I paesi supirenu 25 quandu suicidiu hè una cosa cumunu

Sicondu l'statistiche di l'OMS, ogni 40 siconde alcunu cummende suicidiu. Striking statistics, horrifying. Diciaraghju chì questa data riferisce solu à i paesi di u terzu munnu. Eccu micca!

In a nostra scelta, a maiò parte di i paesi sò sviluppati è micca ricche, ma altri abbiati sò parechji paesi europei sviluppati. A rata alta di mortalità hè osservata principalmente di i masci. A ghjente usa poison, hang edo just pull the trigger. Perchè cusì! Una quistioni difficili, ma spiranza chì prontu l 'indikatore diminuinu è u numaru di suicidali si lampassi in modu dramaticu.

25. Pulonia

In a Pulonia, quasi 40 milioni di vive, è di elli quasi 100.000 sò suicidi. In solitu ùn sò micca missi in l'annunziu da a morte, per quessa ùn hè micca putissimu capisce i mutivi di l'azzioni. Una cosa hè certa chì a diferenza quantità entre e donne è l'omi chì volontarmenti parting with life in Poland sò speciali grandi.

24. Ucraina

A maiò parte di i suiciddi sò militari. A via di suicidiu, si scelta un arma di focu, un saltu da una altura o una corda. Ancu s'è pocu tempu a situazione hà migricatu significativamente.

23. Cumunusi

I Comoros sò un statu chì a maggiorità di l'abitanti sò sottu à u livellu di miseria, per u gran numaru di guerri civili è di rivuluzioni. Hè assai probabbli, i motivi di suicidio si truvanu in questu.

22. Sudan

U Sudan hè un paese in Africa, u capimacherà africanu in crimeu è corruzzione. Ancu i casi di i traffichi di l'omu sò stati documentati, per quessa ùn hè micca difficiuvà ghjustificà u mutivu di suicidali massa.

21. Butanu

In tuttu u mondu, l'istatutu di Bhutan hè cunnisciutu com'è un paese in paese cun un altu livellu di beneficii suciali per i residenti. Hè assai probabbli, i ragiune di suicidiu deve esse cercatu in caratteristiche religiosi. A fe principale hè u Buddhismu.

20. Zimbabwe

Un altru paesi in Africa, induve in modu radicali - suicidio - hè una lotta di fami, u SIDA è a miseria. Fate tra i suicidi sò i zitelli è l'adulescenti.

19. Bielorussia

Massimi suicidi in Bielorussia sò osservati, per regula, in i zoni rurale. I sperti chì l'alcoholicu hè a ragiò clara di un tali attu. L'statistichi dimustrenu chì morta more (circa 2000 pirsuni) per annu da suicidiu ca in accidenti stradale.

18. Giappone

Malgradu u so sviluppu è a ricchezza, a tarifa suicida in u paese di u soli risanti hè prosperi. In regula, in Giappone, cunsegna cù a vita reduci u reduciu a donna da 20 à 40 anni. I fatturi principali di tali azzioni sò u travagliu, a depressione è a mancanza di cumunicazione.

17. Ungàrichera

Dapoi u 20u seculu, a situazione suicida in Ungaria cambiò assai per u megliu. U numaru di suiciddi hà diminuite, ma ci hè sempre quarchi cosa di travaglià. A data, ogni 19 persone di 100.000 sò disposti per cum'è suicidiu.

16. Uganda

Malgradu u fattu chì a situazione quì hè assai megliu chì in altri paesi africani, u livellu di suicidiu hè sempre altu. Frà l'altru prusitevuli per suicidi sò a depressione, l'estressi, e poviri vicinu, a mancanza di travagliu è a salute bassu di a pupulazione.

15. Russia

Dapoi anni 90, a situazione in Russia hà perfeccionatu assai, ma ferma deplore. Sicondu statistiche, 20 persone di 100.000 sò disposti per parte di a vita volontà. A causa principale di suicidiu hè l'alcoòlit.

14. Turkmenistan

U Turkmenistan hè un paese in l'Asia Centrale chì e persone chì si cumandanu suicidi sò 2% di a populazione di u paese. Malgradu à l'enormi risorse naturali, l'ecunumia di u paese ùn hè micca cusì efficace, chì porta à un altu livellu di u travagliu, cum'è unu di i fatturi chì pressu à suicidiu.

13. Sudan meridionale

Sudan sud, incù a Cumoru, hà sappiutu parechje rivoluzioni è guerri civili. In regula, tra i pirsuni chì si suicidiu, i refugees, persone è suldati ùn sò più spessu.

