Lace vestitu in piena

Un vestitu longu di renda, forsi u più femminile è bello di tutti i mudelli in u pianoforte. Molti attrici è cummattimenti cummerciale anu dimustratu ripetitu l'estivi urigginali di vestiti nantu à u pavimentu di lacusle in diversi ceremonii è à a sera. Da a staggione à i diseggenti di stagione pruvate a maravigghia cù novità di sta robba fina. Dopu tuttu, un cordone gentile furnisce una figura di romanza, è a durata di maxi attrae u misteru è u misteru.

I più famusi sò vistiti di cordone . E sti mudelli creanu perfectamente una figura eleganti ancu senza ornamenti è accessori. I diseggituri di decrecà cù una coquette senza straps, un trenu longu è un corpusculiu in u cadu. A maiò spessu, u forcu per un vestitu tali hè minimu è copre solu u pettu è a zona da a cintina à i cadenti.

Modeddi assai bellini di vestiti in u pianu cun decoru di lace. I so cumpagni di cuncicri lacy coquette, inseriti è trimma di manichi è di culore cun faldi di satin, sita parte principale di u vestitu, è in mudelli di cuttimi, cunti è batistov. Longi vestiti decorate cù cordoni sò assai versàtevuli è adattati per parechje avvenimenti solenni, modesti festa di celebrazione è i cumemdi romantichi.

U culori di moda per un vistitu di laconi à u pavone

Tridà chjucu u culore per un vestitu ratu in u pavimentu, per suprattuttu, a decisione più bellu è nera bianca. L'azardu negru hà sempri attrachitu lu lussu è l'invicchiore, è in cumbinazioni cù una longa durata dà l'eleganza, sinsegna una figura slim è benè queste sferisce i difetti. In ogni modu, i stylistichi insistenu ancu in taglioli suculcii. Modu assai bella è festiva, mudelli rossi, verdi è amaretti. A misteriosa purpura, attraversu turchese è culori di dighjunu dilicatu ùn sughjèvule micca solu u material livellu lazzu, ma ancu u patrone di tali vestitu in u pianu.