Mingun Bell


A pagoda Mingun in Birmania hè un prughjettu surprisezmente ambizzjuu di u re di Birmanu Bodopai: hà urdinatu a custruzzione di una pagoda giantana, chì, sicondu u so pianu, diventerà u più grande santuariu Buddhist in u mondu. U travagliu hè stallatu di parechji dicennii, ma po esse, l'astrologi hà avvirtutu avvenimenti avversi in relazione à a pagoda è a custruzione hè stata discosta.

Ancu u fattu chì à questu ghjornu a pagoda hà righjuntu u livellu di una sola terza, hè solu una struttura grandi magnificente. Per apprezzà l'idea di u re di Burmese antica, puderete vede à a Pagoda Pando-Paya vicinu, chì hè una copia precisa, perdu di quantità limitata, di u tempiu, chì ùn era mai pensatu per esse finitu.

Burmese Bell-giant

In particulare per a futura pagoda, u rè Bodopai hà urdinatu per fate una bellissima campana, in bronzu chì, secondu a legenda, l'ornamenti d'oru è d'argentu fussinu. Inoltre, a bella legenda nantu à e ghjuvelleria aghjusta in u cimentu grossu, pò ancu esse veru - durante a facciata di a campana, i funderii birmanichi maestri praticavanu l'utilizatu d'alaichi complexi, cumprese l'argentu, l'oru, i prudutti è di ferru. A so tecnulugia hè stata apposta di crescenu a forza è a durabilità di a campana, è ancu di valurizà i so pruposti acustiche. Listening today to the ringing dense and melodic of the Mingun bell, pò dì chì i più antichi maestri facia u so best.

A campana hè ghjittata annantu à una isula petite entre u Riu Irrawaddy, uni pochi di documenti di chilometri da u situ di a custruzzione di u tempiu. Per rinvià a Minghun , u Reventu Bodopai hà urdinatu per dugà un canali supplementu direttu direttamente in a pagoda. Ma per arrivà à u locu, a campana era dettu aspittendu quasi un annu: solu cù l'avventu di a staghjoni di a chiuchiosa, quandu l'acqua in u fiumu sullivativi abbastanza è chjamava u canali di l'omu, i servitori di u re Burmese aghjunghjenu à rimbursà a campà à a pagoda.

Pilgrimage à u Minghong Bell

Dopu u terrimotu devastanti di u seculu di u XIX seculu, i vechji pilastri di a campana eranu distrutte completamente, è u giant di ramu eranu caduti, ma era intactu. U campanile di Mingun era chjinatu in terra per quasi seicanni anni, dopu à quale hè statu finita ghjustu è stallatu nantu à un bastimentu d'acciaio, stendu nantu à i novi pilastri di rinfurzata. Allora a relice birmana era capunata prima da un fotografu di viaghju francese, grazia à l'imaghjini di quale u mondu sanu ricunniscì è a ghjente volia vedà a campana cù i so ochji.

A campana Mingun, scuccionata in u XIX seculu tempi, era a più grande in u mondu per duie seculi. Ma in u 2000 per a prima volta u campanile cinese di a felicità in Pindinshana, chì pressu a relicità Burmese nantu à u so pedestal, si ghjittò. Ma però, a campana di Pagoda Mingun, cù u so pesu più di 90 tunnillati, è à questu ghjornu hè una di e trè catuzzi più grande di u mondu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à Mingun da u ferries chì da Mandalay - abbandunà u muel di volte di ghjornu: in a mattina è di meziornu. È à a sera locu di a famosa campana in Birmania, hè faciule vene cun taxi o allisa una bicyclette - sfurtunatamente, ùn ci hè micca un trasportu publicu .