Chì vene a moda?

Qualcosa donna chì li piaci à vestitu bè, ogni nova stazioni si dumanda la stissa quistione: "chì vistimenti sò oghje in moda?". I tendenzi di a moda si cambienu cusì rapidamente chì tutti ùn ponu mantene cun elli. Ma u fashionista vera piglià u prublema di qualsiasi piacè di sapè l'ultime nutizie è sia cunente di i tendenzi cambiati.

Per sapè in questu ropa sò in moda, ùn hè necessariu di vola à Milanu o Parighja per esse cuncepimentu di novi prudutti. Hè abbastanza à cumprà uni pochi di magazines di moda, visitate l'Internet, oghji attraffini di moda nantu à a TV o caminate cù l'amichi nantu à boute di marca.

Chì vene a moda?

A moda di u vestitu di a donna hè sempre diversa. Ma, certamenti, u guvernu di tutti stili sarani romantichi. Culuriti, colore, tonalità nobiliale è mudelli sbagliati. U batta di questa stagione cumprenda l'estilu romantica hè vistutu chiffon di luci cun grande arcu.

Sè vo site un fanàticu di i 70, preferisce un vestiti retro è ùn anu micca idea da chì ragioni di vestiti sò di moda, affari sempre in a tendenza, perchè sta staciuni l'anticu stile hè novu novu. Camicetta, shorts, ricorda di u stilò di safari, mini faldes è vistiti in polka. U "mini" perfettu ha datu a un "maxi" inigualable. Longdi faldi nantu à u tobusu, vestiti eleganti, tunizzi sò novu in a punta di pupularità. L'ultima moda per a ropa hà una paleta di colore insulana. Rosa, blu, crema, smiralata, blu, marrone, corallo - questi culori cunquistà una donna.

E, sicuru, i classici popolari. Per parechji decennii, i classici stanu in a tendenza. È oghje ghjè cumu populari cum'è prima. Eleganti camini bianchi, pencilte fiori, eleganti cutturati, ghjuvelli di moda - tuttu questu hè sempre assai populari micca solu in donne adulte, ma ancu in ghjovani.

L'ultima moda per a vestizione 2013

U 2013 hè attruvatu à una strada, è i diseggiani anu sempre preparatu i so criazioni per vede l'omi à u mondu. Siccome chì l'invernu friddu hè davanti, in u mumentu, hè u cumendimu chì hè impurtante. A moda per a vestizione di u 2013 si distingue cù a so paleta di culore di brillanti è rich. Ùn sò culori pastel è culori sulluvati, ci sò mudelli brillanti è chic, grazii à quale esistene da a folla. Hè enfasi particulare in l'ultima temporada di i diseggiani facia propriu nantu à a catta. In un mantellu rossu rilivutu in una gay di caccia schernu grande, sì sempre in mente di tutti. Un chic spéciale vi darà un mantellu metallicu. In questa stagione, quellu di i ghjovani hè moltu relevante. Abbiglii, chjaviate, capiglii di sfumanti fogghi di diversificà l'armatu di l'ingiru invernu.

Comu pudete vede, i stili di i vistimenti di moda in questa stagione sò assai diverse. Principale pò esse chjama un modu retro. Ogni trinchechi femminili, mantelli brillanti è patenti di culore sò un scherzu di sta stagione. Fur and fur trim is relevant in questa è a prussima temporada. I diseggiani preferiti scrawl, chì questu materiale hè veramente magnificu. I amatorii di i classici, sicuru, aghjunghjenu i capelli di breasted doppu incù maiò grandi buttuni o capri. Questi mudelli sò assai feminini è piacevuli cù u so lussu.

Allora, chì hè issa in moda cù l'outerwear? Questi sò lucchetti d'autunno cù stampatoghja leopardo, capigliotti tipichi di classi, capelli cut-cut, chjappi chjare è anziani, culori di coletta di pilami, capelli di pelle è capelli cù ornamenti inusual. Ogni cosa sceglite per voi stessu, ricordate chì sta stagione a più urgente hè una paleta di culore chjucante è riccu, stampi medichi, fiurali è leopardi , è una cunghjunta classica.

È, finarmenti, ùn scurdate micca quì chì seguite e tendenzi di a moda, vede ancu a vostra ingenuità. E allura ùn dissolvi in ​​una multitùdine di persone, ma ferme luminoso, unicu è modellu!