Dopu avè vistu in contu un ecumenis ecumenicu, i medici promettenu pare una sorpresa!

Ogni ghjornu chì i genitori esperanu chì i so primi nati per vene à un scorsu ultrasoniku, esperanu sentiri a parolle più impurtante - u fetu sviluppa corre u ùn sò micca anormalità, ma ...

Quandu 28 anni Natasha Gent (Natasha Gent) in a 20 simana di gravidenza ghjùnsenu per un esse rutine, duranti l'ultrasound u mèdicu li disse chì nantu à a testa di u zitellu ellu vi cosa pocu cumuni è preparò i so genitori per una sorpresa possible!

Quandu si svolge, u sguardu di a testa di u zitellu nantu à a schermu era veramente ampla di l'usu, è in i posti i filamenti di capelli eranu chjaramente visibili. Ma quandu u zitellu hè stata in esse, a so mamma, u papu è u staffu medicu anu un veru shock!

"In u cuntrollu hà dichjaratu chì a figliola di una donna calva ùn sia micca esattamente, è avemu statu pronta per vede i capelli", dice Natasha Gent, "ma ùn anu micca esempiu cusì cumu sse cose. In seguente à l'altri babys in a clinica, hà vistu pocu cumu, cum'è una panca ... "

Oghje, Holly hè 4 mesi in età, è u so capeddu luxuroso hè 4 volte più!

È a cosa più duru per i genitori ùn si micca abbandunà, ghjunghje o grattannusi i so capelli, ma solu esce da l'alce à u supermecciu. Ci hè chì quandu i passeggeri di vede a zitella, ùn abbia micca dapoi i telefoni, incitassi à l'altru di vende è vede, è dicenu à eternu mamma.

Ùn avete micca cridutu, ma pare di chì u zitellu sèntelu unicu, hè sempre smile amiche à i persone, ma in casa tandu necessa più cura per i so capelli.

Quandu chjama l'altru questu quandu quandu, dopu à paura, u papatu o mamma piglià un secadoru di pelle è seccenu u so capeddu cù u flussu di l'airee, dopu chì u so scone finta di capelli faci una risata longa.

Ma in fattu, una sorpresa per i genitori ùn eranu micca i fillepiate di a ragazza, ma l'apparizione in u mondu. Ci hè chì a donna di Natasha - Ashley Gentu hè diagnosticatu cun cancer di testicular à l'età di 15 è ad avè dopu chì guariscenu chì ùn avissi micca averebbe zitelli.

Oghje, papà d'Holly ùn pò accettà solu una cosa - chì a figliola prestu da andà ghjunghje à u primu haircut:

"Quandu ella crescita, avemu da lascià cù u capeddu, ciò chì vulete". Ma sò assai attaccatu à i so fille è finu à ch'ella vi permette, aghju pigliatu cura di elli!

Sembra chì in u nostru album di foto di babies cù un capu di capelli fiori di un novu ricustituzione!