"Zona di u silenziu" in Messico: chì sicreti sò oculeti da un desertu desertu?

Nantu à a basa di l'aligeri in Messico ùn mancanu micca i telefuninu è i TV!

À a superficia terrestre, ci sò parechje posti prima chì ancu e tecnulugia di u XXI secondu sò senza forza. In Messico, hè una di sti zoni - quandu u crucifissendu i so cunfini, a cumunicazione mobila è a signale di a radiu sò micca signalati. Ùn pò piglià l'Internet è a televisione ùn hè micca travagliatu - e nimu di i scientisti hè capacitu di fà nunda cun questu fenomenu misteriosu.

A zona anormali hè situata in u cunfini di l'estati di Durango, Chihuahua e Coahuila, 400 mil di a cità americana di El Paso. Hè stata chjamata "Tethys marìttima", perchè stu pezzu di terra hè stata locatu nantu à u situ di l'anticu uceanu di u listessu nome chì esiste in l'era Mesozoica. I paisaghjii locali parveni assai di u fondu di u mare: ùn hè micca vedeva verde in a "zona di silenziu", è l'animali prefiamonà à vultàme - tutte e serpente venenu. A cumpagnie hè cumpostu di cactus e arbusti sicchi, chì sustenenu a vista apocalyptica di u meistru mienticu meeru.

Quantu u fattu chì qualcosa cosa strana chì succede in queste parti, a persone cuminciò à suspettate di novu in u XIX seculu. I vignaghjoli, circunfendu cunde u cereali in u desertu, guariscenu a notte in a so tarra. Parechji di quelli parlonu di a casca di "pedi calchi" da u celu in u scuru. À u principiu di u XXu seculu, sianu emergenti chì pritinnenu chì i ligne persi brillanti è i cimi di u focu spessu sdighendu u desertu (è questa era in quandu pocu di pirsuni sapia da i OVNI!). A genti si scantavanu di setturi in u cori di u disertu, cum'è chì quarchi cosa si stassi cun elli di stu passu. Quelli ànghjuli bravule chì neia custruìanu casi a casa di u Mari di Tethys, muronu rapidamenti di e malati misteriosi o scurdati sottore circunanzi strambi.

Nta l'anni 1930, un pilotu di l'statu Mexicanu di Coahuila chjamava Francisco Sarabia scappò vicinu à u disertu per scopu militari. Quandu hà attraversatu i frontiere di a zona "morta", fù partutu senza a cumunicazione radice è quasi chjappà da u fattu chì tutti i rettitrichi in rettitariu rifiutonu. Siccomu l'aria era un avianu militari, Francisco fu ubbligatu à scrive un protokollu annantu à l'incidente è hè stata a prima in a storia di u paese affettatu da a zona anurmata di u "Tethys Sea".

In u 1964, un gruppu di scientifichi rializeghja a scuperta geològica di l'aria è passau à u desertu. Anu dettau nurmatu direttamente a radio, perchè l'expedizione hè stata interruzzione per via di riparazione. Mentre cuntrolla a radio, turnonu per esse serviziu, ma ùn anu mancu includeu nesta zona. Uni pochi anni dopu, l'ermanu "livò" u missile americanu "Athena", chì hè stata probatu propiu di u cunfini. U spedizione cambiò spontaneamente u settore induve è volse à u disertu, induve hà cullassatu à a terra.

A principiu di u XXI seculu, era pussibule di realizà studienti necessarii di u fenomenu di u desertu. Ci hè vintu chì un domine magneticu stranu domina, chì serve com una barrera di cumercii di radiu, televisiò, telefoni è signalamenti audio. Una volta in u "Mari di Tethys" una persona principia à temerà terribbili timore è u livellu di l'adrenaline in u so sangue. Quelli chì ùn sfurtunatate per pèrdite in questa parte di u Mèssicu, si ncontranu i persone altru in vestiti stuzzichi di rossa cù i capelli bionda.

Vaghjime straordinaria si dumandà parechje persone nantu à u currentu annu o a situazione in u mondu. Ogni cumpititanu cù l'aligeri raghudi ch'elli ponenu dumandà a fonte cù l'acqua. Prima di tali cumunioni, i scientisti riparanu a cascarella di meteorite - è questu hè spessu. Unu di "rigali" celestia hè stata studiata: a so struttura era assai più antica ca u sistema di u solar. Unn'è ùn pudendu truvà.

Una di e prime UFO hè ancu fattu in u desertu in u 1976. U guvernu americanu hà permessu chì i mexicani puderanu stabilisce un campu di tenda vicinu à a "zona di silenziu", chì hè sempre in forza oghje. Viaghjà in li militari rigiuta tutti i cambiunità inghjinante in u campu magneticu di u desertu. L'ipotesi chì a basa militare di l'aligeri, u signale chì muffi tutti i signali da un discu chì a so tecnulugia hè moltu più altu ch'è u nivellu di a tecnulugia terre terrestre, hè forti viulenza.

Quelli chì aiutanu à i Stati Uniti diventenu i sicreti di u desertu inhòspitariu - a mòglia d'Ernesto è di Josephine Diaz. Uni pochi archeologi anu passatu à u campu militare, ma era strappatu in una rutina. Aiuta si metti inesperatu. Josephine urge:

"Una tempesta era vinuta. Ùn avemu avutu nutuale avà, quandu avemu intunate à pruvà di vende u carru da a rut. U ritagliu cuntinuau a scavari è da esse dui figuri umani emergenu da l'aria. Unu di l'omini cuminciò a manu è si avvicinavanu. Dopu avè cunferiti i so offerte per aiutà, urdinendu di ghjunghje à l'auto cù u mo maritu. L 'omi si cullocavanu à a retaccia di u corpu, dopu chì u caru avissi vulutu purtari di la rutina! Quandu avemu esce da u carru, ùn ci era nimu per ralegra: i nostri salvatori avè evaporatu.

L'indici di l'aligeri bianchi sò stati cunfirmati da una famiglia pruponi un ranch à parechji kilometri da u desertu. In u 1990, dui donne è un omu vinia per l'acqua per duie settei ogni nuttata. Strangers ùn anu interessatu solu di l'uppurtunità di scaccià l'acqua da u pozzu à u ranch, ùn mai avè dumandatu à l'alimentazione o qualcosa più. Quandu a mamma di a famiglia s'aveppi à dumandà a dumanda di induve sta famiglia vera, hà intesu solu una parolla à ritornu. "Da quì sopra," una di e donne disse in pettu, sutt'elli.

Hè parechji anni fà, i Stati Uniti da u campu di a tenda vinianu cun studiu di u livellu di a radiavi uverna. Dentru à i frontiere di u desertu, hè 30% più altu chì in nudda parte in a Terra. Simultanamente, a prisenza in u tarritoriu di l'uranium è l'epicenteru di a radiazzioni di radiazione in u puntu cintrali di u "Tethys Marinu", chì mufra ogni signale in u spaziu, hè statu revelatu. Propiu l'altri civiltà sò micca pronti à sparta i so rializazioni scientifichi cù l'umanità.