Ùn àbbia panu! 20 reguli di survival in alta mari

Una persona si deve esse preparatu per qualsiasi situazione, sopratuttu s'ellu ferma per u mari. Sapendu i regule di cumpurtamentu in alta marittima, pudete aumentà e vostre chance di scappera durante u crash.

A vita hè una cosa impredecible, è avete bisognu à esse preparatu per ogni situazione. I filmi in u quale si trovanu in alta marmi per u reste di un bastimentu o avere sò, sicuru, interessanti, ma ùn danu micca cunsiglii utili à nantu à chì si pò surveggià in questa situazione. Pruvamu a rimpruverà stu difettu.

Chì ci hè più impurtante per survival?

U primu a cura di a vostra propia pazma di mente. Viaghjatori di sperienza è medichi sustene chì e persone in u mare apertu più spessu murutu micca per una mancanza di nutritura, ma per u scantu chì l'hà da pressu per fallu i sbagli. Hè stata cunfermata da esperimenti, cusì, Alain Bombar puderia swim across l'oceanu (Atlantic da Canar à Barbados) inizialmente senza alimentariu è acqua. In una situazione estrema, avete da piglià in manu è cuncintràliu nantu à a mira - per sopravivenza.

Ci hè un reguli chì sò utili à aderiscenu quellu durante un ghjornu longu è l'expectativa di a salvezza.

  1. Hè necessariu di travaglià per noi una ricerca di ghjurnata chì hè impurtante per observà ogni ghjornu, per quandu ùn ci hè nimu per esse triste.
  2. Se ci hè una pussibilità, mantenite un diariu è scrivite tutte ciò chì passa, i vostri pensi, è stilla di piani di u futuru.
  3. Fate a cummercialità: pisci u pesce, racogli l'alga, venga cumu cumu migliurà a vita di l'ogetti improvised è u peer in a terra. Ùn ci anu micca esse un minutu senza liberu per penseri stranii.
  4. Se andate in un pezzu di piscatu, ùn eseguite micca di l'esercitiu fisicu - facenu almenu exercizi simuli.
  5. Mantene a ricunniscenza di a vostra salute: l'ughjettu di l'urina, u fessee è a cundizione fìsiche generale.

Cumu si stalla nantu à l'acqua?

Da impurtanza per a sopravivenza hè u salvamentu di l'energia chì a persone spent during excessive activity. Se una persona hè in l'acqua, duvete bisognu à pruvà di spustà cum'è u minimu. Ideale, avete bisogna truvà un ogghjettu floatu per ellu puderete cullà. Hè bella si hè una barca, raffia o l'altri piscatori.

Se a furtuna hè stata subitu, è ùn hè micca un oghjettu fugliale hè vicinu, allura hè impurtante cunnosce e regule seguenti:

  1. Duranti a tranquillità, hè cunsigliu per natà nantu à a spalle. U corpu fermu in a superficia di l'acqua, è a so ghjustizia sò supra u so livellu. Trascurgate finu à vende cun un objeto flottante.
  2. Sì l'onda di u mare, poi swim better in u stomacu, ùn hè micca valutate a lotta cù u corrente, perchè hè inutile. Senza a so respirazione duvocate longu u putere. Per piglià l'aria, susciteghja a testa è aspra, e cresce sopra l'acqua.

Chì puderebbine bevià è cumu per acquistà acqua fresca?

Senza acqua, una persona ùn pò micca durà longa, perchè hè impurtante per sapè di e manere di uttena:

  1. Piglia l'acqua di mare è in quantità grande hè piriculosa perchè cuntene assai di cloruri di sodiu è questu pò causà morte da nephritis. Per l'esperimenti era statu stabilitu chì, durante cinque ghjorni, pudetebbite micca 800 g per ghjornu. Quessi l'acqua di mari di l'acqua di causà indigestioni è vomiting.
  2. Una edizione evidenti, ma affidate di l'acqua fresca hè a chiavi, per questu hè impurtante di fà a manu alcuna capacità in u quale sarà pussibule cumprà a precipitazione. Se ùn ci manca cidri à vinu à l'appressu, l'usu di un saccu è ancu un pezzu di plastica chì pò esse tuccatu.
  3. Hè mpurtanti di inspeccionà u paniu di nuvellu, forsi quì un postu nantu à quandu u forme condensate, per esempiu, à u fondu. Hè bisognu à coletta cù cura cù una spugna o tela.
  4. Molti ùn sanu micca chì l'acqua fresca pò esse acquistata da u pesciu, chì 50-80% di u so pesu hè in liquidu. Pudete fà incisioni nantu à u spinu, cum'è quandu si svolge u pinu di resina, è l'acqua hè in l'ochji di u pesciu.
  5. Pudete ottene u pane fresco cù un distillatore. Per pruduce, bisognu di duie cuntenituri di tene diversi è un material impermeable, per esempiu, un saccu. In un grande cuntinuu hè necessariu di recicà acqua da u mare è mette una capacità più numerosa. U pacìficu deve esse spurtatu nantu à i chjami di un vignetu grande, affichendu. In u centru duverà esse una poca carica à l'imbusca. Avarà travagliatu cusì chjamatu: l'acqua principia à esse evaporà è si stabilisce nantu à a film, è e catene cullettate in u centru sottu à a carica è fala in un pienu cuntinuu.

