Lark Festival

Ci hè vacanze chì ùn sò micca difuminati da u tempu. Hè intesu da a generazioni à a generazione, preservendu a so prima. Cumu cun genuine interessu observe certi tradizzioni in a zitella, certi volte volte i so participanti. Piattà, ùn emu micca imaginate sò stati chjappini. Questa fusion inconspicuous di u spirituale è di a terra si fa ancora assai kinder. Una di citta celebrazione hè u festival di u Lazz.

A storia di a festa Larks

Da cumu si cambienu i culori fora da a finestra, sintemu u cambiamentu di a staghjoni, aghjustà amici u donu generosu di a natura, chì spessu usanu l'our spirit in the songs. Se dumandate à u ghjente ciò chì u Lark Festival si tratta di quantu e persone celebranu in Russia, ùn vi maravigghiate s'ellu parechji pensanu nantu à ellu. Dopu aviri avè ravaganti pagani, hè cusì multifestazione chì tutti di noi ci l'entendre in u so modu.

A data di u 22 di marzu hè assuciatu cù l'arrivata di parechji in primavera. Dapoi u tempu anticu, si crede ch'è in quellu ghjornu, a primavera hà cun l'inguernu, cum'è u ghjornu hè ugualu à a notte, chì sarà à pocu tempu. L'Antichi Slaves sincerate l'arrivata di a primavera, cum'è u so sustegnu in a lotta contru l'spiritu male. Significà magicu era a scumparsa di e Piacadissi da u celu di notte. I cambiamenti astronomiichi assuciati à l'ànima di e persone chì visitanu a so casa in a forma di i pani di u ghjornu di l'equinoxe, chì era ancu un memoriale.

I cristiani fumenu sta festa in memoria di quaranta messatrius chì, guerrieri-cristiani cun fede in e so ànima, perutu in Sivastia, ora in Turchia . Dopu avè rinchjatu u sacrificiu à i dii pagani, eranu cunnannati da i Rumani à una morte brutali in l'acquale chicca di u lavu. Un bagnu bagnu detti a vita, ma à u listessu tempu hà marcatu u rejetu di Cristu. A persistenza di i pòpuli affaccà tant'à i rumani chì anu pruibitu à cullettite l'ossi dopu à creme. Frà tra i martiri Sivaniu marcate u nome di l'Aglaya Rumanu, chì, inspiratu da u putere di u spiritu di i cristiani, passonu à a so banda. I risturanti sò culligati è enterrariatu da u viscuvu, è i nomi sò stampati permanentement in u libru church.

Cumu si celebre u Festival di i slaves di Lark?

A festa di l'Lark hè chjamata dumane in altru modu. U significatu di tutti i tradizioni hè di ricunquà a primavera. Ùn un seculu di u missiavu di u missiavu hè passatu à a nova generazione di a parolla "primavera". U primu paese di primavera, chì torna à a so terra nativa, hè cunsideratu cum'è un allevu. Ùn hè micca affari d'affari pruvà à creà i pani di u vacanze in a forma di coccia. Perchè si vanu stallati bè, preparanu a pasta in a farina di centa, pruvate di spenderà e so alpi è di a moda di e creste. Questu hè cumu creatu l'imaghjini di l'albarati in u celu. U niddu di u beccu era priparatu pè l'acelli, in u quali eranu stati posti è purtati nantu à l'urpettu.

A maiò parte di tuttu stu ghjornu, i zitelli sò cuntenti, perchè hè statu longu festa di i zitelli per quelli paesi duv'è ch'hà accustà à celebrà. Accustonu à e mani di manghjà è afflassatu di l'avelli di u meli, di mette in u postu più impurtante, canta u sparrows. Tutti quelli credeunu chì un kulik o un allevu ponu calore è caccià u friddu friddu. À a fine di a festa, i carusi si manghjanu tutti i so avianu, allughjenu u capu di a so mamma, accumpagnate a distribuzione di a canzone cù i scritti di una bona vendita.

Mentre i zitelli eranu diventiti, l'adulti in u tempu intisgianu di predizioni di quale l'annu vinite saria cum'è s'ellu fussi fate assai furtuna, per elli si mette una munita in una di l'acelli. Quale hè quellu u più happi. Ci hè ancu un bellu costumbre per a venuta da primavera per decorate l'arbureti. A vacanze russa di u Lark hè cummossa di assai signa. Per esempiu, u tempu scunfettu predice chì a neve è quaranta ghjàllichi deve esse espertu.