Chjesa di San Giovanni u Teologu in Kaneo


A Macedònia hè famosa micca solu per i so paisaghjoli pittoresca, ma ancu per a so architettura inesgabile. Hè nutate chì in questu statutu sò una gran numeore di e churches antichi, familiarizazione cù quale avarani cumincià cù a chiesa di San Giovanni u Teologu in Caneo, situatu à u latru sudu-ouest di a muntagna. Sta casa medievale si trova in u centru spirituali di a Ripublica di Macedonia, Ohrid . Ùn ponu esse in auturità: l'antica edificazioni si trova nantu à un falescu rocciosu è hè statu per parechji seculi chì s'incontranu sopra u Ohrid Lake .

L'architettura macedonia di l'epuca bizantina

U tempiu era struitu vicinu à u mezu di u 15 seculu. A so differenza architetturale di e altre persone è l'elegànnula laconicità di a cumpusizioni è a siluetta di u lume.

A cupola di u tèmpiu hè decorata cù nichenti in u ventu, zanicorni triangulare è un frisu di ladri stindutu. L'attenzia di i turisti attrae nave lateral, inferitu in alte à u centru. Hè bisogni à quellu chì hè creatu un ghjucu spiciale di i piani. Sicondu espertezzi, stu edificu hè una mistura di dui stili, bizantina è armenia. Malgradu i so parechji anni d'esistenza, u tempiu di Jovan Caneo, cum'è chjamatu Macedonii, manteneu a so bellezza originale.

Chì vedi in a ghjesgia di San Ghjuvannu l'Evangelista?

A cuntrariu di altri siti riliggiusi in Macedonia, in particulare, Ohrid , ùn sò micca sacri è reliie, chì sò venerati da milioni di credenze di u mondu. Ma nantu à i mura di u tèmpiu pudete vede una figura di i prufeti, l'ànghjuli è Ghjesù Cristu stessu. Unu d'elli hè stata dicuratu cun un ritrattu di Jean-Théologien, è sopra l'altare di u palcuscenze di l'articuli "Cumunioni di l'Apostuli".

Nantu à a cupola di a chjesa ci hè un fresco "Cristo Pantocrator", creatu in u 14u seculu. Inoltre, amparanu cù u so splendore l'elementi decorattivi in ​​a facciata. À a sera, u paisaghju di a chjesa hè enfatizatu da l'illuminazione, è da questu u custruitu ancu più majestu.

Above da a chjesa Bizantina, nantu à a spiaggia, si trova u teatru anticu è a notte antica antica chiesa di Santu Panteleimon in u territoriu di Plaosnik .

Cumu visita?

A visita a ghjesgia pò esse da u marti à u marcatu da 9 à 12 è da 13 à 18 ore. Hè megliu per andà à peda: seguità a strada di Kaneo Plotoshnik Pateka o Kocho Ratsin.