U generatori di viulenti maligni è mortali: a caverna di Kitum

A caverna in Africa hà amparatu à tumbà i poviri e assorbiu animali senza rasturnata!

In u cunfini di Kenya è Uganda, in l'intestione di u vulcano estinti di u Monte Elgon hè una caverna chì caccia l'horroru solu per l'usu di a pupulazione pocu educata, ma ancu trà l'amichi insegnati. Una depressione ominosa in a roccia ùn prumesse micca e animali è animali nessuna cume mutivi mortali è e scuperte misteriosi.

Cumu a storia terribili di a caverna di Kitum principia?

In u 1987, vicinu à u lavu più grande di Victoria, Victoria, un ghjovanu danane chjamatu Petru Cardinali minerale ricunnisciutu. Passava parechji ghjorni appressu à a caverna, anchi si ùn era micca avvisu. Arrivatu a casa, si sintia malatu è colpoverà nant'à un hospital cù una malatia virali strana. A mamma di u zitellu hà da passà tuttu u dirittu di traduzzione di un figliolu da una clinica per l'altre, perchè altri di i duttori puderanu truvà una medicina ...

U corpu di Petru era cummattevi cù spots rochi, i bianchi di l'occhi eranu chjappi di sangue, è u fianu refusàvanu di travaglià. Uni pochi ghjorni dopu, u morbidi negru è biancu venutu à u puntu di taglioli, chì cuminciaru a sguillà. A fine, u sangue hè dilujatu cumu chì una hemorrhage cerebrale hè vinuta, chì hà tombu u ghjovanu scientist.

Accusatu da a morte ràpida di Petru, i medichi principiavanu à studià u so sangue in u laboratori. Ancu u Cunsigliu di Ricerca Bièvuli Biulogicu di l'Esèrcitu Nurmali dimostra l'intaressu in i laghi di u mortu. Specialists dettiru u virus u nome "Marburg febre" - hà u più altu gradu di periculu per a rapidità è di mancanza di trattamentu.

Forsi l'esempiu di Petru si cunsidereghja cum'è un farsa, si a storia ùn hè micca successu cù l'u Francescu Charles Monet, un tecnicu travaglificatore à una fàbrica di zuccheru in Kenya. L'omu hè falatu in a caverna è hè ancu esse vittatu di una malatìa chì hè diluting rapidamente sangue. I cunchiudenzi sò evidenti: a vita di i dui pazienti chjappà solu una volta - in a caverna di Kitum.

A cave aperta i sicreti?

Ci era solu un gruppu di ricchieri chì ùn anu temutu d'entra à a caverna, chì apreia u cuntu à e so vittime. U squadra, guidata da u prufissore Eugene Johnson, hà ricivutu una struzzione simplici - ùn avè micca avvicinà à a caverna senza l'equipaggiu. Egeica pruposti cù l'offerta di l'aire artificiale è a pressione eccessiva anu avutu per impedisce a minima possibilità di penetrazione di i virus in i spacesuits.

Per ùn ùn murite da un virus mortuu, i scientisti pigliàvanu cun elli "detectore vivu" - i porchi di coli è i scimie. Du dos mesi, i circhificanti travagliavanu in a caverna, sperendu chì a frebba di Marburg manifistarà almenu unu di l'animali è serà pussibule studià u mekanismu di u so sviluppu. Quandu tutti l'animali anu stati preparati, resultò chì nimu di questu era affettatu da u virus. I scientisti anu capu solu per sapè chì u virus di u SIDA hè ancu fattu da i boschi sorda di Kenya, in u quali cintunari di studiatu microorganismi pobuli.

È a frebba stranuta paria sinscrita in l'oblitori: nimu era infatu cù ancu in una caverna, u traspurtadore ùn si pudia truvà. Uni pochi anni dopu, u stessu capu di u squadra di ricerca, Johnson, sintì parlà da un vignaghjolu di l'animali chì i so monosiani murenu di sagnu. U virus hè stata sguassatu da mancu in l'perifrie di Washington! Johnson hà sappiutu di distrughjinu cù l'aiutu di e truppe è tutti i stessi prutizi protettivi. Dopu chì i 450 monos eranu tombi, i scientisti puderanu cumercii novi esperimenti è amparate chì u virus si adopta una persona à traversu l'aire.

Perchè l'animali sparisci in una caverna?

Se e persone in a caverna sò malatie morti, allura l'animali sparghjenu sempre. Ogni elefanti primavera è quatòrdevuli, bufalini, antilopes è altri animali venenu à a caverna di Kitum - sò attrati da un dipusu di salitu in i muri di u fogghiu, ricche in minerali è nutrienti. A caverna cun un'outlet sola "lasta" in elli, ma assume per sempre.

I visitori chì anu visitatu Kitum, ùn anu mancu truvatu traccia di i so restumi. L'sola ipotesi scienze, apertamentu attraversata à e zinetni, hè basatu annantu à l'esistenza pussibbilitati di certi bacteriasi chì viaghjanu l'organi viventi in cola, quandu secaranu forme cristalli di u salinu. L'annu torni in una massa petrefugiosa, chì si sbocca ancu cù un luggeriu colpu di a brisa. Ma hè l'esistenza di tali bacteria veramente reale?

Una versione più veritativa di ufologista, cunfidenza in l'esistenza in a caverna di Kitum di un campo di energia speziale chì incinerate u corpu cù l'aiutu di l'onda elettromagnetica di una freccia unica, ferma assai più vera.