12. India

I fonti ufficiale di variate sfarenti nantu à u numaru di suicidi per annu in India. Sicondu parechji fonti, u numaru hè vicinu à 200 000 persone. In solitu, a ghjente usa vinu, pene o cremà. A ragiunità hè spessu trova in pratiche sanità è cunflitti di famiglia. Finu à u 2014, suicidi anu statu cunsiderate illegale, è i sopravviventi fussiru un annu di prissioni.

11. Burundi

Burundi hè unu di i paesi poviri è più sviluppati in Africa Centrale. L'abbitanti ùn sò micca avè l'uppurtunità di riceve l'educazione, si sò mossà e di fami, soffrenu da parechji malatii, è a corruzzione hè rampante in u paese. Sicondu statistiche, a vita più spessu cumanda cun suicidiu di un omu.

10. Kazakistan

Irurizò, in u Kazakistan, a maiò parte di i suicidi sò i zitelli è a ghjuventù. Hè suicidiosi in u paese chì causanu morte in natura è di prublemi sociale. A menura spessu finisce un suicidiu di una zitella di 15 à 19 anni.

9. Nepal

Nepal si prisenta perpendiamantamente in i statistiche di l'OMS entre i paesi cù intricacies suicidi, ma a situazione hè sempre fluctuante. A più frequenza è spessu a tentazione di suicidari sò osservati in a populazione femina.

8. Tanzania

A povira, u famu, parechji malatii, inclusi l'HIV, anu fattu fatturà chì anu influenatu à l'aumentu di u nùmeru di suicidi in questu paese. I tentini suicidi sò stati arricurdati da i ghjovani è di i zitelli. Spessu i casi sò i falli di l'istruzzioni, u stress, i prublemi di a famiglia.

7. Mozambique

In Mozambique, u paese di l'Africa Sudueste, ùn ci hè micca accessu à a medicina, perchè u SIDA, VIH è di altre malatie sò fiore, e consegni de quali, spessu, sò suicidi. Annualmente 3000 persone murenu quì.

6. Suriname

Un paese in Sudamerica chì purga da prublemi ecunomichi. I causi di l'alta mortalità sò un altu peruviu, a viulenza in famiglie, l'alcoolate.

5. Lituania

Ancu Lituania si trova in Europa cintrali, ci sò suciali finanziarii è suciali, chì, in regula, sò i causati di suicidiu. Suicidio in Lituania righjuntu u so picculu in i 90. Dopu ddu puntu, e statìstiche hà cambiatu significativamente per u megliu.

4. Sri Lanka

In Sri Lanka ci sò circa 20 milioni di pirsuni, è ùn hè micca impositu chjamà u poviru di u paese. Eppuru, hà cuddutu à sta lista tristi. Sri Lanka hà ricivutu a so indipendenza in u 1984, è da tandu u percentuale di suicidiu hà brusgiamente crescenu, i ragiuni di quali ùn sò micca clarificati. Di solitu, i mètudi più apprezzati per cum'è suicidiu sò ingumentu è impiccati.

3. Corea del Sud

Corea di u Corea hè un paese in questa tecnulugia muderni sò sviluppati è induve u livellu di a salute è l'educazione hè unu di i megliu in u mondu, ocu un locu di bronzu in a lista di suicidali di l'OMS. I causi principali di suicidi sò cunflitti in a famiglia è pressione sociale. Hè pruibitu di purtari armi, dunque, a maiò parte di e persone poisononu.

2. DPRK

Dopu à a Corea di Corea in a lista hè a so vicinu - Corea di u Nordu. Quì ci sò vindicazioni flagranti di i diritti umani, a crisa ecunomica, in u risultatu da quale assai eranu in a dipressione è, com'è regule, si cum'è suicidiu. In u paese eranu registrati casi di suicidio famigliali per evità a punizioni severi sottu a lege di u paese.

1. Guyana

Principale in a nostra lista hè u paese sudamerica di Guyana. In general, i suicidi in Guyana si sò impiegati da i residenti campagnari, induve a poverezza, l'alcoolismu impriveu è i medicini gratuiti di venda è venduti. Ancu quì sò sacrifici rituali. Allora, in u 1978 per questa raggiuni quasi 1000 persone anu uccisu.

Propiu, in a maiò parte di i paesi cun un nivulu di suicidio, a miseria, u disimpronimentu, a crisa, a corruzzione, a miseria sò floreciente. Vogliu esse espertu chì prestu questa lista ùn hè micca solu ridotta, ma sputanu per sempre.