A zitella di autistice di 7 anni fa creà capelli d'uttene, da ellu questu sopra!

L'autismu hè micca una malatìa, hè un disorderu di u viaghju. Ma per esse felice, ùn avete micca esse normale. E quale hè "a normalità"?

Oghje questu hè Iris Grace da Leicestershire, un ziteddu cun un talentu straordinaria per creà stile di pittura.

Iris hè un tipu particulari di percepzioni di u mondu circundante.

L'autismu prevene l'interazzione è a manera di cumunicazione di una persona cù a ghjente intornu.

Questa disturbu di u cori era diagnusticatu in un zitellu in u 2011. Dopu ddu pittannu per ella hè un mezzu di cumunicazione, è ancu a basa di a terapia.

Avà principiatu à parlà è espresi à l'arti.

Quandu Grazia cuminciò à scrive, i so parenti, Arabella Carter-Johnson è Peter-John Halmshaw, hà scupertu a so abitudine eccezziunale per creà opere d'opere propii à i zitelli d'a so età.

Arabella dici chì a so figliola hà una dimora fenomenale di cuncentrazione - circa 2 ore à e cada volta ripiglia u cepu.

"U sentu culori è cumu interaccettate cù l'altri," Arabella dice ". Quandu mi rivendicheghja u so travagliu hè tutta. Hè ferma felice ".

A donna hà avutu una grande vuluntà di sparta l'opara di a so fede per atraiscete l'attraversu l'ella è l'altru centu milla di i stessi figlioli in u Regnu Unitu.

"Quandu sì un paternu o un maestru di un zitellu autisticu, ogni volta intete cumunicà, sì constantemente cercate una chjave chì deve sguassà a porta di u so mondu", aghjusta.
"Per me, sta chjave era l'amore di l'Iris per u disignu".