Tempu per vacation: TOP di i più cilestu di u pianeta

Quandu pare chì u novu ghjornu pare chì l'anu prublema, quandu e e mani eranu, è ùn ci hè nisuna raggiuni per sentu felice, senza pensà, piglià a più necessaria è andate in viaghju.

A vita hè corta è ùn deve micca impastallu nantu à e persone chì spoile u vostru umore, u travagliu avutu, è ciò chì ti fa casu disgraziatu.

Eccu a lista di i lochi più culuriti nantu à u pianeta, chì vi ricurdamu chì ci hè sempre una parte di u Paradisu in stu mondu.

1. Cinque Terre, Italie

Questu hè unu di i cinque vistimenti più brillanti in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Hè situatu in u territoriu di l'Italia. Hè interessante chì Cinque Terre hà ricivutu u so nome da i quattru paesi chì componi a so cumpusizioni: Monterosso, Riomaggiore, Corniglia, Vernazza. Eccu avete vistu un grande numaru di castelli vechji, strutturi antichi. Hè impussìtellu di ùn ammirazione di i paisaghji magnifichi è di e bassi di petite platti, inundatu cù ravi sunlianti.

2. Reed Flute Cave, Chine

Questa hè una galeria scultrice increiblement bella, creata cù l'aiutu di rocks calcariu. A so magnificenza hè ancu sottuspita da l'illuminazione multicolorale. Hè interessante chì a caverna hà ricivutu un tali nomu per u fattu chì fora crece una canna, da a quali a populazione lucali si fa flaute. Per via, in ellu pudete vede l'inscriptions, datata à 792 anni in l'era di a dinastia Tang.

3. L'isula di Curacao (Curacao)

Hè situatu in u sudu di u Mari di u Caribu vicinu à Venezuela. L'isula si cunnosce, prima di tuttu, a so culurita di u capital Willemstad, o più bien casi, decorata in parechji culori. Inicialmenti, eranu tutte monotunu. Hè struitu chì u capu di statu hà patitu da i pardonzii severi è hà cridutu chì a so cundizzioni hà fattu aghjustatu perchè u suli brillanti riflittutu in quelli strutturi. Hè per quessa hè stata cumissionata per di paint houses in ogni coloru, ma micca in biancu. In u risultatu, l'architettura culurita attrae un gran numaru di turisti è divintò l'attrazioni principali di l'isula.

4. Campi fiore di Olanda

Prima di tutti, avete bisognu à vene in a primavera (da a principiu d'aprili à maghju), quandu tutta sta bellezza si palesa dopu un friddu invernu. I campi di fiori occupanu una spaziu di micca menu di 30 m2. È a parti più magnificu si trova vicinu à u Mari di u Nordu trà Leiden è Den Helder. Eccu vedi micca solu campi di tulipani culuriti, ma ancu ghjuriddi, crocuses e assai assai fiori. In modu, trà e fila chì pò pudè passà salvezza, piglià l'impresa. Micca nant'à i campi ùn sò i spiciale spicializati induve pudete cumprà bulbe di fioritura.

5. Breslavia, Polònia

Dopu à a Siconda Guerra Munniali, Wroclaw fù ricustruita. A data, a più notte in questa cità hè l'architittura cittia. Eccu, ogni casa mireta una attenzioni particulari. Ùn hè micca solu una bella, ma ancu una cità cusosa. Quandu avete da vene à Wroclaw, pare chì ellu si trova in un paese di gingerbreadies di fiancu, in quale ùn puderebbe aiutà à fallu in amore.

6. Marrakesh, Maroccu

Questa hè a cità chì hà magistraliz in capisce e tradizioni antichi è a mudernità. Marrakech hè chjamatu a cità di Diu. Eccu u jardinu di Menara, induve à u pedi di i Monti Atlas cresci u fruttu è l'alivu è u palazzu di Eddi-Badi, chì pò esse chjappu per esse chjamata vita illustrazioni à a razza di Aladdin. È a so zona di Djema El Fna hè u centru di l'exotica maroccana. In u 10u seculu, l'esiciceri è l'assassini eranu eserciti quì. Oghje, ùn sò micca solu ricordi di questu. Ci sò numerosi shopping è cafesi fuciliata in a piazza, i turisti si scurrying intornu è artisti interpruveghjanu i tamarischi di cobra.

7. Copenhague, Danimarca

In seguitu, era u paese di peschili di i Vichinghi. Avà ùn pudete vedle micca micca solu casi culuriti, ma ancu e villaggi ricustruiuti, i restos di un anticu casteddu. Ti ricùardi di u terminu "Hugg", chì hè statu appiattu in Danimarca? Ùn dì à dì chì i Danesi, cum'è chì nimu ha sapi ciò chì hè cum'è hè felice. Suggerimenti in questa atmosfera piacevule visitate a capitale di u paese di felicità.

8. Kitanomaru Park (Kitanomaru), Giappone

In Tokyo, a capital densamente populosa di u Giappone, hè un paradisu chjamatu Kitanomaru, chì devenu visità in a primavera. Per questu piriu u fiorente di i fiori delicate cierevule. Quì pudete pacarete un barca è prughjettate una caminata inoblighe. Hè interessante chì i ghjovani japonesi passanu un ghjornu di travagliendu ammirando una fugliale di fata. In cunfrontu cù u capu è i so cumpagnari, preparanu picnics, diventendu u tempu maravigliu di l'annu.

9. Burano (Burano), Italia

Una altra cità culurita di u nostru pianinu hè Burano. Una volta inseritu, l'impressioni serà creatu, cum'è s'ellu era in u mondu di a zitiddina, induve tuttu hè culuritu è ​​micca cunsultatu da grisizza di tristezza. I viticuli di i casali sò imbeaghjetti cù ciuri in fiori, è servitori in legni, paraplues e altre bellezza sò venduti in ogni locu.

10. Palmitos, Messicu

Questu hè veramente un paese unicu, ogni edifiziu di u quali u locali residenti pinti in i culori di l'arcittu. Tutti i 200 abitazioni, chì, per voi, sò situati nantu à una cullina, piace l'ochju di ogni turistu. Grati à i culori brillanti, questi casi ùn sò micca solu un impresa di u paese, ma ancu un unicu oghjettu cunnessu. Inoltre, hè dichjaratu chì u caratteru è l'umore di i residenti lucali sò brillani comu a so casa.

11. Antelope Canyon, Arizona

Questa hè una creazione sorpreneur di natura, chì hè un acantonato di sabbia cù split giant. È ogni pocu annu durante u spite, u canyon hè inundatu cù l'acqua chì, per parechji anni, forma grazia à linii di sguillà in e rocci. Sapete per chì u canyon hà ricivutu un tali nome interessante? Ci hè chì esce da u culore rougesanu di i muri retrini di a pelle di un antilope.

12. L 'Avana, Cuba

Benvenutu à a patria di a salsa, cigarette è rum. Questu paese, in particular L'Havana, hè chjamatu paradisu per i fotògrafichi. In i so culori di strata, cunfruinu 50 anni. E i strati brillanti apparevanu prima in u XVI seculu. A strata, l'anziani loca hè inclusa a lista di u Patrimoniu World Unesco.