Purificazione di l'intestini cun rimedii folkiati

À l'età, l'intestinu umanu principia à esse stufa cù i tosini chì sò intrudutti à u corpu cù l'aire rinfriscatu, "riccu" cù cunservatori, alimentariu, droghe, alcool, fumu di tabacco. Se ùn piglià nessuna scusa, "slagging" pò diri à a furmazione di pedichi fecal è ancu neoplasmi maligni. Oghje avemu apprinneru di purificà l'intestinali à a casa per e mane cunvinziunali di u populu, è discendu ancu e prosa è cune di sti mètudi.

Enema per a purificazione di u intestinu

A manera tradiziunale di pulisce l'intestinu hè di mette un enema. Hè più efficau per l'usu per questu scusa ùn hè micca un saccu di zucca, ma una mugliera di Esmarch called - un cuntinuu cù un tubu di gomma è un grigiu (vendite in farmarii).

Hè necessariu:

A temperatura ottima di l'acqua per sta prucedura hè 25-35 ° C. Ci hè di circa 1-1.5 litri di acqua, chì hè efficace à aghjunghje gliċerina o vegetale oliu (2 tablespoons). U tippu di manguu duverà esse lubricatu cù e vasellina di petroleum, un lubricante hè ancu adattatu per questu scopu.

Se ùn ci hè micca una oppurtunità di cumprà una mugola di Esmarchu, un enema per a purificazione di l'intestinu pò esse fatte cù una zucca cù un punta dura. U prucessu deve esse ripetuta in una settimana.

Contraindicazioni: inflammazione è erosione di a mucosa di u còdicu, peritonitis aguda, appendicitis aguda, periodu di riabilitazione dopu a cirurgia nantu à l'organi abdominali, hemorrhoides. Quandu a gastritis o ulcera peptica prima di limparà l'intestione di l'enemu, avete bisognu d'un cunsiglii medichi.

Cuglieri di l'intestione cù carbugna attivata

U carbugnu attivatu si limita no solu a via digestiva - improvisa a formula di sangue. A tariffa hè - 10-20 ghjorni, u prucedimentu ùn deve micca abusatu.

Avete bisognu à piglià u carbone duie volte à ghjornu, calculendu u numaru di piluleti dividendu u vostru pesu da deci (70 kg = 7 pilule). Dopu u cursu, hè dispresibule eddu di droghe chì cuntene a latte bacteria - minus carbone in quale, cù al toxins, "frides fora" è flora utili di l'intestinu. A purificazione di u intestinu cù carbugna attivata ùn pò esse cumpreta cun u trattamentu cù altre droga.

A purità di l'intestini cù erbe

I decocu d'abulinu sò un rimediu pupulariu assai limu è perfettamente indelicate per a purificazione di l'intestinali.

I più valori sò i calde:

Eccu favurizeghja una infusione di scogliu di malati, chì ci vole à steamed in thermos.

I decoccorsi di l'erbe sustenirevenu effittivamenti e manciari di cafeïna, è u tè per purificà l'intestini di i variità Puer è Oolong hà ancu pruvatu d'esse effittivu.

Dieta di purificazione di l'intestini

Hè utile per pacà dispunellati "ghjorni di descarga" quandu pudete cunsumà assai liquidu (zucchetti, minerali o acqua filtrata) è solu certi prudutti. L'effettuu per a purificazione di l'intestinali hè una dieta di fruttu, hè vale à manghjà un pieno, senza spice rice, imbuscatu in l'acqua per 5 ghjorni.

Legumi crudi, chì sò una cantina di cellulosa, aiuta per sguassà i fessi. A pulitica hè fatta un ghjornu - pudete manghjà solu una insalata di legumi freschi raffinati (fassi cù oli vegetale, u sal hè accettable). Carri spécialement utile (tutti i tipi), zappanu, pienu.

Senzili l'intestinali cù kefir

A manera più "deliciosa" di rinfriscà e fugliale hè a clefisa di kefir. Per questu, avete bisognu à accuncià dui litri di kefiru di qualchì cuntenutu grassu (u iogurtu ùn hè micca cunsigliatu). In u ghjornu, ùn pudete manghjà nunda. Quandu si averebbe famu, bisognu di vìviri una vetru di iogurt. A pulitica dura un ghjornu, ùn ci hè necessariu di passà micca più di una volta un mesi. Inoltre, a purificazione di l'intestatura cù kefir palesa à ridivà di 1-2 kg di pisci di sopra.

Altre mètudi per sguassà i sculari

A purificazione effettue di u intestinu cù l'oliu castor - 1 kg di pisu corpusilu duverà necessità per 1 kg di pisu corpu, à u zucchero di limonu (2 volte più di l'oliu castor). L'oliu, caldissima per un consistenza di u liquidu, deve esse lavatu cù u zucchero. A prucedura hè fatta da a notte, cum'è l'oliu di castor provoca nausea.

Ioghi sò spissu purificati l'intestini cù u sali. Dopu avè tombu dui vetri di l'acqua di u salinu (à u gustu), ci vole à realizà l'asanu durante 10 minuti (o stallendu semplice, inclinannu versu i bandei). Dopu à andà in u bagnu, deveru bisognu d'acqua di u salinu - è cusì parechji volte. Dopu a purificazione di l'intestini cù u salinu, bisognu à manghjà veglita o risu.