Palazzu Yusupov di Crimea

Unu di i cumune di i più misteriosi in a Crimea. Tuttu l'esistenza u palazzu si hè cunnessu cù l'eventi più impurtanti di u paese. Hè vivu è l'assassinu di Rasputin Félix Yusupov, dui anni hà vicinu Felix Dzerzhinsky. In u distante 1945 hà stete vicinu per duie anni Molotov è u so cummandu immediatu Stalin. Pruduttu tutti i sicreti di u Palazzu Yusupov sò assuciati cù i punti di giunta di a storia. U fattu solu chì i putenziali di stu mondu era chjappiutu versu queste murtali hè sempre un innegatu è inexplicable fenomenu.

Storia di u Palazzu Yusupov

In prima, u locu di u palazzu si situò "Casa Rossa". Hè a dacha di Anna Golitsyna, una chjera ambiciosa è l'eredi d'un statu bonu decentu. Hà avutu una passioni strana è passata è preferitu l'indimentazione di l'omi. Da quellu tempu ùn sò conservati alcuni di vinu è a zona di u parco.

In u 1867 a casa hè compru per Adjutant-General Feliks Sumarokov. Dopu fattu cun l'ultimu ripresentativu di u genus Yusupov Zinaida, hà pigliatu u so nome è hà ereditatu u tìtulu. A famiglia Yusupov hà occupatu una pusizzioni sulitariu in a sociezione è hà avutu una gran furtuna. Quandu Félix Jr. divintò u principale organizatore di l'attu di Rasputin, Yusupov è a so moglia sò stati permessi di ritirata à u so pussessu, è in u 1919 partianu da a Russia per sempre. Ma u palazzu ùn impedisce u so esistenza è hà attrautu i ghjente cù destinazioni inghjustu.

U palazzu fù ricustruitu parechji volte. L'architettu Krasnov, chì hà travagliatu nantu à u Livadia Palace, mette a so manu creativa a l'ultima apparizione moderna. In a naziulazione di i 1920, u palazzu Yusupov in a Crimea s'hè divintata una state dacha o una casa di vacanze. Hè nutate chì i muri è l'interiore di u palazzu anu sopravivutu da sempre dopu a Gran Guerra Patriòtica.

In u 1945, a Conferenze Yalta si tinia. Ancu l'oghje, in l'anticu locu, ci hè un desk in l'uffiziu di u capu. Dopu, u palazzu novu ricevutu l'statu di una residenza estiva, sta volta u Cumitatu Cintrali. Ci era tanti Statu mpurtanti è partiti chì i mura di a casa pudaria cuntà più di una storia nantu à u cursu di l'eventi di quellu tempu.

Oghje, u Palazzu Yusupov in Crimea hè un monumentu architettonicu è si trova in l'uffiziu di u serviziu di u Sicurinu. Inoltre ùn hè un cumplessu cunfinitu hotele, affissà solu ùn hè micca cusì simplice.

Palazzu Yusupov: excursions

Perchè oghje, i ghjorni à u palazzu Yusupov sò i più carichi in compazione cù l'altri simili. Ùn pudete micca vultà. Pudete elettu un viaghju à l'agenza di viaghju cù questa scursione in a lista o cuntattate u sanatorium "Miskhor". Ma u palazzu puderà esse indicatu solu se n qualunqui vive in u so territoriu in questu piriu.

L'architettura currisponde à u stilu neo-rumanicu cù elementi di u Rinascimentu Talianu. À l'intrata è in u circondu di u parcu ci sò sculture di leoni, varii caratteri mitulogichi di marmura, boni arquati è scala.

L'interiors di u Palazzu Yusupov sò largamente execucati in u Art Nouveau . Pane d'esmaltu biancu cù prestiti per porcellana è bronzo. I cammelli sò bè ​​i soffiu chjappi è ghjuvani Viennisi. L'eccezzioni hè l' uffiziu di u patrone di a casa. Frà tutti l'interiors di u Palazzu Yusupov, solu quì ponu truvà un tapiceria francese, un scritta è scritta enormi.

Avà in u palazzu hè una divisioni in trè quiescent: "Stalin", "Molotov", "Yusupov". Finu à u principiu di u XXI seculu, l'intrata hè urdinatu da un semplice mortale è solu i rapprisentanti di u cima di a URSS puderanu vede u casteddu da l'internu. Da u principiu di u 2002, l'excursioni sò è eventuale in u palazzu.