Crisi in relazioni

L'emergenza di una crisa in ogni famiglia hè inevitabbile. Nuvellu tardu o dopu, i cômagi accumincianu à ùn capiscu micca l'altri, sinti friddi è distanti. I punti di giurnali in a relazione sò facilitati da parechji fatturi - a nascita di un zitellu, a retirazzione di un zitellu da a famiglia, cambiassi in a sfera di l'attività di unu di i cagiuni, etc. E linii crisi di crisi aiutanu l' attitudine curretta, cuntrolandu u so cumpurtamentu di tutti i cungresi, una peretta adequate per l'evuluzzioni in u destinu.

Quandu hè a crisa in a rapportu?

A crisa in i relazioni si produiche durante a furmazione di una famiglia, i.e. in u primu annu di u matrimoniu. Quandu u mumentu romantica accolta, a vita di i ghjurnati è e responsabilità aghjunghjenu in a vita famigliali Certi novi ùn sò micca pronate per mudimenti pratichi, perchè à sognu di u matrimoniu (un bonu vestitutu di castagneto, un mare di rosati, etc.) hè una cosa, è si tene ogni ghjornu in a stufa hè un altru. In u primu annu di u matrimoniu, i cagiuni anu da cambià alcuni di i so abitudini, amparate cumu si aiutanu à l'altru di travaglià cù i travaglii domestichi. Ùn tutte e coppiu ùn sanu di passà sta crisa "senza pinzura", prima sò un discretizzioni, poi peleanu è scandali, i cundutti ùn cessate di capiscenu tutti.

A crisa in relazioni maritali accumenza à u nascita di u primu natu. Cù l'apparenza di u zitellu, parechji femicili cumincianu à cuncentra l'attinzioni à u zitellu è "obliviu" annantu à u maritu. À a listessa ora, pare avè a mòglia chì u maritu hà pocu attente à u zitellu è ella, pocu cura pocu, ùn cambia u so modu di vita, cum'è ella, per esempiu, ùn si pò esse incinta cun un zitellu à a notte, etc.

U cuniatura, in turnu, si pensa chì a donna s'hè alluntanata, ùn hà micca adore. Certi omi anu ancu avessu chì oliu di latti è di disgrazzià. Contra u telone d 'imaghjimentu, a mancanza di tempu libbira cù l'apparenza di u primu figliolu o figliola, i cô esse spessu face scontri seria.

"Partenza di l'ultime nestling da u nidettu" ancu guida à una crisa, quandu, quandu l'ultimu nidu principia a so famiglia è abbandunà a casa parente, a coppiu senti un certu voce, u modu tutale di solitu hè cambiatu.

Cumu surviglià a crisa in una relazione?

Aiutà à survivalà ogni crises di relazioni familiari aiutanu à una valutazione adegwata di u so cumpurtamentu. Dopu tuttu, parechji cô soni cumincianu à fà culpà l'altri è scurdate micca da i so sbagli. Duranti a madurazioni di u scandalu, avete circate tutti i prublemi in sè stessu, pruvate da passà da "I". In fatti, i psiculogisti sustinendu chì in ogni disputa sò e culpite - unu hà fattu tortu, L'altru pigliò una vista negativa è hà fattu più peggiu.

S'ellu avete bisogna à esse tolleranti è l'intruduce, piacerebbe cunsigliatu cù i menu "perdita" in relazioni sensu. Ogni scandalu "mata" l'amuri, l'insultu mai più profughi, l'acchianu u sensu. Certi voti quarchi ura di restraint pò salvà a brillantizza è a sincerità di i relazioni mutivi for many years to come.

Soluzione a quistione - cumu per supremu a crisa in a relazione, avete micca di vultà à a vostra mità, perchè micca a culpèle "in tuttu seriu". Per via d'esperimenti justificati, u risentimentu hè natu, chì ancu i relazioni più putenti anu scunfettu.