A Golden Gate in Vladimir

Unu di l'attraffie principale di l' antica cità russa di Vladimir pò esse cunzidiratu a Puerta d'Oro. Stu monumentu architettonicu unicu ùn hà micca survivatu solu à questu ghjornu, ma ancu imprese cù a grandezza è a maestria di l'architetti.

A Golden Gate di a cità di Vladimir: a storia di a custruzione

I porti foru custruiti in 1164, durante u reguli di Andrei Bogolyubsky. Avianu parechje funzioni:

  1. Defensive - servia com'è una parte di cunnessione di strutture protettiva.
  2. Décuter - eranu un simbulu di putenza, forza, putenza di u prince rimanenti.
  3. Utilitarisimu - anu l'entrata principale per a cità, hè stata à traversu stu "arcu triunfali" chì i cungregulati onoribile induci in a cità è traversu l'Andrei Bogolyubsky tornonu da e campai militari successivi.

Questa vista hè stata fatta da i patroni russi, questu hè evidenti da u tipu di masonera chì hè stata aduprata in questu tempu solu in Russia noreste. A strada, sti porti in parechje murtali ùn eranu micca l'unichi. Ci era ancu un portu di Copper, Irininy, Silver è Volga, ma eranu menu belli è ricchi.

A storia di a Golden Gate in Vladimir hè cunnessu cù a legenda. Succursale, quandu u travagliu di a custruzzione era digià vinendu à a fine, l'edificiu di l'edificu hà colapsatu. 12 maestri stanu sottu à e rubble. I pupulazioni eranu sicuru chì e persone era mortu, ma u prìncipe hà urdinatu di purtà l'icona di a mamma di Diu à a scena è cumincià à desassembramentari l'impedimentu. Chì era a surprisa di i tistimoni, quandu anu vistu tutte e vittime vivu è sanu. In memoria di u miraculu di u Puerta d'Oro, una cappedda alcuna aparicchiu. Disposizioni di l'Arghjola di a Mamma di Diu. 1238 era per a Golden Gate in Vladimir heavy - sò stati danucchiati durante l'attaccu di i Tattara Mongoli. U tempu troubadiu avete ancu una marca nantu à u monicu. Cumplistia u so focu destructivu di a cità cummerciale in u XVIII sèculu.

A Golden Gate in Vladimir: description

Chì eranu i porti duranti u pezzu di custruzzione hè per certu scunnisciutu, ma assai fatti infurmati l'Ipatiev Chronicle. Includite, dichjarà chì i porta di leafs sò stati tappezzati in copper da u doru, da induve u so nomu. Da u nordu è u sud à a porta ghjunghjenu i vessi grossi. In u latu esterno di i fustu ci era una fossa prufonda, chì also prutege a cità da l'invasioni di l'inimitariu. Nant'à u fossa, in solitu, ci era un ponte di viaghju, cuminciatu o sviluppatu durante l'assediu.

L'altezza di l'archu stissu era circa 14 m, ci sò ancu porte massive sang. Nantu à l'archu hè stata chjappata, chì servia com'è una putera supplementu per a battaglia. Ma da ellu, sfurtunatamenti, ùn anu più mancu persone. I porti è i muri sò stati provistuti di scala è passaghji, à traversu quale fù pussibule acquistà in parechji parte di elli.

U museu da u Golden Gate in Vladimir

Dopu a so custruzzioni, a Golden Gate di Vladimir hà sappiutu parechje destruzzioni è ancu a ristaurazione durante u regnu di Catherine.

I so sughjetti cù a so vita nova è cuntenuta sguardi ch'elli si sò trasmessi in a ghjuridizione di u Museo Vladimir-Suzdal-Riserva. A ora, ùn pudere micca solu l'admirazione di l'architettura di a Porta d'oru in Vladimir, ma ancu acquistà acquistatu cù marcelli stòrici, vedi l'artifacti interessanti di i tempi diffirenti.

In a chjesa di a chjesa, ci hè un esemplamentu militare storicu militante cun diorama, cuntendu di i manifesti di 1238. Hè assicurata armi, equipi, uniformi di suldati micca solu di quellu tempu, ma ancu di u XIX sèculu.

À l'antica battleground, a Galleria di Vladimir Heroi hè stata aperta. Quì pudete vedà i so ritratti, premii, littri, documenti. Poviru Vladimir - una cità gloriosa significativa di Russia, per questu ùn hè micca sola una storia richia, ma ancu cunservatu, ancu parzialmente, monumenti.

Pruteggiatu una porta in Kiev.