Questi musei insosiche necessanu visitate almenu una volta in a vostra vita!

Ci hè tanti cose interessanti in u mondu, è a vita hè tantu corta chì ùn deve micca spurtatu per visità i locu abbitanti, per cumunicà cù e voglii è per vede programmi stupidi. Hè u tempu di fà una lista desiderata, duv'è devi avè parechje parechje parechji musei, chì avemu da parlà à più di più.

1. Museo di Arte Moderno

Hè cunnisciutu ancu u Museum of MoM. Questu hè unu di i primi musei di l'arte mudernu. Situatu à Manhattan. Fu fundata in u 1928 cù l'assistenza è u patronatimu di i famusi entrepreneur americane Rockefellers. A cullizzioni di i so opiri inclusi "Night Starry" di Van Gogh, "Avignon's Maidens" di Picasso, "A permanenza di a Memoria" di Dali è assai altri maestri d'arti brillanti.

2. U Museo Metropolitanu di l'Arte

Hè un di i musei più grande è più visitati in u mondu. Fundatu in u 1870 in New York. In quantu à e cullizzioni di u museu, hè fundatu nantu à 174 opere di pittura europea, tra i quali l'opere di l'artistatore francese Nicolas Poussin, l'artista holandesu Frans Hals è assai altri. A ora, u museu hà più di 2 millioni di pittura. U museu Metropolitanu hè custituitu parechji dipartimenti:

3. U Museu di a Salomon Guggenheim

Hè situatu à Bilbao, Spagna. Hè una di i rami di u museu di u stessu nome, chì si trova in New York. Eccu avere vede l'exhibizione di u spagnolu è parechji artisti straneri. U museu attrae i turisti ùn solu cù i so cullezzione, ma ancu cù l'architettura. Hè situatu nantu à a Marina. U bastimentu hè custruitu in u stilu di deconstruisimu realizatu di titaniu, filatu è vetru. Enfranchise l'idea di un navi futurista. Spessu hè cunfrontu cù una rosa fiore è un pappu.

4. Museo Whitney de Arte Americana

Contene a più grande collectione di l'arte mudernu americanu. U museu hè stata fundata in u 1931 in New York da Gertrude Whitney, chì donò 700 pittura da a so cullezzione. Sì vinutu quì, ùn vi scurdate di visità u risturante "Untitled" induve pudete apprezzà u meli diliziosu. Curiosamente, hè compostu di bugne bugie situatu à u tettu di u Museu Whitney.

5. Museo del Louvre

Cumu ùn metteanu micca in a lista di i musei chì avete bisognu di visità? Per via, a so area hè 22 campi di football. Inoltre, 35 000 pittura, stampi, gravure, fresche - questa hè sola una piccula parte di ciò chì si prisenta in u Louvre. E, se ùn passate micca più di 1 secunziu per inspeccionà ogni crescita, in 10 ore dopu avè du tempu d'admira a bellezza di stu museu in Parighja.

6. U Museo Marmottan-Monet

Se adore i creazioni di impressionisti è postimpresiunisti (Paul Gauguin, Edouard Manet, Pierre Auguste Renoir), assicuratevi di visità stu museu situatu in Parigi. Inoltre, hè a più grande collezione di pittura di Claude Monet.

7. U Museu di Rodin

Questu hè unu di i più populari è più visitatu in Parighji dopu à u Louvre è u museu d'Orsay (parleremu da quì sottu). In questu casale diliziosa cù un esemplariu è unicu unicu, circundatu di un locu luxuu, u flussu di turisti ùn esiste micca tutte l'annata. U museu ci sò e cattivi creazioni di Rodin, trà e quali sò i famosi sculture U Pensatore è E Citizens di Calais.

8. U museu vaticanu

O megliu i Musei Vaticanus. Sò spargugliati in Roma. Quì pudete vedere i stati grandi di i faraonu, i fermosi tarretori dipinciuti di l'Etruschi, i misteri di a mummia è i magnifichi freschi di Michelangelo. E più impurtante u tesoru di u Museu Vaticanu hè a Cappella Sistine, una sala dipinta da Michelangelo è Botticelli. A strada, ùn pò micca piglià ritratti è fà vidiri, è ùn puderete parlarà in scherzosu. Sapete per què? Questu hè fatta per conservà a qualità di i freschi in a capela.

9. Museo di Design

U Museu di Designe Contemporaneo in Londra era a prima dedicata à stu campu di attività. Oghje, per parechji disinfettori, hè un standard di prufissiunalisimu. In i so pareti sò colti solu creazioni unichi solu di artisti, sculturi è disinfetti contemporanei. I raffuni principali sò rializazioni in u pruduttu architectural, in u disignu di vestiti, calzature, mobili è altri. Sò à esse un disegnatore per voi più cà una professione, da questu museu sarà per voi u principal fonte di ispirazione.

