Chiesa ortodoxa di Santa Vèrgine Perivleptos

Vulete visità a Macedònia è ùn sanu micca di quale cità per cumincià u vostru viaghju in questu paese, o tempu serà sola solu per una cità? In questi casi, ricumandemu à visità Ohrid . Edite traditione, hotel chic, una storia ricca di a cità, paisaghji pittoresca - tuttu questu quì trovi truvà in Ohrid. Unu di i posti più interessanti di questa cità hè a Chiesa di Santa Maria Virgine Maria Perivleptos.

Storia di a Chiesa

Se fate nantu à u graffiti nantu à i frescoes di sta chiesa, pudete dì chì era custruitu in u 1295 da un omu chjamatu Progon Zgur, chì era un parente di l'imperatore Bizantinu Andronik II di Palaeologu. Hè statu un ora difficultu per i Balcani. I Turchi Ottumani, chì cunquistonu e paese quì, gradualmenti hà cuminciatu à turnà l'igiene cristiana in mezchi. Fortunatamente, alcuni edificazioni religiosi in Macedònia sappiutu da evità un tali destinu. E mentri la Chiesa di Santa Sophia fu utilizzata cum'è una mezcheva, a Chiesa di a Vergine era una cattidrali.

Funzioni di a chjesa

Cumpagnia, a chjesa hè un tempiu crochute, senza coperta cù gesso. Dui limiti fu aghjustati à più tardi è sò assai distinti da u principale bastimentu. L'interessu ùn hè micca solu l'apparizione di a chjesa, ma dinò di l'internu. Eccu avete da furtunità per vede i fresche di u 13 ° seculu.

A chjesa hè oghji utilizata cum'è un temple funziunale è com'è un museu in u quale u numeru di ieddi Ohrid sò cullati. Tuttavia, hè probabili chì ùn vi puderà riesce u fotò di a ghjesgia da a chjesa per l'abbundanza di l'arbureti di u bastimentu è da l'edifizii vicini.

Cumu visita?

Pudete truvà à Ohrid in avione o in autobus, per esempiu, da a capitale di Macedonia - a cità di Skopje. A ghjesgia si trova vicinu à e porte superiore o Port Gorn. Per ghjunghje finu à quandu niente in a cità.