Bradley Cooper hà apughjatu l'Irina Shake in a Paris Fashion Week

Circundendu a relazione di l'attore Bradley Cooper è u famosu mudellu di chiarusa di Irina Sheik ùn cènece. Qualchissia dice chì amanti prestu parti, è qualchissia altru si maritarà, ma finu à nunda ha fattu succorsu. Ma chì hè veramente interessante, hè cumu si Bradley mira à u so amatu. A attestatu d'ayer, Atelier Versace, l'actor ùn pudia piglià i so ochji admirati da Irina.

Cooper era unu di i VIP-invitati

Bradley pò raramenti vede in avvenimenti dedicati à moda. In ogni casu, l'attrìzia hè stata ghjunghjendu à u show di Versace stagione di a moda ma micca per u desideriu di acquistà cun novità in moda, ma per fighjate à u travagliu di u so amatu. I fotografia fotografica Cooper in i posti di vip-guests, è da ellu cun un mudellu cunnisciutu di Naomi Campbell, è dinò l'attrìlla Jennifer Garner. U primu hè vistutu bè assai. U supermodelu britannicu preferitu d'appare à questu avvenimentu in un vestitu cortu, chì era strufinatu da una tela è decorata cù una multitùdine di diversi sequins fichi. In ogni casu, i scarpi neri cù i tacchi ciuciore è un ghjuntegule spugliatu nantu à e spalle creatu una figura assai eleganti.

Jennifer Garner, di 44 anni, era vistutu di manera assai diversa. Quandu l'avvisi anu avutu l'Internet, l'attrìzia hà sceltu un vestitu, chì, apparentemente, era mudellu da Donatella Versace. Ma hè veru, una tale cunclusione dumandemu di sè stessu, perchè a maiò parte di a so cullezione d'autunnale-invernale hè stata creata nantu à una intricate tagliata cù un accontu duali. Questa tendenza hè traccia in l'entreprise Jennifer: un vestitu nìuru in u pianu cù un corpu di cuteddu è un cinturellu interessanti si cumplementa da una palla.

Ma volta à Bradley Cooper. L'atoru si pareva abbastanza simplice, cù bè ghjatevesi, una cammisa bianca è una corta nera. Quandu Irina ghjùnsenu à u podju, Bradley paria esceggiallu, a so bocca. L'attempu si messe à tutta a dimustrata, è andò per andà in u so amatu, pigliatu cun ellu i scarpi chì ellu avia trà i so gammi in piena. Fans di sta bella partazione anu fattu e so cunvinioni nantu à ciò chì succede: "Cooper hà à guardà à Scuzzulate, cum'è charmer", "Eccu, è questu hè un sensu veru! Bradley hè stupente per Irina "," Cooper loves Shake. Hè u stessu! ", Etc.

Leghje ancu

Pareciamu assai a cullezzione

I roti creati da a Versace House di a moda sempre anu destinatu à quelli chì ponu appare à nantu à a catifa russa, partiti glamorali è cene benefiziusi. In ogni casu, sta cullizzioni hè diretta per ogni ghjornu è pratica, ma, sicuru, Donatella ùn hà micca scurdatu di vestiti di sera. Atelier Versace ponu truvà mudeli interessanti di una silhouette cumplessa cù un taglio ornato. Casu tutte e cose cuntenenu tessili satin è un accentu di cuntrastu bi capelli. Per via chì i questi di u spettaculu esprimianu l'admirazione di i mudelli chì avianu vistu, pudemu dì chì a cullezione appellu à parechji.