Bulimia - cumu trattà?

A perdizione di cuntrollu di nutritura hè una patologìa siciliana chjamata "bulimia". A maiò spessu afecta à i persone chì anu troppu u so corpu cù varii dieti. Dopu qualchì parechje ghjorni di manciari, scriveranu è cumincià à manghjà in quantità incontratu. E dopu, per fighjure di i kilomèttius, pigghianu laxatives, induce vomiting o esercite u corpu cù cundinamentu fisicu. Sta malatia pò causà malfunzione in u sistema nervuali è cardiovascular, impunite immunità, anemia, deficienza di vitamina è trastorni metabolichi.


Cumu pudè trattà a bulimia?

Quandu a bulimia hè detta, hè bisognu di cumincià u trattamentu immediatamente, preferibile cù l'aiutu di specialista. Sè decide di trattà a bulimia, avete bisognu di capiscenu chì u trattamentu esse bisognu di un avventura integrata. Sì a malatia aghjunse un stadu abbandunatu, u trattamentu esse realizatu solu in un sughjettu sottu a custruzzione cuntrullata di i medichi è a cumunicazione cù un psicologu ùn pò micca esse evitata.

Per capiscenu cumu pudete cummattiri bulimia, avete bisognu à adhere à certe règule. U primu, vale a pena scrivere un cronograficu per manghjà. Siconda, avete bisognu di spartione di alimentazione per "bè" è "male". Se vulete un alimentu altu caluri, pudete manghjarà, ma solu in quantità limitati. Tercero, hè impurtante ùn micca di scurdà di l'ubligatoriu. Pudete principià u ghjornu cun u muesli è i frutti.

Quandu si dumandò per trattà a bulimia sola, ùn ci hè micca una sola risposta. Ma ancu di cumpiarà cun i reguli di supra, avete bisognu di rigulari cù emozioni pusitivi è viaghjanu una vita sana. Assicurati cù l'amichi, di cuddazioni, balli, sportivi o qualsiasi altre cummerciu chì ponu esse ghjunta è distrazione da l'alimentu sò perfetti.