Un fiume chì ponu turnà l'attuale ritornu: Secrets of Pochaina

U fiume di Kiev hà incubatu i veramenti sicreti di u Bautismu di Rusu, chì nimu ricorda per un pezzu ...

In a storia di i culturi più antichi, unu pò truvà oggetti naturali unichi, persu in u carte è in u tempu. Unu di queste era u fiumu Kievu Pochayna - u tributore di u Dnieper, in u quali, sicondu i fatti stòrici, u Baptismu di Rusu hè stata postu. In a realità, hè stata borrada da i carte e memoria umana, ma si risolò.

Storia di Pochaina

I libri in istoria dicenu chì in u Dnieper, u prìncipi Vladimir Svyatoslavovich in u 988, detentanu u primu ritu di u battisu di l'abbitanti di Kiev. Ogni sapiutu chì stu momentu era u puntu di iniziu per a Ortodosia in u territòriu di u Rusinu di Kiev, ma pochi pezzu parechji interessate in i detti. U locu esattu da u sacramentu hè statu pricisamenti Pochayna o Smorodina, chì hè chjamatu parechje fonte. A festa di l'Epifania, dopu à a cunversione à a Cristianità in queste locu, a Gran Sanctification di l'acqua era prestu, prima chì a prucissioni religiosa hè stata urganizata ogni annu. Questu hè evidenti da a maiò parte di i cronichi antica è ancu di u libru di u tempu sovietu in un tempu quandu i stòrici muderni avete dumandatu stu fattu.

L'scelta di u postu di u battisu era benifita di tutti i punti di vista. U primu, u fiumu significava per l'antichi cità di Kiev, assai più di u Dnieper. Siconda, a maiò parte di a pupulazione è a infrastruttura basica di a cità era solu nantu à a terra. U terzu, u pesu più pesu, u mutivu di u battisu in Pochayna era u banchepine di u Dnieper imoppulatu cun sposte spinede, per marchjà quandu chì nimu hà vulutu.

Cumu hè u Baptismu?

In l'epica pre-ortodoxa è i fichi di cunti, Pochayna ancu hà sappiutu di abbandunà una marca. Era cunsideratu un analogu di l'antica Stigma greca, da quale i morti eranu trasportati à u mondu vince. Hè stata in Ghjuvanni stava a Serpenti Gorynych cù trè orsi è dòde colti, contru chì l'eroi Dobritia Nikitich, Alyosha Popovich e Ilya Muromets parranu. Eccu, prima di u Bautismu, l'ìduli di Veles - u patronu di l'animali, i traduttori è magichi, secunni dopu à Perun in impurtanza in u panteistu di i dii, fù scuppiatu. Una altra prova, cunfirmendu u rolu di Pochayna in l'adopzione di l'ortodoxia: in u 1975 l 'archeologi scupreru quì u sacru quercia di Perun è Veles, chì serve com'è locu rituali per adurà.

Dopu a distruzzioni di i tempii di l'antichi diui, u prìncipi Vladimir hà invucatu u populu per esse battezi in giru à a Chiesa di Constantinopuli. Durante a ceremonia, tutti i participanti di l'uttimi anu ofreciutu una preghiera:

"Gran Diu, criendu u celu è a terra! Fighjate à i ghjente novi, è dàteli, ò Signore, à voi, u Diu veru, cumu ti aghju tombatu à u paese cristianu, è stabilisce a fede in elli è incondizionale, è aiutatimi, O Signore, contru l'adversariu, è esperendu per tè è u vostru putere, Scaricate i so lochi! "

Spiicalli senza spiaggia di u fiumu sacru

Hè sorprendenti, cum'è a fede di u populu in l'ideali di a religione chì adopranu fù debilitatu, u fiume cuminciò à fughje. À u primu «hà occupa» a so urta: tutti i storiori sò stati dividuti in dui gruppi, discendu nantu à ellu in u lagu jianu o Kirillovsky. L'analisi di i cronichi è i ricordi stòrici di i seculi passati ùn duna micca nisura: u fiumu cum'è "esse sparatu" da a visibilità di e persone durante decennii. In u corsu di u tempu, ancu un gruppu di stòrichii, cunfidendu in a "indipendenza" di Pochayny da u Dnieper, si appareva.

Un attivista è investigatore di a storia di l'anticu fiume Annabel Morina pensa chì i stòrici anu sappiutu ancu à un cumprumissu:

"I tributari urali principali currianu da u cuntinente uccidintali da u punente, è micca da u livante, induve u fiume di u Dnieper. Questa cronica di u fiumu Voditsa, cunzidiratu u primu tributu diritariu di Pochayna. Questu hè un Muscle, Linnet, Chicken Brod, Zapadinka, Syrets. A strada, nantu à u carte di 1695 preparatu da u teniente-culuneddu Ushakov à a dumanda di Petru I, hè vedutu cumu i Syrets flussi à u Lagu Dolgoe (Kirillovskoe), chì Pochayna hè stata cunduta. In u spaziu di u custituitu naturali Khreshchatyk, in vicinanza di a cullezione di Magdeburg, si pò vede una tablet memoriale cù e parolle chì in u 988 u Rusu fù battezu in a cunfluenza di l'acqua di u Dnieper è di Pochaina ".

È poi di Pochayna è chì parevanu preferitu per esse sparisci da l'ochji di a vista. Ancu in u XIX seculu era una grande laguna, siparata da u difinfu longu. Una volta un tempore in i so righjunghji altri era un grande portu anticu, chì era ancu melliziu cù l'aiutu di un sistema di canali. L'ultime era avutu in 1712 per facilitate l'accessu à i navi.

Dopu à u principiu di u XXu seculu, quandu a fede di u populu in i putenzi superiori fell, Pochayna cuminciò à diventà ghjustu. A custruzione di l'anellu di u Trenu Naziunale hà principiatu, sparendu u fiume legendariu da u portu. Nta l'anni 70, i brani rimanessi di u fiumu principiò à dorminu, anchi si prutestà di i residenti lucali. Da u fiumu ùn sò solu u Lacu Opechen - è da questu, grazi à una presa in situ. Pochayna "abbandunatu" sottu terra, diventendu un sistema di laghi in ghjesgi sottuferti, da quale scorri un fiume di vicinu à a Mosè Avenue. A ghjente hà uttenutu u fiume grandellu, chì dà u status di "reservori tècnici".

Parechji anni fà, i sviluppatori di Kiev avè dicenu chì ùn ci era micca più Pochayny. Annabelle hà riunutu attivisti per sfrattate a strada along à u fiumu naturali. Voluntiari anu fattu Pochayny cresce u registratu è i mapei, à u babbu di a distruzzioni. Annabel cuntene à u so attu cum'è stu:

"Ùn ci vole micca a divintà a generazione chì finisce finisce questu cronicu fiumu.

Evidutamenti, in gratitùdine per questu u fiume, mostrà in 2017 un miraculu novu, di quale a zitella avia digià avanti à a stampa:

"In a festa di u Bautismu, in a notte di u 18-19 di u 19, l'acqua era cunsacrata in u Pochayna è u lavu di u Jordau, chì appartene à u so vechju beddu. Per a prima volta in parechji decennii di l'oblit. Era presente è, di sicuru, bagnata. Era un sensu straziariu, forte è luminoso. U ghjornu dopu hà vistu chì u currente invucatu in Pochayne ... Miraculi sò vicinu, si vanu nutate, è u mondu hè stati cuncludi immediatamenti.