10. Galleria Borghese

Se in a vostra lista desiderate ùn hè un articulu "Visita tutti i viaghjatori romaini", accede à a Galeria Borghese. Hè un tesoru realu di maestri artistii è scultorii di diversi tempi. Inoltre, pudete amparà i telebbe di parechji maestri eminenti di u Rinascimentu di diversi scole.

11. U museu Victoria è Albert

Hè u museu più grande di l'arti di disignu è apprufittutu in Londra. Attendance, ellu 14u in u mondu. U museu include 145 gallerie. Tutti i 140 camere sò spartuti in 6 niveddi, è insaccate a tutta l'esposizione, duverà almenu parechji mesi. In modu, l'ingressu à u museu, è ancu tutti i musei statali in Londra, hè liberu.

12. U Museo Naziunali di u Prado

Stu museu di l'arte di Madrid hè unu di i più grande è più significanti in Europa. A data, cuntene opere di maestri spagnoli, italiani, flandesi, Olandese, Germanu, Francesi. A cullizzioni di u museu aghjunghjera più di 8000 pittura è quasi 400 sculture.

13. U Museo Thyssen-Bornemisza

Hè situatu nant'à u "Triangulu di l'Artu", un distrittu di Madrid, chì si trova diversi musei grandi, cumpresu u Museo Prado è u Museo Reina Sofia. L'esposizione Thyssen-Bornemisza ponu visità una grande cullizzioni di pittura, in quale ci sò parechje opere di i più famusi artisti chì cubanu l'epoca di 8 seculi.

14. U Rijksmuseum

Benvenutu in Amsterdam. Stu museu artu hè unu di i 20 più visitati in u mondu. È era frère de Napoleon Bonaparte. A data, a basa di a so riputazione di l'arti hè u travagliu di i pittori holandeschi, chì pò vede l'opari di Rembrandt, Vermeer, Huls è assai altri.

15. U Museo Van Gogh

Ancu s'è micca un fan di u so travagliu, l'esposizione di stu museu hà necessariu inspirà a creazione di qualcosa genius. Eccu a più grande collectione di opere di l'artista - circa 200 cane. Inoltre, qualchissia pò vede 700 lettere indirizzati à u fratellu di Van Gogh, Theo. Grazie à elli, parechji fatti interessanti anu apertu da a biografia di un artista holandesu.

16. U Museu d'Arti Contemporànni di Barcelona (MACBA)

Hè colti racolti di u spagnolu, u catalanu è assai artisti straneri di a seconda mità di u XX sèculu. In u territoriu di u museu hè u Centre di Cultura Contemporanea di Barcellona. L'attinzioni di i turisti si attrae micca solu da l'esposizione di u MACBA, ma ancu da a massima bianca di u museu, creata in u stil modernista da Richard Meyer.

17. U Museu Picasso

Era in Barcellona chì anni impurtanti di l'emergenza di Picasso cum'è artista passava. U museu, chì si trova in a capitale di Catalogne, in Barcelona, ​​hà riunitu i primi travaglii di u pittore, creatu in u 1895-1904. A strada, è u palazzu stessu si trova in u palazzu di l'antica cità di u seculu XV.

18. L'Ermitage, San Petesburgo

Ùn dì à dì chì l'Hermitage hè una copia di u Louvre. Quì sò tenuti l'òpiri di Leonardo da Vinci, Picasso, Rembrandt. In una di e galerie, una recette di ritratti di a dinastia Romanov fù creata. Ùn solu per ammirazione di tutte l'exhibiti (chì hè di circa 3 miliuni), per visità i 6 stori d'edifizii, averanu almenu 11 anni.

19. A Galería Uffizi

In letteratura, a Uffizi Gallery traduttu cum'è "galleria d'uffizii". Hè situatu in un palazzu custruitu in Florence in 1560-1581. Hè un di i più antichi musei europei. L'Uffizi detti assai cullezioni è esce in notte. Per esempiu, questu hè guardatu una cullizzioni unica di l'autore ritratti di artisti famosi. U cori di u famusu museu hè una cullezzione di a famiglia Medici famigliali, chì hà rignatu quì per parechji anni.

20. La Specola

La Specola hè un museu di zoologia è di storia naturali. Trà i cullezzione di fossili, minerali, animali sulchari è rarità naturali, u museu possa una cullizzioni unica di figuri di cera. À u primu appartene à a famiglia Medici. In tuttu, La Spezola hà più di 1.400 figuri di cera. Frà quì sò "corpi" cù interiors surdati fora, capi custate di unu muscoli è altre illustrazzioni di "autopsia".

21. U novu museu di l'Acropolis

In Atena, à u pedi di l'Acropolis in u edificiu modernista hè un museu, in i cullezzione di quali sò rapprisentati relighjani, stati è artifacti recullati da u Partenone è altre parte di l'Acropolis. L'exhibiti di u museu sò di una natura religiosa, cumpresa una cullizzioni di stati antichi utilizati in cerimoniu religiose.

