni per l'usu di lavarol candele durante a gravidanza

Cum'è l'esse citedu, questu rimediale ùn hè micca applicatu à 12 simane. In u 2u è 3u trimesteru di a gravidanza cù candidiasi vaginal, i suppositori di lirarol pò esse usatu cum'è prescritti da u duttore.

Comu regula, ginègichi prupiziunarii prescriveni à i so pazienti in una pusizioni "interessanti", un suppositori per ghjornu durante 3-5 ghjorni. In casi maiori, a durazione di u trattamentu pò esse crescita à 10 ghjorni. Per ghjunghje u megliu effettue è reduce a prubabilità di riniscenza, u trattamentu hè cunsigliatu per esse realizatu cù u cô cònjo.