Cavernes di Pindaya


Pindaya hè una cità gloriosa in a parti sud-sudu di u Statu di Shan, parti di Myanmar , una parte di quale hè nantu à a riera di un picculu lagu, è l'altru hè fugliatu da i picchi verdi. A cità hè cunnisciuta per i caves di Pindaya, un capellariu chì hè assai rispettu per i chjappi è di l'aderenti di u Buddhismu Theravada. Cavernes d'urigine calcariu, sò situati dui km da u centru di a cità è sò situati nantu à una cullina.

À elli da ogni direzione da u principiu di u guidà a galerie di scala, scalendu quale, i turisti strolle per u parcu è u cumplessu, chì consistia di milioni di pagodas, ammirazione di l'arburi gianti. Inoltre, una strada asfaltada porta à e caves, chì in attuali hè versu l'intrada stessu. Ascensuri pustani à u pianu più altu di i turisti. Cusì, pudete visità relidicamenti senza prublemi ancu in u clima chjaru. U bigliettu hè questu trè soldi. A proximità di l'intrata ci sò e souvenir shops.

A ligenda di l'urìggini di u nome di e caves

Ci hè una leggeria antica locu chì dicenu i turisti circa una cumuzioni in spiaggia: micca vicinu à u pede di a scala, ci sò stati duoppu duoppu. Unu di elli, u bonu Prìncipi Kumammbai hè a mira à una grandi formidia spider depicted on a second sculpture. Quandu l'armi raffigurò siete sette belle princesse è un prìncipi bravu perchè in a so ricerca. Kummammiya hà truvatu i cagiunti pridicati in i cavernes è i libbira di u terribbili villain. "Pin Kaya, aghju pigliatu una aranciata", perchè, sicondu a legenda, un ghjuvanottu ghjovanu chjamatu, u mortu un monasteru ominu da u so arcu. Questu hè a storia antica, grazie a quale u nomu di e caves di Pindaya (Pinguya, in traduzzione significa "Spuren Taken") si trova.

Chì ci sò e caves famosi?

À l'intrata à a caverna di Pindaya ci hè un petit pabellone di lignu decoratu cù assai bundeddi d'oru, una stupa fatta fatta di urli, è mandalas astrologichi.

Longu ago, quandu Baniari era minacciatu da un attaccu di l'averebbi, u ressevitanti lucali di scantu di i so cose sacri. Hè colti tutti i statu di Budda in u paese è i mette in e caves di Pindaya, induve a stati sò à questu ghjornu. Parechji seculi in una fila è finu à u tempu presente, i residenti lucali è i perigrini di tutte e mondu inducianu quì è stabiliscenu i stati di u so Diu - Gautama Buda. Sutta ognume di elli hè scrittu a data di fabricazione, u nome è u desideriu di u donu.

À u mumentu di u locu santu, ci sò ottimi ottanta cittu sculture. Stàvanu in ogni locu - in i mureddi di u muru è trà elli, nantu à i stile è in u pianoforte, trà e estalagmiti è stalactiti. E statu di Budda sò fatti di diversi materiali: da u gesso ordinariu, da marmura, da u bronzu è ci sò ancu cuparti di foil d'oru. A vista hè sensu impressesiva è grandiose per ogni visitante.

Ciò chì vede?

I Cavernes Pindaya sò più di un è un meditate chilometri longu, cù assai ramificazioni, ma alcuni d'elli ùn ponu micca accessu, postu chì sò tutelati è designati per a meditazioni. U labirintu torce entre un gran numaru di stati di Buda di pietra, è si trova. Doppje i so visitori à i laghi di caverna è una stringa di i salotti di stalactita, à l'altare buddise cù illuminazione di belle bellezza.

Una attrazione impurtante di e caves Pindaya hè a pagoda di Shwe Ming, a so alte hè quince metri. Hè stata fatta in 1100 per ordine di u Re Alauntsithu è si cumplementa l'internu.

Cumu à accede à e caves?

I Cavernes de Pindaya ponu esse acquistatu da trasportu publicu (bus) da Mandalay o Kalo, una distanza di circa 48 km. Da u centru di a cità à e caves pò esse tuccatu à pede o à taxi.