22. U Museu Benaki

Hè un di i più antichi musei privati ​​in Grecia. Contene vignetu valenti, cumpresa sculture antica, quadri, tessili, icone, pratiche, oru di ore di l'abitanti di a Grecia antica. A attenzione particulari avissi a pagariatu à l'uggetti di i civilizazioni minoica è micènica, l'oggetti di u periodu hellénistici anticu. A strada, u museu Benaki hè u so travaglii è una rich biblioteca.

23. Museo di a cità di Bruxelles

Eccu avete vede artifacti ligati à a storia è u sviluppu di Bruxelles. In u museu sò parechje troches archeologici, sculture è dipinti di artisti talentu. Unu di i tesori di u museu hè u tela di u pittore holandesu Peter Brueghel l'Ancien, scritta in u 1567. Aduprà cù questu, u museu di a cità hà maghjura i capelli, in u quali u munumentu più notuali di not only Brussels, ma tutta di a Belgiu - l'scultura di u Manneken Pisan, hè adupratu di quarchi persa.

24. Museo di strumenti musicali

Hè situatu in Bruselas è hè u museu più grande di l'uttimi musicali di u mondu. Ammai circa 8000 strumenti akkademichi, tradiziunali è tradiziunali. In ogni chjaru, solu l'ùltimu annu (ùn ci hè un restaurant), ci hè un esitu tematicu separatu: stringu è teclati, cumu strumenti rari è exòtichi di l'orquestru mudernu, tradiziunale "bell anella" è "buchseurs", automata musicale è music boxes.

25. Museo Isula di Berlinu

Ùn ha micca l'analoghi di u mondu. L'isula museale hè situata in u coru di Berlinu è comprende 5 edifizii, da u side assimigannu i tempii antichi. A strada, sta stanza insula in Sicilia hè cumprata in a lista di siti di Patrimoniu da a UNESCO. In crescente di i cinque musei, ci hè una mostra di a storia è a cultura di l'umanità, creata in più di sei mila anni.

26. Dongdaemun Plaza Design (Dongdaemun Design Plaza), Seoul, Corea

Ùn hè micca solu un museu in u quali recaudi è artifacti storichi sò culligati, ma dinò un complexu culturale è di divertimentu cù l'architettura in un stile modernista. In u so territoriu hè ancu localizatu u Museu di Design. Oghje exhibimenti di l'arti muderni è di l'opuludi muderni sò tenuti quì.

27. Museo sottudu di l'Atlànticu, Isula di Lanzarote

No fa pocu, u primu museu sottuuropeu in Auropa hà apertu in fronte di l'isula di Lanzarote, in quale 400 escultazione di a dimensione di u crescitu umanu ponu esse exhibiti. Tutti sò stati situati à una prufundità di 12 metri è anu rializati per riflettà l'attitudine di a persone à l'ambienti, è l'armunia di a vita è l'arti. Per esempiu, u gruppu architettonicu "Rubicon", cunzistenti di 35 frozen in a mezza passata di i figuri umani, simbulizeghja u cambiamentu climaticu è "Raft Lampedusa" ricorda a famosa pittura di u stessu nome da u pittore Frances Theodore Gericault.

28. Museo di relazioni rutti, Zagabria, Croazia

Hè chjamatu ancu u Museu di Divorziu. Hè un museu unicu è imprudente, in quale evidenza di u poviru amuri hè recullatu. Ogni presentazione simbulizeghja i relazioni rintrumulati trà i partenarii. Curiosamente, tutti l'uggetti sò stati mandati da parechji parte di u mondu. In questu casu, i tesiche anu una storia chì ogni visitante pò acquistà in più dittori.

29. Museo di Science and Arts, Singapore

Hè situatu nantu à a costa di u Resort in Singapore. Questu hè u primu museu in u mondu, a so vulintà principalu hè di studià u rolu di u prucessu creativu in a scienza, l'arte è a so influenza in a cuscenza di ogni noi. Prima di tuttu, ùn solu l'exhibiti di u museu sò unichi, ma ancu l'architettura di l'edificiu. Allora, u so teatru cusì cusì dilettante di l'acqua di acqua, chì traversa u burculu flussi à u reservoir internu di u museu. A strada, l'esterno di u museu hè st'addirizzatu cù u materialu chì hè usu di a custruzzione di i battelli marittimi, ibarni, - polimeru rinfurzatu.

30. U Museo Naziunali di Svezia

À u cori di a so exposizione hè una cullizzioni di più di 30.000 opere di arti decorativu è aplicatu, 16.000 sculture, dipinti, 500 000 ritratti medievali. I periculi principali di u museu sò un canvassu di artisti alimmi, italiani, francesi, inglesi, inglesi. Eccu avete vede l'opari di genius di Van Rijn Rembrandt, Peter Rubens, Thomas Gainsborough, El Greco, Pietro Perugino, Francisco Goya, Camille Pissarro, Auguste Renoir, Henri de Toulouse-Lautrec, Edgar Degas, Edouard Manet, Van Gogh, Paul Cézanne, Paul Gauguin , Jean Batista Corot. In u Museu Nazionale hè una cullizzioni di icona russa di i seculi XV-XVIII.