Dopu puderà guariscenza per surviglià?

Cù sta dumanda tuttu hè più o menu cumprinneru, postu chì sò assai pesci in u mari chì avete bisognu per aghjunghje. A varca di pescara hè faciule di fà da materie improvisu: ponu utilizà cordi, filamenti, da robbi, ornamenti, sticelli è cusì. Se a pesca ùn hè successu, da mantenu a forza chì pò manghjarete plankton e algae. Sì, ùn hè micca gustoso, ma ùn hè micca scelta. Per cullà i manciari chì avete bisognu à piglià un pezzu di tela, fate qualcosa cum'è una reta è pò piglià un alimentu potenziale. Pudete tizzie tuttu ciò chì hè frescu è micca veluoso.

Cumu si tratta di situazione periculosi?

Sì una persona puderia truvà una natazioni, significa, alimentazione è acqua per elli, questu ùn significa micca chì si deve rilassate, perchè ci sò assai periculi in u mari:

  1. Se u tempu hè deterioratu è a timpesa hè avvicinata, hè impurtante di piglià a cura di l'esibizioni di a raffa, per quale tutti e cose di pesu hanu bisognu à passà à u centru di a nave. In u mezzu, a ghjente averebbe ancu esse à pusà, perchè e l'onda ùn viaghjeranu micca in a natazioni.
  2. Assicuratevi per pruteggià di i ragi ultraviolet chjuche è chjappi. Inoltre, u soli rifletti nantu à a superficia di l'acqua è ponu dannà a vista, cusì ùn vede micca in u mare.
  3. Guàrdati di i pezzi cù agulla è spine, perchè in a maiò parte di i casi, sò allivati ​​per a vita. Ùn circate micca dà piglià un pesciu grossu - questu puderia causà a barca per annunzià.

Cumu cercà in modu di circà terra?

Se ci hè un naufragu, hè megliu ùn pruvà à vaghjile postu, postu chì l'operazione di salvezza hè stata cuncessa prima di tuttu in u situ di crash. In un altru situazione, sè ùn avete micca aiuti di navigazione à a mani, è ùn ci hè cunnisciutu di a lucazione di e stelle, è altri manere di urighjini nantu à l'acqua, invece i sicreghji vene in cava: i nuvuli rivene nantu à a terra, è durmendu una timpizza torna, è ancu più vicinu à a terra L'aceddi accumincianu a presentanu più freti.

Utili Tips per sopravivenza in u mari apertu

Ci sò parechje consigli generali chì sò utili per survival:

  1. Sì dite in una barca o in una bassa, pruvate di ricunquà tuttu ciò chì serà in giru.
  2. In a presenza di traumu, fate tuttu, se solu u sangue ùn caduta in u mare, perchè aiutà i predaturi. Quandu s'attacanu i tiburoni, ponu esse faciani scantati sopblandinu a remu in a testa.
  3. Durante un ventu forte, hè cunsigliu d'attaccà un anchor flottante à a poppa di u vasu, o dui in un tempu. Grazie à questu, a nave vi piglià l'onda cù u so nasu, micca cose, chì avaristi l'u risicu di a so rivuluzione.
  4. Prima di vultà à u lettu, hè megliu à vende à l'attellu di piscatu, chì hè particulari in u mumentu impurtante, perchè vi sarvà salvatu da cascà in l'acqua.
  5. Se a nave hà fattu a vista, bisognu di fà tuttu ciò chì hè pussibule per esse diventata. Se ùn ci hè micca un rolu di signale, pudete aduprà un ispalla o qualsiasi altra superficia riflettiva chì pudete piglià u sole.

Ùn ùn hè micca paniccu, crede in sè stessu è e vostre forza, è in seguita, i chance di a survivanza sarà alta.