Signori di rachite in i zitelli

Rickets hè una di e patologi cumuni in i zitelli. Sta maladie in u mondu mudernu, à u cuntenutu di u seculu passatu, quand'ellu hà patutu a maiò parte di i capretti, a maiò parte di i spessu sottu babies, chì nascenu in matri negligenti. Avvisate hè assai faciule, ma avete bisognu di seguità sistematicamenti una seria di raccordji. Se u zitellu hà avutu richebelli in una età curretta, ellu hà sviluppatu unepochi di deformità di l'osteria caracteristica, chì significativamente spoof l'aparicio di u zitellu, è dopu - a persona adulca. Ancu, avemu da cunsiderà i caratteristiche signali di rachite in i zitelli, è u trattamentu è a prevenzioni di sta patologia.

Causes e sintomi di rachite in i zitelli

A causa più cumuna di rachite in i zitelli hè a mancanza di vitamina D in u corpu. Comu si cunnosce, in u corpu umanu ci hè una enzyme chì, sottu a influenza di u sole, cuntene à a pruduzzioni di sta vitamina.

A mancanza di vitamina D guida à una violazione di u metabolismu di fosforu-calciu, è digià à u 2u mesi di vita, i primi sintomi di sta patologia pò appare. I sintomi di carenza di calciu si manifeste da i disordini da u sistema nervoso è di l'osteria.

U zitellu hè irritable è chianciante, ùn dorme ferma. Cumpagnia di u tessili di u bernu hè nutatu, sopratuttu ùn si senti quandu si sentenu l'arghjidi di una fontana grande. Sì sti signalati ùn sò micca dati impurtanza, dopu 5-6 mesi possu una stampa estensiva di rachite in i zitelli. Fighjendu cumu si manifesta:

  1. I sintomi più chjappi manifestanu da u cantu di u sistema di u sistema. Cusì, i rachite sò carattarizati da più suavizzu di u tessulu di u ciarricu in u circondu di a fontana grande, appiiculatu di l'occipuitu, un incrementu in i tuberculi frontali. Quandu u zitellu sò stati stallati è cammendu, si trova a curva d'estremità inferjuri (in forma di O o di curvatura in X).
  2. I sintomi di u sistema nervu cintrali: u zitellu sia capriccioso, tienti, sparghjile da u più cruce lucali.
  3. Ci hè sudatu eccessivu - a testa di u zitellu hè quasi tuttu u mumentu spusatu, particularmente dopu à dorme è durante l'alimentu.
  4. U zitellu hè immobbilizzatu cù un prufittu, perchè ellu scorcia u so capu à u pillow, è à u frenu i so capelli cede.
  5. U tonu muscular hè afdatatu, i musculari di u zitellu sò flabby (un sintimu di a "panizza di a rana").
  6. À parte di u viaghju gastrointestinali, u stimpia ponu esse nutatu, chì hè difficiuli di trattà, è à quasgi ictericia (cù danni liver).
  7. U diagnosticamentu di rachite puderà cunfirmà una prova di sangue chì inghjenenu un cuntenutu di fosfru riduzzione è un incrementu di l'attività di fosfatasa.

Profilaxis è u trattamentu di rachite in i zitelli

Trattamentu particulari di rachite hè u appuntamentu di e dosiche grande di vitamina D. A dosi di vitamina hè calculata nantu à a gravità di a malatia. Per a gravità finita, 150.000 à 300 000 IU sò prescritti, cù gravità moderata da 300 000 à 600 000 IU, è in casi maiori di 600 000 à 800 000 IU.

I preziosi prevenzioni cumpresi i seguenti:

  1. U ghjurnale annantu in l'aria fresca. Hè impurtante chì i raghji di u sole face u pelle di u babbu. In u mumentu u tempu, pudete cammarze cù u zitellu nantu à u balconicu è per entre à u purtonu à a finestra.
  2. Intruduzioni à a dieta di una vitamina D secundaria in a dosa preventiva - 500 IU (1 drop of solution oleosa).
  3. Per i zitelli chì anu in l'alimenta artificiale, hè necessariu di scegliendu qualchì mutazione di latti di qualità, cun una compulsa equilibrada raziunale di vitamini è microelementi.

Comu pudete vede, i rachite sò assai faciuli di prevene si cumandenu cumercii tutte sicurezza simplici. E si a mamma hè lacada per piglià u zitellu per passà o cammà una gota di vitamina D, u zitellu hà prublemi. Deformità di l'osse formate sò micca rimpiazzatu.