Chì sò i beneficii di e castaghi?

Per guardà a figura in bona forma, assai prefessu di rinunzià i prudutti d'alta calorie. Ma a volte vale a cura micca solu di a quantità, ma dinò di a qualità di calori cunsumati, perchè cun elli avemu bisognu di sustegueri utili. Per esempiu, l'indispittìvii di i nutrienti sò in cantità suffirenzi, perchè esse avellu per esclusioni micca da a vostra dieta.

Nuts hè una surgente di grassanti sani

Ricusate di manghja di grassu, vulendu perdiri pesu facenu un grande mistake. In u nostru corpu, i sustanzi chì sustenenu numerosi funzioni impurtanti:

Ci hè chì esce da u grassu - un pruduttu necessariu per quelli chì vulianu un corpu attrattiva, sicuru, se l'utilizanu in petite quantità è elettu un pruduttu chì cuntene tipi di grassi utili. Beneficuali à u corpu aghjunghjenu l'acidus omega-3 insaturati chì sò in quantità grossi truvati in qualche frutte. Aghjuntanu aiutu à nurmalizà u livellu di u colesterolu, à migliurà a cundizione di a pelle, è anch'elli cumpressenu tutte e funziunalità più prestu, aiuta à accilurà u metabolismu è attivement a rimettivu di l'excedente di kilogrammi. È i castagni sò utili per u cori, chì questu organu hè un 70% lipid.

Calori di nuts ùn sò micca guardatu in forma di grassu

Si cuntinueghja di parlà per quelli servitori sò lucali, ùn pò micca mancariarli micca di scuntintà u cuntenutu elevatu di a prutea in elli. Hè a fonti di l'aminòcidi essenzale, chì u nostru corpu ùn ùn pruduce, ma chì hà bisognu di custruisce e so propria protea. Per quessa, un pezzu di zuccheri per ghjornu hè una salvezza vera per i vittani chì ùn consumenu carne.

U cuntenutu di carbuidrati in casgiu hè picculu, perchè u so usu moderatu ùn faci micca dannu a la figura. Tuttavia, furnenu u corpu cù fibra, chì aiuta à purificà l'intestini è hè un nutriente di sustegnu per a nostra microflora nurmale.

Avete ancu sapè chì sò lucali sò bonu per u fegato. Improveu u travagliu di stu corpu cuntribuiscenu à l'amanduli è i pistachjosi, chì nurite a pruduzione di bile.

In ogni casu, questu ùn hè micca tutte ciò chì e persone chì si preoccupa di a salute pò esse utile à nutizie. Nutsanu ancu rapprisentanu un magazinu di e vitamine, chì sò cofacturi. Sì a so participazione, i reacquenti biocuimichi ùn ponu micca esse, per quessa, l'ipovitaminosi hè sempre accumpagnatu da un metabolismu impegnu. Un pocu di frutti à un ghjornu li salvarà di a viticultura. Inoltre, i casci in cuntenenu una varietà di elementi traccia, a carenza di quale hè ancu pruvucarà una rilazione in u metabolismu.

Norma di ghjornu di nuts

A questu salute hè benifastu, un ghjornu bè à manghjà 20-30 grammi di frutti, chì currispondi à circa 150 caloria. Ùn ha micca bisognu di manghjaraghju più di centu gramma à u mumentu, perchè in questu casu, i casgi sò agghicati, diventanu una seria carica per u sistema di a digestiva, è l'acidu grassu uttenutu acquistatu in l'eccessu serà stati off as fat in excess.

Ancu avè ancu esse cunsideratu chì i castagni sò propietate utile è contraindicazione. Per esempiu, per via di l'altu cuntenutu di grassu, ci vole restriite à i persone cun e malatie di fegadori. Inoltre, sò allergens forti. Eppo, l' esplicita di pesu , contru à l'opinione prevale, ùn hè micca una contraindicazione per u cunsumu moderatu di frutti.