U travagliu di porcellana

A tavola di porcellana hè un clàssicu, sempre popular. Da questu materiale sò fatta cum'è utensili per l'usanza ogni ghjornu, è ponti di vacanze è settimane. Da questu articulu sarete infurmatu di tutte ciò chì tocca à i servizii di porcellana: ciò chì si trovanu, quantu à fighjà annunzià quandu ellu è cumu per a determinazione di a qualità di a porcellana.

Comu sceglie un serviziu di porcellana?

Per ùn fà micca un sbagliu è avè un bonu serviziu di porcellana, avete deve attentisce à tali momentu:

  1. I servizii sò cummineri, tè è caffè. I primi sò usati per pranziarii cum'è piendu, mentre chì u restu hè distinatu solu per a prenduzione di tè è cù famiglia o amichi.
  2. Ogni serviziu hè cunsideratu per un certu numaru di pirsuni. Questa figura dependa quantu articuli serà in u settore. Sì hè un tè o caffè sette, pò esse un porcellana sette per 6 o 12 persone, ancu chì i primi manifatturi offre varianti di uttuli tali, accuminciannu cu un paru di tè o cafe per dui. In più di cunti è platelli, queste set include macchè (cafe), un latru, un zucchero è, in spessu, plaquette . U sirviziu di porcellana hè fatta à serve a tavola per i primi è i secondi platti. Se u gruppu hè creatu per 6 persone, cuntene 26-30 articuli, è i servizii pensati per u dumperu parechji persone - 48-50 elementi. Ùn hè micca solu varii tipi di plaquette, ma ancu soppa torna, salad bowls, pittura d'oliu, spice kit, etc.
  3. A qualità di a porcellana hè facilità di verificà. Un signu di u bonu materialu caru hè micca solu u prezzu, ma ancu l'apparizione. Stu material hè un lettuu o un ombra crescente di biancu (pratiche di tonalità grisa o bluizzata sò un signu di mala qualità). Inoltre, una bona porcellana hè cusì fina chì, quandu avete guardendu à traversu un pianu o un vaso à a luce, pudete vedere i contorni trasluzi di a vostra manu. Verificate a porcellana è u sonu: ghjunghje u pianu di i piatti cù un lapis, è puderete sèntenu un sonu chjude persone. U glaze cubra l'elementi di u serviziu deve esse uniformi, trasparenti, senza cracke, strisciali è impregnations straneri.
  4. Prima di cumprà, deve stabilisce per sè stessu chì duveraghju bisognu di u ghjornu o di a festa. Sposta de questa, l'apparenza di i piatti hè sceltu: elli si deve esse in armunia cù u cuncepimentu di l'interni di a stanza induve hè stata utilizata è almacenata (cucina, comedor , salottu).
  5. Ùn ignurà a marca di u fabricatore. Boni sirvuti sò fatti in Germania, Repubblica Ceca, Italia, Inghilterra, Francia. Se vulete cumprà per voi stessu o cum'è un rigalu di qualità di serviziu, ùn deve micca dà preferenza à i merchenzie da u Giappone o da a Cina, induve u nostru mercatu vene una gran quantitata di porcellana di qualità di qualità.