Narva, castello,


U marcatu cchiù famusu in Narva si chjamava u Castellu di Narva, a furtizza di Narva o u castellu di Herman. In seguente, sta struttura medievale baltica era, cù u castellu Ivano-Dorod, un gruppu architecturale. E ancu se ci sò dui furtificii dirittamenti direttamente contru à l'altru, per entra in i dui, avete bisognu di u permessu di l'autorità frontiere di i dui stati.

Narva Castle - description

Pò esse chjamatu veramente un miracle chì Narva Castello, situatu in un locu tali vulnerevule - in u cunfiniu stessu, hà surviviu à u ghjornu oghje. Dopu tuttu, in ogni guerra diventò u primu destinazione per i nazioni invadiadi. Ma ogni tempu i capipopuli di a cità si discibitate di rimbursà e rinfurzà i partijiet dannighjate di u casteddu, è a fortizza torna è rinviviscenu novamenti da i ruvelli, pronta per rimpriverà un attache di l'inemicu.

A tutalità di u casteddu in Narva hè unipochi di più di 3 ettari. Statue Tower Long Hermann torrente sopra a fortezza à 51 m.

Oghje in e furtificii permanenzii di u museu permanente è tempuranee sò stati, nantu à a cima di a torre per i turisti, ci hè un pianu di observazione cun un pittoresco panorama di a cità è l'anticu fratellu gemello di u Castellu Narva, a furtizza russa Ivano-Borod, hè chjaramente visibile.

Storia di u castellu

Sfurtunatamente, ùn anu micca datu fiduciale nantu à u tempu exacto di l'Erezzu di u Castellu Narva in Narva. L'Historiati accunsenu chì, in principiu, a fortresse era custruita da Danes da un àrburu à u medio di u 13u seculu. Un seculu dopu, a cità hà ricivutu privilegi cummerciale, è l'abitazioni di lignu sustituìu pareti è torres di pietra.

U novu casteddu spessu sottumessu di razzii, spessu micca di l'esercitu. Una forte forte è affidativa in a intersezione di rotte cummirciali impurtanti ùn hà micca piace assai i vicini russi. Era pruvatu in riezzu invece di creme è di distrughjarli chì Novgorod, da Pskov.

U re di Danese fù stracatu da e lati constanti chì rignanu à u castellu di a fruntiera in Narva, è dicisu di vende stu pezzu di terra à l'Ordine Livonianu. E cavaleri militanti ripiglià subitu u rinfurzatu di a struttura, disposti diversi linii di prutezzione, hà stallatu un porte d'elevazione è cavallenu nantu à una fossa prufonda. I razzi si firmavanu per un certu tempu, ma duranti a guerra Livonianu Narva Casteddu era ancu presa da i Russi. Allora era guadata da i suedetti, ma micca per longu. Dopu à a Guerra Nurmana, si truvò in u putere di Rusich, è in u 1918 addivintau parti di Estonia. Un altru pruvucatu di Russia per aghjunà a furtizza era da u periodu sovieticu, ma in 1991 Narva hà ripigatu u statu di una cità estonia. Irurizò, u casteddu in Narva parechje volte in a so storia, eluda in Russia è, à a fine, torna à u so locu anticu, chì urigginamenti occupanu u bancu di u fiumu dividendu i dui stati.

Cosa da fà?

In a stagione fredda vicinu à u casteddu di Narva in Narva hè assai affullatu, ma in l'estiu, a vita à i mura di a furtizza hè di vapeur.

U patiu sittintriunali hè trasfurmatu in un tipu di portu tempurale. Pudete mette in una cità reali medievale. In tuttu u populu sò in i vistimenti di quelli tempi, chjamanu in i so buttreghi di vendita chì vindianu parechji ricordi. Ci hè ancu una spurtazioni pocu spiciale cù erbe è droghe. Quasi tutte l'assortiment in questu hè fittu, ma per 2 € pudete cumprà da un farmacista lucali un tesoro tisorificatu. Spicciatu assai populari trà i turisti hè a mint improvised. Per € 1 chì site esse cuminciatu per a 1era era. Dopu manera, questa munita medievale pò esse pagata in tutti i palazzi di castelli. Ci hè ancu assai travaglii artisani nantu à a chiazza. Vede u travagliu di terre traderi è ferrziali hè interessanti, diventeranu i siculi di i so cumpetenze è ancu permettenu à turisti à pruvate à u rolu di l'artighjani folklori.

Ci hè ancu un pianu uccidintali in u territoriu di u casteddu in Narva. Hè utilita cumu un locu di cuncerta per i diversi avvenimenti di u formatu di l'airettu apertu - fieri, festivals, concerti, competizioni.

I so avvenimenti particulari i più impurtanti cù un nùmulu limitatu di clientella sò generalmente in u muru di u casteddu - in a cunfitizazione o in a sala di a reunione di i cavaleri. Di solitu esse chisti sò cunferenzi, reunioni di dignità, cerimonii di matrimonii faciale.

Pudete visità u Castellu Narva di l'amatori arti. In certi cumuni di a furtizza, ci sò parechji site di mostra cù esibizioni permanenti annantu à a storia di a cità è u castellu stessu. Ogni annu, u Festival di u Museu d'Asthmeneru hè ancu postu, secondu a quale l'esprissioni più boni da tutte e città sò trasportati à Narva per u tempu è esse esibitizzati parechji mesi in u casteddu.

Sè stati in a Fortezza di Narva in l'estiu, avete a pussibilità di vede un munumentu pocu cumuni à u scientist sucu - u biologu Karl Linnaeus. Ùn hè micca un monumentu, micca una sculture è micca un bustu. Perpetuate u ricordu di u famusu botanicu cusì decide un modu uriginale - per pattene un giardinu da e piante deskritti da ellu. U ghjurnale di Linnaeus hè situatu à u pede di Long Herman.

Infurmazione impurtante per i turisti

Cumu ghjunghje?

U Castellu di Narva hè in a parti orientali di Narva in a strada di Peterburi 2. Pudete vene da a Russia. Per fà questu, avete bisognu di passà per u cunfini di u cunfini è travaglinu un pianu.

Da a capitale di Estonia, vai à Narva circa trè ore à busu, un pocu menu di car. Dopu l'estazione di bus à u casteddu pudete camanderà (distanza circa 1 km).