Casaplant bianchissima

I verdi foglie di i paisaghji di vivre sò capaci di vulsutu quandu tuttu hè tristi è grisgiu fora da a finestra. Ma assai pirsuni si deseghjenu u piacè di avè un arrughju di casa, chì pensendu chì a cura di i fiori hè massa incruciate. E quale hà dettu chì avete bisognu per andà in un viaghju difficiule? Implantata hè solu cumpetizione perfetta d'unpretentziu è satisfaczione estetica.

L'infurmazione basta nantu à a viticultura

L'abitanti si trovanu un nome scientificu - Roicisu, è ci hè una seconda varietà di u nome. Sta pianta hè solu una famiglia di uva. Sò un arbulu persunale, perchè cresce cù i so rubuli 1-2 metri. A patria di a Roicissa hè cunzidiratu l'Africa. Siccomu cura di una bedda d'abbitanti ùn hè micca difficiule, a pianta hè diventata. I tarritorii ùn sò micca teme d'ombra parziale, di soli, di cambiamenti di temperatura è di fluttuità di umidità, ma u minimu cura ùn deverà micca a pianta à un putere è fessighjassi pani beddu è bonu.

Cura per una biddezza

Per principianti, hè impurtante situà a bidue in un locu adattatu. Malgradu a so durabilità, quessi estremi cum'è u sole di u sole, un locu fughjatu è un scrive, hè megliu evitari. Per aghjunghje una pianta, hè bisognu abbastanza suficiente chì u mo terzu sempre stà mutu. Inoltre, a cura à domiciliu dopu un beditu hà da esceche a foglie è spraying a pianta cù umidità. L'arbureti in generale assai assai assai l'acqua si i dimensioni permettenu, pò esse purtatu à un bagnu è lavande foglie sottu una regula di temperatura di l'ambienti. Hè interessante chì Roicissus ùn si senti micca bè cumu à l'aria aperta, per esempiu, nantu à u balconu. A manghja di a primavera-stanu aduprà un bonu effettu nantu à a pianta, hè abbastanza à arricchisce a terra cun cumuli minerali speziale una volta un mese. In l'estiu, ùn si scurdate micca per dissiccate a terra. Eccu tutti i prucessi semprici - sapendu cumu cura di una biduezza di casa, ùn ponu micca dubbite chì a pianta sianu perfetti manteni è cresce attivamente.

Riproduzione di bedu

A ripruduzione di una bedda vadina à spessu hè fattu di dividing un arbulu, à parechji rami cut in primavera per u rejuvenezione di a pianta sò usati per a riproduzioni, ma u metu più cumuni hè a propagazione da e tingdi. Per fà quì, si tagghiau li cunsiglii di rizzi cù un pocu interstiti da u bagnu di l'abitanti è i metti in acqua per quessa e cumincianu i radichi. Pudete ancu postu i scontri in una mistura di arena è torba in proporzioni ugguali. Per duie o tri vint'anni, i piantà righjunghjini di richeranu.

Malati di u viticulu

A malenza d'abultazioni interno hè pocu pocu. À spessu, i foglie sò abbitati cù spots chì sò caracterisitati di i pianti danucatu da i malati fungali. Sè a cura di u tempu, u bedu ùn vi micca morta, hè abbastanza per rinfriscà e foglie tocata da u moltu è di trattà e parte sana cun un agent antifungali adattatu. Più più spessu i pussibuli di a pianta sò quarchi preoccupatu di perchè A pianta casa di u beddu paisanu perdi fogli, perchè secca è cuda. Eccu ùn hè micca una materia di malatia o pesti , ma di cura di analfabetta. Per esempiu, siddu li foglie cumincianu a voce, curlà è caduta, chì probabili forse bisognu di rimbursà a umida è di eliminà a mancanza di l'ossigenu. Sì e foglie si cumincianu à fracassassi, prima di spiaggia, hè prubabile chì a pianta hè statu espritu à e tralcii bassu è corsi forti. In u casu di i favvi cunsiglii di fogli, avete bisognu di pensà à a mancanza d'umidità, è in casu di grognu - nantu à una soprappunzione di fertilizzanti. Eppo, u gattivu u marchimentu di i foglie infittivi ùn devi micca sensu, hè solu un prucessu naturale di creazione.