Kim Kardashian dumanda à tutti i participanti di u spettaculu "Families Kardashian" per passà a furmazione psicologica

A famosa famigghia di stra cumedenti è l'affari di l'affari Kim Kardashian hà decisu di ricurdà d'ella stessu. Invece, questu tempu, u so desideriu di sfondate contru à u pianu di a so famiglia rescindia in una offerta à a so mamma è i sureddi sottu sottu una formazione sicuristica, chì hà insignatu di ogni ghjornu per risponde risposta erucale. Questu fù cunnisciutu per un novu libru di u manifestu "Famiglia Kardashian".

Kim Kardashian

Sisteri è mamma Kim hà pussutu copià l'affari

Tutti i membri di a mità femminile di a famiglia, solu per i più giovani Kylie, hà participatu in a nova seria di a riunione di realtà "Famiglia Kardashian". Doppu a furmazione hè statu cummossa, i ghjurnalisti aviani cuminciatu à dumandà incù assai incunificate per i sureddi è u primu mudellu di i reportisti era Kendall Jenner. A zitella hè dumandata nantu à l'incidenti spettacoli assuciati à a so carriera. Eccu i parolle Kendall riplicau a pruvucazione di i ghjurnalisti:

"In a mo carrera, è dura per mè per 4 anni, publicità di a marca Pepsi hè a più scandaluosa. Aiu ancora scurdatu di horrurà chì u pelle è capisce chì a mo apparenza era un grande sbagli. Dopu à l'apparecchiu pubbricatu nantu à a televisione, è eru cundannati, aghju realizatu chì i propositi di i patroni anu da esse trattatu cun più responsabilità. Prima di accordu à qualcosa, avete bisognu di verificà chì i so proponii sò puri. Questu incidente hè diventatu una grande lezione per mè è, spergu chì più di questu in u mo travagliu ùn sarà micca ".
Kendall Jenner

Chloe Kardashian risponde à e dumande di i ghjurnalisti è hà avutu a pussibilità di caratteristicà u so fratellu Robu è dicenu tuttu ciò chì pensava di l'incidente scandalu chì era accadutu à u so Te amatu predilettu. Eccu i parolle chì Chloe hà responde à a dumanda di i reporte:

"Ùn sò micca sapendu chì esse accettatu da ellu è a Cina negra è cumu si l 'interi" naked "sò in Internet. Ùn diceraghju solu chì u incidente hà influenzatu assai u mo fratellu. Quandu Rob love, ellu stessu à questa rilazioni. In u listessu modu, succede quan qualcosa va maltu. Puderaghju cun certi sicuru chì Robertu hè ingutatu seriu di quandu hè minatu.
Chloe Kardashian

Dopu chì questu, u più anticu di i soru, Courtney, rispondeu i dumannii di i ghjurnalisti. A donna hè dumandata da a so difficultu rilazioni cù u so maritu Scott Disik, è hè quellu chì disse nantu à questu:

"Ùn sò micca sapè chì questa quistione pò esse risposta. Solu solu dicerà chì ellu hè u babbu di i mo figlioli, ma per mè hè assai impurtante. Scott continuarà à esse presente in a mo vida, anche u fattu chì ùn sò micca sempre cum'è u so cumpurtamentu ".
Courtney Kardashian

A fine di a cunversazione cù i ghjurnalisti, a quistione fù dumandatu da Chris Jenner è u trattava cù u so maritu Bruce, chì, cunvivente cù a so sposa, decide di cambià u sessu. Eccu ciò chì a mamma hà detta annantu à questu:

"Hè difficili per mè cumparà quì nantu à questa mena. Quandu l'aghju trovu chì Kylie è Kendall anu sappiutu di u desideriu di Bruce di diventà una donna, fù scandalizatu. Quand'ellu turnò à pocu dopu, hà urdinatu ch'elli ùn dicenu di u so desideriu. In ogni casu, questu ora nantu à sta parlata. Bruce hà cambiatu è hè assai cuntentu. Pensu chì ùn avemu micca drittu di condemnà.
Chris Jenner
Leghje ancu

Kim commented on the results of the training

Dopu chì a cumunicazione cù i ghjurnalisti fù nantu à quessa, Kim Kardashian hà decisu di cummentari annantu à u travagliu fattu. Eccu i parolle chì disse:

"Sè sicuru chì sta furmazione aiuta à e mio fratria è a mamma capì cumu responde à e incunifiche. Sfurtunatamente, e règule di a vita di a nostra sucità. Avemu bisognu à preparà per questu, chì significa chì un furasteru hè una bona idea.