Resorts di Macedonia

A Macedònia hè cunzidiratu cunzidiratu unu di i più beddi cuntenenti per i paesi di restu in Europa in termini di a rapportu "qualità di qualità" di servizii provduti à i resorts lokali. Per quessa, u flussu di i turisti ùn micca rinforza quì, è ci sò sempre assai di e persone chì vulete passà un valdi o questu. Quì pudete vede l' ochji è diventa, è domine l'esercenu di l'inviu: in fattu i stazzioni di scienza di Macedònia sò adattati per questu, è ancu pussibule. Demu cunziddiatu in più di dettu chì parte di u paese deve esse offriti per i principianti è di i viaghjatori bè.


A capitale di Skopje

Hè a capitale di u paese , chì ghjè in a so parti sittintriunali in u valdu intermontane. In u centru di u paese di u fiumu Vardar, è a longu di u punente à u livente hè di circa 20 km, da nordu à u sudu - solu 1-2 km. In u paesi anticu, chì circundanu a furtizza di Calais , monumenti di l'antichità, caratteristichi strade angustii è intricati è u stile architetturale di l'edificatori, datanu di i tempi di l'Imperu Ottumanu, meritanu d'attenzione. In a New Town, a pupulazione hè in più maghjani. Quì si ncontri duie belli più modernu, assai ristorante, hotel è bar, ponu passejar à traversu i carrughji cummirciali è visitate una varietà di centri culturali è d'entertainment. Assicuratevi di piglià un ochju à i posti più interessanti di Skopje. Tra l'elli:

  1. U monicu di i vittimi di u terrimotu, chì succorsi in u lugliu 1969. Hà cunvertitu l'edificazione di l'antica stazione di stazione, chì u reloghjettu sempre hà firmatu à circa 5,17 - in questu tempu a cità era quasi distrutta per l'elementi di sparghje.
  2. Antica cità. Hè uricata in u territoriu di l'anticu basatu, chì fù scupertu in u 12e seculu. True, l'edifizzioni di quelli tempi ùn sò micca cunservatu. In ogni casu, ci sò assai posti, cafeterni, buttreghi, perchè hè un locu ideale per a shopping o ghjunghje per una tazza di cafè.
  3. Ponte di pietra chì porta à u museu archeologicu . Simbolizza a unità di a capitale, unificà i dui banche di u fiumu Vardar. Excursii particulari bè ch'elli sò tenuti à a sera, quandu u ponte hè illuminatu da centenari di luci.
  4. Croce di u Millenniu . Hè cunsiderata cum'è a crescita più grande di u mondu - l'altitudine hè 66 m. A croce hè stallata nantu à a Krostovar di montagna, nantu à quale pudete escalari u telefurnu.

In a cità hè una scelta ghjustu di restaurants cù a cucina macedonia è europea, è dinò l'establishment di fast-food è i cafe Cinese è Turco. Per a shopping, a strada più longa di Skopje, chì accumenza à Stone Bridge è hè stanca à l'antica stata di a via, si cuncera perfetta. E trà l'òpera è di u Ponte di Pedra hè un veru paradisu per i amatori di u libru - u mercatu di u libru.

Ohrid

Questa cità hè stallata vicinu à Skopje, sud-ovest di a capitale macedonia, nantu à a costa orientale di u lavu Ohrid . Hè chjamatu "Ghjerusalemme in i Balcani", cum'è Ohrid hè un veru tesoru di i restos archeologi di l'antichità. Particularità di l'interessu sò i ruvelli di u teatru anticu , induve i gladiatori battanu sottu u Imperu Rumanu. A cità vechja accupa u territoriu cunfirmata da a fortezza di u rè Samuel , a Chiesa di San Clement è a strada peatrali di Sveti Kliment Ohridski.

Ohrid Lake hè a veru gemma di Macedonia. A so prufundità alcune alcune 289 m, è l'area hè 358 sq. M. km. A costa di u lavu hè chjesa di siti di acchjaru, hotel è sanatoriu di varianti gradi di cunfortu. A staghjunalità hè tradizionalmente apertu da maghju à uttrovi. Un locu naziunale hè apertu nantu à e spurs di u Gargu di Galichitsa, chì scorri à u lavu, induve pudete vede a flora è a fauna lucali.

À i vistimenti di Ohrid , digna di attenzione, sò:

  1. Monasteru di San Panteleimon in u territoriu di Plaoshnik . Quandu fù apertu a prima Università Slavica è a più scola medica in Europe. Quì pudete amparà 800 icone pinti in stilmenti bizantinu in i seculi 11-14 è murtali bizantini.
  2. Chiesa di San Clement. Hè struitu in u 1295 è hè cunsideratu u più anticu d'Ohrid. A cresia accòstinu a reliie di San Clement, famosa per u fattu chì ellu aghjunghjia varias lettere à l'alfabeto grecu, cuncepitu per espresione qualchì sonu di a lingua slave.
  3. Monasteru di San Naum , induve truvava eternu tranquillità di u stessu nome santu. Sicondu a legenda, i so reliqui cuntinueghjanu à guarisce i malati.
  4. A ghjesgia di John Kaneo , chì si sviluppa sopra à u scogliu rocciosu nantu à u lavu. U so adornamentu sò i freschi di u 13u seculu.
  5. Basilica di San Sofia in frescoes impalpodi di u seculu XI.
  6. Museo archeologicu in u palazzu di Robevo .
  7. Museum of icons. Ci hè parechje icone raru in questa, trà i creazioni di l'articulu di u icona grecu di u 14u seculu.

A primu di lugliu, a cità diventa u locu per a festa di i danza folklori è i canzoni balcani, è in AUGENTA u festival di musica "Ohrid summer" hè apertu aqui, in chì tutti pò assiste à i concerti di musica classica in Santa Sofia.

Ski resorts

A gloria di e stazzioni di scienza di Macedònia hè ghjustificata. Hè offrittu un bonu livellu di serviziu à i preziosi moderate. I principali sò:

  1. Popova Hat . Hè situatu nantu à i piani di u piccu di Shar Planina un pocu ouest di Tetovo . A Settimana hà una infrastruttura di sviluppu, cusì i so porte per i visitatori sò lavatu assai affare. U Popova Hat hè à una altitudine di 1780 m. A durata di a piste di scala hè di 80 km, è l'larghezza hè 5 km. A staghjone di ski hè apertu da nuvembre à marzu, quandu Ball Planina hè cuparta di neve. Fans di attività recreviata attivata saranu in u cima di 6 chair lifts and funiculars.
  2. Krushevo . A località hè situatu 159 km da Skopje è 55 km da a cità di Bitola . Ci hè trè pezzi. In Krusévo ci sò trè ascultanti: unica, duppia è i zitelli. In u paese puderà allughjà l'equipamentu, piglià l'aiutu di un instructore o dà u so figliolu à una scola di i zitelli, induve i prufissiunali l'enseñanu da ski. Per arrivà à Krushevo hè cunvene in una di l'internaziunali internaziunali di Macedonia , situatu in Skopje.
  3. Mavrovo . Questa stazzioni di l'isula si trova in u sudu di Macedònia, 70 km da a capitale. A stazzioni di ski hè apertu da nuvembre à aprili. In Mavrovo ci hè un impurtante nummaru di rendi - 18, da quali trè sò per principianti, è cinque - per u livellu mediu. Certi cungreghju cù i liftscensi sò equipati di fonti artificialesi, chì ponu fà pussibule di utilizà à u ghjornu. In più vicinu hè u Parcu Naziunale Mavrovo , cunzidiratu u più grande in Macedònia.