Viaduct Goteyk


In u Myanmar , in u Statu di Shan, hè u viaducatu più altu di u paese, chì in u mumentu di a custruzzione, più di un seculu, era ancu u viaductu più altu di u mondu. U viaductu Goteyk in u Mjanmaru di l'ughjettu ùn pò micca significatu strategicu di significatu, cum'è una volta, ma simpricimenti simete a so funzione simplicia d'aiutà u trenu per passà da u puntu à u puntu B.

A custruzione di u Ponte Gotejk

In quelli ghjorni, quandu Birmània era una culonia di l'Inghilterra, hà fattu u so megliu per cunsulidà a so pusizioni nantu à e terri coloniali. Ci era una necessità per a cumunicazione tra settuli. Hè stata cù questu sforzu in u 1900 chì u viaducatu Goteik fù custruttu è pututu in opera, chì hà cullucatu Sipo è Mandalay . Per a custruzzione, 15 pezzi d'azzaru fù sceltu à u Pennsylvania Steel Mill è entrì à Burma per mare, cum'è l'statu di Myanmar fù dopu chjamatu.

Chì ci hè interessante nantu à u viaduct Gotejk in Birmania?

Ùn hè spessu pussibule di vedà un ponte di a strada di ferru, cum'è si flutte in l'aria, in più di un grandore enormi. A so alte hè di più di 100 m, è a larghezza hè quasi 700 m. A vitezza di u trenu per tutta a strada sulla hè stata bassa, per quessa chì i carichi squeak e doblegate, ma prima di acchà u ponte di veloce velocità di u minimu. Questu hè fattu per a salvezza di passageri, è per a segurità di u viaducatu, perchè tuttu sò più di centu anni.

"Nascina" nantu à u fiumu burbuffendu, pudete ammirazione di u rimborsu di a vegetazione tropicale quì sottu è anche vistu u restu di a strada ferrovia, paralelamente à u fondu di u canyon. Hè stata custruita in a fine di u seculu passatu per assicurà, in casu di distruzioni di u viaducatu. Ma à u tempu, sta pussibilità sarà assai illusive, è a via ferrovia più veloce hè stata a mantenuta in una cundizione tècnica propria. Avà pare pare un scheletru di una lucertula, inturniatu di lianas.

Caratteristiche di u viaghju

Pudete viaghjà in un viaductu in un vaglio d'alta classe o in un carru ordinariu. A seconda opzione implica un vicu bonu assai cunnessu cù a populazione lucali. E sceltu a seconda opzione, ci hè una speranza per un passaghju tranquillu, è ancu cun una certa comodità - i carusi sò furnuti cù pranzi betti chì ponenu à a finestra per vede faciuli.

U trenu ghjucanu a so rotonda duie volte per ghjornu. U tempu nantu à a strada hè di circa 7 ore, ma grazia à i locu cusì cómodu è l'observazione di e belli d'altri, vola da innanzuratu. Duranti u muvimentu in i stazzioni è direttamente in i vaguni, ci hè un cummerciu vivu, cusì ci hè una occasione di abbandunà u trenu senza mancu e vacanti, ma cù una compra lucrativa. I lucali sò assai simpaticu è cunzidiravanu l'aiutu di i viaghjatori cù interessu.

Cumu à u viaduct Gotejk?

Da Sipo u trenu si aghjusta à 9:40 da a matina, à a una lea di a sera passa per u viaducte di Goteyk, è in Pyin-U-L'viv hè vicinu à 16:00.