U cultivo di sanberry da e zitelli

A pianta sanderberry hè di a famiglia di Solanaceae è hè un arbre perenne di dimensioni petite, chì righjunghjendu una altezza di 1,5 m. Piglette u cambiamentu di temperatura è sopra a seca è u friddu. I pianti sò carattarizati da inflorescences medium-size, chì s'assumiganu di i fiori di patate o di sole. I frutti di sanberry sò neri è cresce in raggruppati di 8-10 piezzi.

Sunny Berry Sanberry

I bacchi di sanberry sò parechji pruprietà utili è aiutanu cun diversità di malatie:

Cumu puderà plantà Sanberry?

A pianta hè unpretentiosa, cusì crescente hè sempru bè. Ma per appruverà u prucessu, avete bisognu di cunsiderà i punti di seguente:

  1. U selezzione di u situ . Sunberry hè cultivatu nantu à quasi tutti i tipi di terra. Ma hè chjaru chì ùn hè micca acidicu, chì questu quì si riduce u prucessu di a pianta. Un vincenu supplementu hè l'introduzione di manure in a terra. U bagnu si cumprenze bè cù i culturi chì i zucchini è cucumbers. A piantazioni pò esse realizatu nantu à i letti induve i culturi eranu cultivati ​​in l'annu priculosu, o di cultivà sanberri in u stessu tempu. In ogni casu, u bagnu si crede bè cumplicendu l'albergini, i pumati, i pezzi è e patate. Inoltre u situ hà da esse risparmiatu da ventu è borchi.
  2. Grembo sempri . U timore ottimali per i sementi di fiori hè a fini di l'invierno - u principiu di a primavera. Sò stati preparati, per elli si trovani in una solu solu di permanganate di potasio durante 20 minuti, è poi lavu sottu à l'acqua corrente. Dopu à questu, i zoni sò ghjurnati. Per fà quì, si tagghanu e so mani per dui ghjorni in un ambiente hbit (nantu à una tela immersi da acqua). Semi si sò piantati in un cuntainer A misura di u mischju è u bacinu bonu à una prufundità di 0,5 cm. I tippiculi sò cultivati ​​circa circa trè mesi à a temperatura di l'ambienti, di regnu di regnu.
  3. Cultivazione di Sandberry in terra aperta . À a fine di maghju - principiu di u ghjugnu, quandu tutti i ghjàlle ùn si cede, i pianti pittati. I piantini sò colpi à una distanza di 70 cm da un altru. Duranti u crescita è fruttifinu, u pruduttu duvia sia fertilizatu da almenu duie volte da u mullein.

Cusì, cun qualchì sforzu, pudete cultivà questu crescenu utili à u vostru situ.