Meli di Hair Mask

Meli hè bè ragiunatu cum'è una di e sustintori più purificanti chì a natura hà datu. S'hè micca pussibule di truvà un solu rimediu chì puteva guariscenu friddi, liberà e malatii crònii è migliurà a cundizione di a pelle è u capelli.

L'usu di u meli per i capelli ùn hè micca accidintali: tuttu hè spiegatu da a so cumpusizioni unica chì hè ricca in elementi tracci, enziimi, minerali è vitamini. U usanu regularmente com'è l'ingredientu principali di una capelli d'occhi, pò cuntà cun pilu sano è forte.

Questu ingredientu pò esse cumpete in a so efficacezza cù assai cosmici preziosi chì anu un'antra effettue nantu à i ricci: rinfurzà, tonificazione, restaurazione, è ancu esclare.

Lightening with mask of love for hair

I poghuri linu cù u melatu hè un prucessu più prudono chì ciò chì hà fattu in salone cù l'aiutu di sustanzi chimichi aggressivi. Certu, per ottene un 100% rosu ùn sarà micca travagliatu, ma per illuminà u capelli uni pochi volte cù l'aiutu di una caratteristica di u melone hè un qualcamentu assolente.

Pigliate a quantità bisognu di shampoo per un lavatu sola a testa è aghjunghjela cun soda (un quartu d'etatzu). Dopu chì u capeddu hè lavatu cù questu rimedellu, appliate i meli precintati per elli, diventanu uniformu sopra a durata di i capelli. Allora pigliate à u capeddu cù u filmu di alimentazione è ponu nantu à u caprettu du capu per guardà i capelli. A meli avissi ristatu nantu à u capeddu durante 6 ore, per quessa, sta prucedura hè piacevule per fà in notte. A matina, u mele hà da esse chjappu nantu à l'acqua calda.

Honey Mask for Hair Growth

Per accellerà u crescenu di i capelli è ancu di a so struttura più densi è più forte, l'usu d'oliu di castor. Se si si cunghjunghjera cù u melu è a vitamina E, puderà tene una maschera nutritiva cù un effetti longu di cura.

Amma di miele cù l'oliu castor è a vitamina E

Pigliate 5 ciorci. l. Meli è funziona in un bagnu di acqua. Allora mischjà cù u mel 2 tbsp. l. Oliu Castor è 5 drops of vitamin E. U mistu hè appiicatu à e radichi di u capeddu, è po distribuzione nantu à tutta a longu. Dopu à 2 ore, u capu deve esse lavatu.

A causa di u fattu chì u melore sarà calatu, ghjustassi cù diluzione cù l'oliu, è l'oliu sarà caldu. Sti dui sustegni sò più efficau in l'affettu di i capelli, se sò pre-caliu, ma à u stessu tempu, alcune di e benifizie benefizièghjanu persu quandu incalfate, è per quessa hè ottimali per fà un ingredientu caldu, perchè l'altri sò calienti quan u misgi.

Amma di miele per i capelli fiori

Per restituurà i capeddi secchi, bisognu d'utilizà u gulatu è l'oliu d'ombra - a grippu duverà u materiale di e custruzzione per i capelli fini, è l'oliu d'arzillu farà l'elasticu strutturatu.

Meli di u melore di uovo

Pigliate i 3 ancini è a mischiglia cù 3 cigliati. l. meli. Allora aghjunghjenu 2 ctesi. l. l'oliu di bretola è aduprate u pruduttu nantu à i capelli in tutta a durata. Sì a quantità di mascara ùn hè micca abbastanza, invece a proporzioni deve esse aumentata 2 volte.

L'agentu deve alimentà i capelli per 1 ora, è deve esse chjappu. Aduprà sta mascara ùn deve esse più cà una volta a simana.

Amma di miele cù a perdita di u capeddu

Tanti pirsuni sapemu chì u zuccaratu di cipolla hè u primu rimediu per a perdita di u capellu, è in tandem cun mel, hè diventatu un arma vera contru i frutti brittle è debiliti.

Caddio di caccia capiddi capiddi

Pigliate 3 cpi. l. u zuccaratu di cipolla è mettite in proporzione uggu cù u melu, chì deve esse precalentata in un bagnu di acqua. Allora u massaggio in u scalp è applica à e razzi di i capelli, dopu à quale duvete bisognu à un capu di bacinu. Dopu à 4 ore, a mascara chì deve esse chjappata cù u shampoo.

Prima di vede u zuccaratu di cipolla, vi tocca à cunsiderà chì u so arghjentu persista persista durante parechji ghjorni dopu à lavare a testa. Per rinfurzà, pudete lavore i vostri capiddi cù 1 litru d'acqua mischju cù u zucchero di meza limone.

Amma di miele per capelli oleosi

Limone à a cosmetologia hè cunnisciutu per esse capace règule u travagliu di i glànduli sebacies è brine à u capeddu, perchè hè utilatu in màsculi per rivolti grassanti è spaccardati.

Uomo di capeddu meli

Pigliate 5 ciorci. l. u zuccaru di limonu, dilute cun 2 cu. l. acqua è mischjà cun 4 cufis. l. meli. A più maschile si sparse in tutta a longu di i capelli, fendu una cura particulari à l'eoreli, è dopu à 1 ora hè lavata cù u shampoo.

Aduprà u zadellu di limonu più chè da una sana à settimana ùn hè micca cunsigliatu, per ùn avè l'arguminatu i capelli è ùn lasciate micca troppu asciuttu.